Kanariegras, DMT

metish

Newbie
Hallo allemaal, ik heb bij azarius kanariegras gekocht, K moet het nog zaaien maar heb begrepen dat het een vrij makkelijke plant is)
Maar hoe haal ik de dmt nu uit de planten?
Ik heb niet bepaald een scheikunde knobbel :flushed: , dus please als je kan leg het zo simpel mogelijk uit.
Groetjes Metish

pascal828

Badass junkie
DMT extraheren uit Mimosa kent iedereen wel, staan op internet ook genoeg guides, maar kanariegras zou ik niet weten. En je mag hier op het forum ook niet posten of vragen hoe je DMT maakt.

metish

Newbie
Bedankt voor de reacties.
En het is idd Phalaris arundinacea , is dat gramine heel erg dan?
Groetjes

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Beter laat je die kanariegras en hoop je hostilis mimosa rootbark. Dat is makkelijk te extraheren. Google is je vriend.

metish

Newbie
Thanx! heb mimosa hostilis gehaald. maar, weet iemand missch een methode om de dmt eruit te extraheren zonder gootsteen ontstopper? want alle 'recepten' die ik erover kan vinden hebben het over gootsteen ontstopper en wasbenzine... weet wel dat als je t goed doet deze stoffen dr nie meer inzitten, maar toch.

Arthur King

Wijs gebruiker
metish zei:
Thanx! heb mimosa hostilis gehaald. maar, weet iemand missch een methode om de dmt eruit te extraheren zonder gootsteen ontstopper? want alle 'recepten' die ik erover kan vinden hebben het over gootsteen ontstopper en wasbenzine... weet wel dat als je t goed doet deze stoffen dr nie meer inzitten, maar toch.
Als je niks met deze stoffen te maken wil hebben, kan je beter niet aan de extractie beginnen. Zorg gewoon dat je zo zuiver mogelijke stoffen gebruikt, dus niet gootsteenontstopper bij het kruidvat halen, maar online NaOH bestellen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Arthur King zei:
metish zei:
Als je niks met deze stoffen te maken wil hebben, kan je beter niet aan de extractie beginnen. Zorg gewoon dat je zo zuiver mogelijke stoffen gebruikt, dus niet gootsteenontstopper bij het kruidvat halen, maar online NaOH bestellen.
Waarom is die van het kruidvat niet goed?

Arthur King

Wijs gebruiker
Petrovic zei:
Arthur King zei:
metish zei:
Waarom is die van het kruidvat niet goed?
Zaten daar niet van die metalen bolletjes in die reageren?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dacht het niet, volgens mij 99,9%. En ook al is dat zo dan krijg je het toch niet binnen aangezien je dmt in een lage temperatuur rookt en NAOH pas verdampt in hoge temperaturen. En dan kan je ook nog zuiveren.

Arthur King

Wijs gebruiker
Petrovic zei:
Dacht het niet, volgens mij 99,9%. En ook al is dat zo dan krijg je het toch niet binnen aangezien je dmt in een lage temperatuur rookt en NAOH pas verdampt in hoge temperaturen. En dan kan je ook nog zuiveren.
Dat is inderdaad zo. :wink:

Ik heb in mijn scheikunde-experimenteer periode wel eens wat NaOH gekocht bij een of andere drogist, daar zaten van die bolletjes in die reageerden, waarschijnlijk zal dit niet bij ieder merk zijn.

Bovenaan