Bron:
http://www.cannabis-belgie.com/modu...wtopic&t=42&postdays=0&postorder=asc&start=15
*over kemp
kemp is een plant die gekweekt word voor zaad en daarom met uitzonderingen eenhuizig is ,dit betekend dat ze zowel manelijke als vrouwelijke bloemen draagt
waneer je deze gewoon laat groeien dan ga je buiten veel zaad ook nog slechte weed hebben rook deze stuff op en gegarandeerd een kater ,maar zelfs dit heeft niks met thc of cbc nog cbd te maken
wat ik gedaan heb is telkens voor het opengaan elke manelijk bloemetje verwijderd tegen de laatste faze van de bloei (laatste drie weken) groeide deze al niet meer terug
deze weed is niet hoog in thc maar zsal toch een gehalte hebben van boven de 5% dit door de voordurende stress van het verwijderen van manelijke bloemen,en doordat de stam de laatste week vol gaten zat
deze weed is weldegelijk rookbaaren ik weet niet wat julie voorkeur is maar een hoog cbd gehalte is niet persee slecht het verdooft enkel en maakt je niet unstoned
ik zie dit experiment dan al erg geslaagd
en ik weet niet meer wie het vroeg maar kemp bloeit vroeger af van nature uit
nog even dit kemp=hennep voor de zogenaamde pro's die dachten dat ze het wisten dus ga eens opnieuw opzoeken