Kan je draaien?

• Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum

Kan je draaien?

• Jep, binnestebuiten, tulpen zeg het maar....

Stemmen: 3 75,0%
  • Ja, een beetje.

Stemmen: 1 25,0%
  • Nee, het lukt mee nooit.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik haal alleen voorgedraaide.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
minn zei:
ik kan het absoluut niet
kan nog niet eens een shaggie draaien

soms vind ik een joint nog wel makkelijker in elkaar te krijgen als een shaggiej, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik alleen blow dus k draai bijna nooit shaggiejs :P :P

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Ik kan makkelijk jointje draaien , binnen 10 seconden is ie klaar. (maar niet perfecte gladde joint).
Als ik op de feestje ben (dus ik dronken) dan haal ik liever voorgedraaide joints. (of vriend van me doet het voor me.) :mrgreen: :stoned:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik heb de afgelopen week geoefend, en dus gisteren zelf gedraaid, in totaal vier joints. En die waren prima, heel cool. Ik ben erg blij dat ik nu niet altijd zo'n draai apparaatje hoef mee te sjouwen. En hoe stoner ik werd, hoe beter ik ze draaide!

j0rikk

Newbie
binnestebuiten s geen enkel probleem :stoned:
blunts ook niet ..

k ken zelfs mn jointje in de skilift draaien met -20* :hearteyes: :stoned:

Hempy

Bewuste gebruiker
ik kan draaien ja

gwn
binnenstebuiten
tulp

.. is allemaal niet zo moeilijk ik kan er veel van draaien en weinig niet draaien :wink:

Osi`

Bewuste gebruiker
Jep, ik kan het ook.
-Normaal
-Tulp
-Flaming backflip (Binnenstebuiten)
-Ltje
-2 kleine blaadjes naast elkaar
-2 grote blaadjes naast elkaar (Rasta)

Kortom, als het maar rookbaar is :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik kan ook wel aardig draaien, ik heb altijd zoiets van 'als ze maar te roken zijn' en niet uit elkaar vallen of da soort onzin :wink:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
jointje draaien ? ik kan gewone, binnenstebuiten, ltjes, rizla blauwtjes, blunt, rolvloei onder de regen, buiten in de wind geen probleem

alleen is het wel raar dat ik nooit shaqjes kan draaien :grin: het is raar dat ik met 2 rizla blauwtjes wel netjes jointjes kan draaien maar met 1 vloeitje moeite heb komt omdat ik nooit shaq rook en mijn vriendjes enzo rookten ook bijna nooit shaq , na zo een kwartiertje oefenen zal het waarschijnlijk wel lukken maar heb geen zin in ik vind het vies

Osi`

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
jointje draaien ? ik kan gewone, binnenstebuiten, ltjes, rizla blauwtjes, blunt, rolvloei onder de regen, buiten in de wind geen probleem

alleen is het wel raar dat ik nooit shaqjes kan draaien :grin: het is raar dat ik met 2 rizla blauwtjes wel netjes jointjes kan draaien maar met 1 vloeitje moeite heb komt omdat ik nooit shaq rook en mijn vriendjes enzo rookten ook bijna nooit shaq , na zo een kwartiertje oefenen zal het waarschijnlijk wel lukken maar heb geen zin in ik vind het vies
Vind shag makkelijker draaien zelfs Komt snel in een joint vorm liggen enal, maar van sigaretten heb ik der eerder moeite mee, zit zo los allemaal, maar maakt het wel makkelijker om alles te aanstampen.

Maar soit, liever shaq :grin:

Bovenaan