Kan je hasj eten :') ?

Extisi

Wijs gebruiker
Zo'n brokje hasj he, kan je die opeten? Zonder verbranden o.i.d.
En werkt het dan? Of kan je het toch gewoon beter roken.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
ja je kan hasj eten... nee je zal niet stoned worden

Rondsnuffelen op het internet en op dit forum zou een antwoord kunnen geven op je vraag...
het is hier vaker verteld dat THC (werkzame stof in hasj en wiet) enkel actief word bij opwarming...
Je kan dus wel hasjmelk maken enzo...

groeten steven

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, ik heb sommige dingen gelezen en daar zei iemand dat je kon knabbelen op hasj :') vandaar mijn vraag .
Bedankt voor het antwoord :)

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
zoals ik al zij kan je er wel op knabbelen.. ik kan ook knabbelen op m'n stoel :tongueout:
maar er staat vaker vermeld dat het OPGEWARMD moed worden , als ik me goed heriner dan denk ik aan een topic waar in vermeld werd dat hash wat warm gemaakt werd en op de tong of tanden gelegd werd ? of word ik weer gek :tongueout:

graag gedaan btw

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
kan ik niet precies zeggen , maar niet laten koken zo ver ik weet :) zoek even op het forum naar "hashmelk' of 'hasjmelk'

ook geen (of niet te veel suiker) toevoegen , dit remt de werking van thc

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja dat kan je zeker, ik doe dit bijna altijd. Ik maak meestal 0,3 gram hasj in kleine stukjes, en slik dit weg met 2 volle bekers melk. Het werkt perfect bij mij :grin: .

Spor

Wijs gebruiker
Toevallig moest ik hier aan denken toen ik dat las; het is een beetje offtopic, maar ach, het past hier beter als ergens anders;

Een keer kwam ik terug van het uitgaan en had een handvol drugs gebruikt, weet al niet meer wat, weet alleen dat het uitgewerkt was en dat ik thuis zat en een joint met afghaan wou draaien. Op een gegeven moment kwam ik op het vage idee om eens in mn hasj te bijten :grin: dus dat deed ik, en met dat ik het deed kreeg ik een "schok" in mijn hersenen... Kan het niet echt omschrijven, weet wel dat ik het vroeger soms ook had als ik veel had geblowd. Het leek me erg bizar en dacht dat het toeval ofzo was, dus ik beet nog een keer, en weer een schok ! Heb nog een tigtal keren op de hasj gebeten en een schok gekregen. Uiteindelijk gewoon mn joint opgerookt en gaan slapen.

Volgende dag nog eens geprobeerd maar toen werkte het niet meer. Was vaag maar wel tof :grin:

ookal lees je overal op INTERNET dat je wiet/hasj niet kan eten en er stoned van kan worden...eet maar eens een 5je hasj en je bent gwn knetter.

greenpower

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Ja dat kan je zeker, ik doe dit bijna altijd. Ik maak meestal 0,3 gram hasj in kleine stukjes, en slik dit weg met 2 volle bekers melk. Het werkt perfect bij mij :grin: .

Hoe doe je dat dan? Dan krijg je toch het verhaal dat het niet verhit is...?

Extisi

Wijs gebruiker
Ik heb vandaag voor het eerst (jaja!) hasj gerookt. En ik merkte niks. Ik heb er nog 1 op gestoken, en ik merkte nog niks..
Met wiet had ik direct de eerste keer genoeg na een paar hijsen :P

x

greenpower

Bewuste gebruiker
Flaffie zei:
greenpower zei:
Daarmee bedoelde ik te zeggen dat je er stoned(er) van word als roken :P

:stoned:

lijk me sterk

Als je het rookt verbrand er volgens mij iets van 70% dus iets van 30% word opgenomen. Als je het eet/drinkt word volgens mij rond de 90% opgenomen.

Dus je word er wel stoneder van.

One love :stoned:

Funky Monkey

Badass junkie
Je kan er inderdaad chocolademelk of brownies van maken. Puur eten werkt dan vast ook wel, maar ik denk dat je dan wel heel lang moet kauwen en veel meer moet nemen om je lichaam genoeg werkzame stoffen op te kunnen laten nemen.

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Ik zou er gewoon een spacecake van bakken of hasjmelk maken of iets anders met dierlijk vet. (Daar bindt de THC zich aan.) Zorg er in ieder geval voor dat je de thc veel tijd geeft om in het vet te trekken. Dan heb je meer rendement.

Hasjmelk is NIET lekker, maar je wordt er wel ongelovelijk stoned van. :stoned:

Bovenaan