Kater

Lambik

Experimenterende gebruiker
ooit zo een zwaare kater gehad dat ik gewoon heel de week op bed lag en er niet meer uit kwam! :cry:

dus zo hard zuipen doe ik nooit meeeeeeeer!
lolsn0r , moest ook om de 10 seconden kotsen al het eten kwam eruit van heel de dag ,

ben in totaal , van de 62 kilo naar de 58 kilo gegaan! :hearteyes:

jasper

Wijs gebruiker
idd haloo?
een week kateren man dat is echt te zot en dan nog 4 kilo afvallen

wie zegt dat bier je dik maakt?? :beer: prima vermageringsmethode denk ik :)

vlaemink

Belezen gebruiker
Gewoon basic, water drinke,douche en wandele me den hond :P

Echt gewoon, half uurke in een park ofzo gaan wandele, dan is emzo weg :wink:

Meidjée

Newbie
Voordak ga slape, eerst een pak melk leeg drinke,
en alvast wa drinke langs me bed klaar zette.
Dan de volgende dag, veel drinken, lekker in bad liggen, sporten, gewoon de dagelijkse dingen doen :)

Serenity

Badass junkie
Ben ook weer van de partij. Goddomme. Had een flesje water naast mn bed gezet voordat ik wegging.
Wordt ik wakker vanochtend, heel mn vloer nat en soppig.
Kut.

azgaza

Badass junkie
Veel eten helpt wel. En als je eerst vroeg wakker wordt van de dorst heel veel water drinken. Dan hou je alleen een dood gevoel over van 'dag lieve hersencellen'

L

Lid 3601

Gast
Voor je gaat slapen veel water drinken, een liter ofzo. Da's wel op je tanden bijten, maar het voorkomt een kater i.p.v. hem te genezen :grin:

Eier

Bewuste gebruiker
Glas water voor het slapen gaan. Als id de volgende dag wakker word, even buiten zitten met een peukje en wat water en de kater is hier over. :stoned:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik zei een tijdje geleden dat ik nooit een kater heb gehad, Nou dat was deze week toch wel even anders. Had de volgende dag geen hoofdpijn maar was wel ontzettend misselijk. Echt heel de dag gekotst :(

slunse

Bewuste gebruiker
wakker worden, water zuipen, een uurtje blijven liggen, opstaan, sigaret roken, goed schijten, vettig eten en een pintje drinken. geen kater meer te bespeuren

Hessaatje

Newbie
Lana zei:
Ik rook na het drinken altijd een paar jointjes en heb dan de dag erna geen kater. Voordat je naar bed gaat nog een beetje buiten hangen, luchtje scheppen.
Koud douchen.
En overdags geen verplichtingen hebben. Of samen met iemand relaxen. Da´s wel leuk. Beetje lopen ofzo.

Maar het allerbeste tegen een kater vind ik, is zorgen dat je weer lekker fris bent, gedouched en normale kleren aan. Als je een hele dag lamlendig je haren niet kamt en in je pyama gaat zitten, weet je dat het niet goed komt.

Dit is zo waar! Ik doe dat altijd als ik een alcohol kater heb, gewoon de dag beginnen. Probeer in ieder geval wel genoeg geslapen te hebben. Maar gewoon je dag beginnen en naar buiten.

Bovenaan