Kanna

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Hallo mede levensgenieters. :beer:

Ik heb laatst een gram kanna gekocht bij een smartshop bij mij in de buurt. De eigenaar vertelde mij dat je het moest snuiven.
Dat heb ik geprobeerd (ong 20 mg) maar ik voelde helemaal niks.

Daarna heb ik het ook geprobeerd te kouwen/ onder mn tong te leggen,
in mn thee gegooit en ik heb het geprobeerd te roken..

En nog steeds voel ik helemaal niks van die zooi!

Zijn hier toevallig mensen die deze kruid vaker gebruiken, en kunnen zij mij misschien vertellen hoe en hoeveel ik moet inemen om het narcotische effect te krijgen...
:confused:

Gegroet,

GewoonVOL

dopetester

Experimenterende gebruiker
Hello , ik heb zelf nog geen ervaring met kanna ,maar dat zal in de toekomst wel veranderen...
Ik heb gelezen bij een online smartshop dat kanna alleen heel weinig werking heeft of helemaal niets.
Mix je daarentegen kanna met alcohol of weed krijg je een serieuze versterking van de weed of alcohol + nog iets extra :wink: .
Dit heb ik gelezen uit de review of reactie van mensen die kanna gekocht en dus geprobeert hebben,dus redelijk betrouwbaar.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Greetz. :wave:

shihuandgi

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
shihuandgi zei:
heb et ook gesnoven, onder tong gelegd en in thee, en in kauwgom, en idd, het is rommel....

agh, maar jij was imuun voor drugs toch?

dat denk ik, eerlijk gezegd,

kvoel nix van xtc, niets van wiet, niets van kratom, kanna en kattekruid,...

begin sterk te twijfelen:)

(terwijl de mensen met wie ik dit samen doe, wel er iets van voelen, buite de kanna, die voelen ze ook niet)

Ellesdee

Badass junkie
shihuandgi zei:
Ellesdee zei:
shihuandgi zei:
heb et ook gesnoven, onder tong gelegd en in thee, en in kauwgom, en idd, het is rommel....

(terwijl de mensen met wie ik dit samen doe, wel er iets van voelen, buite de kanna, die voelen ze ook niet)
van kattekruid heb ik ook niks gevoeld...
wiet gebruik ik zelf niet, maar heb wel eens space cake gegeten... en toen t begon te werken ben ik in slaap gevallen...

en van xtc heb je gewoon te weinig genomen...
hoe lang ben je? en hoe veel weeg je?

shihuandgi

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
shihuandgi zei:
Ellesdee zei:
shihuandgi zei:

van kattekruid heb ik ook niks gevoeld...
wiet gebruik ik zelf niet, maar heb wel eens space cake gegeten... en toen t begon te werken ben ik in slaap gevallen...

en van xtc heb je gewoon te weinig genomen...
hoe lang ben je? en hoe veel weeg je?

geen zin om te gaan meten:tongueout:

mr tzal wel zijn dak gwn te weinig heb genome, xtc is toch kutdrugs eigenlijk,

mr wou et effect weten:)

Idiotwind

Experimenterende gebruiker
Hey..weet iemand van jullie ook waar je kanna kan kopen? Ik weet dat het op azarius is, maar dan moet je direct 25.- bestellen. Dat zit er even niet in. Groet !!

shihuandgi

Belezen gebruiker
Jeller zei:
waarom gebruik je dan drugs?

heb er heel hevige interessse in, en xtc was gewoon omdat ik hat anders moest wegsmijten, mr wou zowiezo geen xtc nemen, en had er geen effect van,

waar ik héél in geintresseerd ben is trippen, meer om spirituele kennis te vergaren over de wereld, en zijn wezens, en om me 1 te voelen met de natuur die ons zo veel heeft geschonken, maar waar wij misbruik van maken.

en ik wil mijn diepste gevoelens blootleggen om eindelijk in het reine te komen met mezelf

en sorry voor late reactie, ben terug van weggeweest,

HAPPY NEWYEAR FORUM!

Jeller

Badass junkie
van trippen zal je allicht wel iets voelen :)
maar ik kan mij eigenlijk ook nie voorstellen da je niets van goeie xtc voelt

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Idiotwind zei:
Hey..weet iemand van jullie ook waar je kanna kan kopen? Ik weet dat het op azarius is, maar dan moet je direct 25.- bestellen. Dat zit er even niet in. Groet !!

Smartshop. Voor hetzelfde geld kan je beter een gram pep halen. :openmouth:

Bovenaan