JackHerrer zei:
Wat vindt je precies zo leuk aan kanna. Heb het een aantal keer geprobeerd. Ik heb het gerookt, gesnoven en thee van gezet maar ik vind het effect zo minimaal dat het de smerige smaak niet eens waard is. Misschien pak ik wel teveel of juist te weinig.
Wel, eigenlijk heb ik ook nog niet zoveel ervaring met kanna hoor. Ik heb voor het eerst een gram gekocht 2weken geleden.
De eerste keer legde ik ongeveer 100mg onder mijn tong en liet dit liggen tot het vrijwel volledig met speeksel vermengd was, het gaf mij toen een effect dat ik heel moeilijk kon benoemen.
De 2e keer heb ik een heel wat grotere dosis 250mg ong onder mijn tong gelegd. Dit was wel merkbaar, maar niet persé aangenaam. Het lijkt op bepaalde momenten een zeer stimulerend gevoel te geven, op andere momenten lijkt het terug even afwezig om dan vervolgens weer een heel ontspannen gevoel te hebben (kan ook een deel placebo zijn hoor). Maar oraal vind ik het gevoel niet altijd leuk omdat het wat ongemakkelijk of rusteloos voelt.
Nu heb ik het gisteren de eerste keer gerookt ik denk ongeveer 75 à 100mg, het proeft niet vies in een jointje en het geeft me een helder, stimulerend en toch ook ontspannen gevoel, een beetje vergelijkbaar met kratom, maar iets minder sedatief. Dit gevoel wist ik zelf wel te apprecieren, al is het een mild gevoel, ik vond het heel goed om een avondje te chillen rustig wat te wandelen, films kijken. Maar het effect is zeker niet overweldigend of sterk, maar zowel wanneer ik het rook als oraal gebruik wel altijd aanwezig.
Het roken is echter aangenaam en geeft me het meeste voldoening qua effect. Het geeft ook een erg positieve moodlift vind ik.
Ik heb ook enkel de gewone kanna geprobeerd, nognooit een extract, maar ik ben misschien wel van plan eens een kanna-pack te kopen van de sponsor vn deze site om te kijken of die extracten, thee of honing een ander effect oplevert.