Kenmerken van goeie coke

berten

Belezen gebruiker
Ik vind dat goeie coke je neus doet snotteren en dat het langs je keel loopt alsof het heel vloeibaar is. Je krijgt er een loopneus van en soms komt het goedje zelfs terug uit je neus lopen :d En het moet per sé niet heel veel verdoven, want de meeste vinden coke goed als hun keel of tanden verdoofd zijn maar dat vind ik eigenlijk niet. De verdoving moet heel natuurlijk aanvoelen en je merkt gewoon direct het verschil met lidocaine. Ook de smaak moet heel natuurlijk zijn. Van slechte coke ga je smoelen trekken en krijg je een verstopte neus de volgende dag. Dit zijn mijn persoonlijke meningen hierover, wat vinden jullie ?

TrippyShit

Badass junkie
alainalain zei:
Vind dat maar hier :P Ik kan nou aan, geteste 70% komen. Is wel 75euro de gram. Misschien dat ik em nog wel is probeer, echte goeie yayo. Vind het normaal niet echt bijzonder spul, maar zo'n kansje moet ik toch een keer proberen denk ik..

Wat ik de kenmerken van goede coke vind weet ik niet precies.. Ik heb de keren dat ik het gedaan heb niet echt denderend spul gehad ofzo.. Wat ik iig onzin vind is het verdoven.. Tuurlijk verdoofd coke, maar lidocaïne ook.. Van die stoere '9 strepen gangsters' hebben het er wel is over.. Ja topspul man, verdoofd gelijk, lekker sealtjes likken.. Yumyum :rolleyes:

Vigilante

Wijs gebruiker
Jah maar zeg jij maar tegen een dealer... oh 9 strepen.. dus je bedoelt 90%?
En dan zeggen ze JAAA
Terwijl max 89 komma nog wat is.. Meeste dealers weten nix

En inderdaad gemiddeld is 50% heb ik gelezen op internet dus ik ga dr van uit dat het beste wat ik ooit in handen heb gehad 60-70% is geweest.

Heb me coke nog nooit laten testen, heb 1x zulke goeie gehad dat ik die graag wou laten testen.. maar vond het een beter idee om het op te snuiven :flushed:

Judas

Wijs gebruiker
Van goeie coca ga je tandeknarsen, krijg je een cycloon in je kop, kan je niet meer pissen, verdwijnt elk hongergevoel, wordt je botergeil en kan je urenlang van bil gaan :P
Goeie coca dwingt je door te gaan tot de laatste kruimel.
Tot je er uitgeput bij neervalt.

Judas

Wijs gebruiker
Zal ik ooit sterk genoeg zijn om de met schuld beladen beperkingen van de ONVERSCHILLIGEN te overstijgen in een vreugderijke, schuldeloze bevestiging van het leven, terwijl ik toch meester van mezelf en mijn instinctieve driften blijf?

Deranged

Badass junkie
Ik ken de obsessieve impact van nog het geringste beeldmateriaal. De bezetenheid van het demonische aroma. De onnavolgbare dominatie van de gedachten.

Het is een duister hol waar ik met veel liefde uit ben gekropen. Een overwinning van ongekende waarde die ik voor altijd zal blijven koesteren.

Het is een overwinning die geen ruimte biedt voor onzinnige spijtgevoelens, enkel voor terugkijken met vreugde en trots.

TrippleKX

Belezen gebruiker
alainalain zei:
Jah maar zeg jij maar tegen een dealer... oh 9 strepen.. dus je bedoelt 90%?
En dan zeggen ze JAAA
Terwijl max 89 komma nog wat is.. Meeste dealers weten nix

En inderdaad gemiddeld is 50% heb ik gelezen op internet dus ik ga dr van uit dat het beste wat ik ooit in handen heb gehad 60-70% is geweest.

Heb me coke nog nooit laten testen, heb 1x zulke goeie gehad dat ik die graag wou laten testen.. maar vond het een beter idee om het op te snuiven :flushed:

Wat je nu zegt klopt ook niet als het aan mij ligt.

9 strepen coke bestaat, en 10 strepen ook.
Je moet rekenen dat:
alainalain zei:
max 89 komma nog wat is..
op straat 100% zuivere cocaine is.
Dus als jij die 89 komma nog wat hebt, heb jij 10 strepen cocaine.

7 strepen betekent: 7 delen cocaine en 3 versneidingsmiddelen.

Later ouwee... :stoned:

Vigilante

Wijs gebruiker
Een straatratdealer weet dat imo niet en gaat dus van 10 strepen = 100%, 9 = 90% enz uit. IIg hier wel.
Weet niet of ze bij jullie hoger opgeleide dealers hebben of dealers die uberhaupt een beetje verstand van sos hebben, maar hier is dat zeer zeldzaam.

erriapo 187

Experimenterende gebruiker
wij nemen een glas , vullen het met water .Nemen dan een stukje bedenkelijkheid en smijten het erin.... al wat blijft liggen onderaan is onzin . niet te schatten stukje kunstwerk trouwens hierop boven afgebeeld :) ps goei gedachtengang van deranged klinkt me bekent in de oren ....

Georgie J.

Goede coke is volgens mij ook niet de coke waarbij je als je om 22.00 een dikke lijn pakt, dat je om 03.00 nog steeds klaar wakker in je bed ligt en totaal niet kan slapen. :(

Of ik moet het mis hebben en normaal gesproken kl*te coke hebben, wel altijd dikke brokken maar dat zegt niks..

berten

Belezen gebruiker
volgens mij heb je zachtere en hardere coke. Hardere coke geeft een nerveuzer gevoel waar je moeilijker van kan slapen en de zachtere een relaxer gevoel

Georgie J.

berten zei:
volgens mij heb je zachtere en hardere coke. Hardere coke geeft een nerveuzer gevoel waar je moeilijker van kan slapen en de zachtere een relaxer gevoel

Hoe bedoel je dat, coke heeft toch altijd dezelfde productiebron, daar wordt toch geen extra stof bij gevoegd dat je zogenaamde "hardere coke krijgt" :confused:.. of bedoel je met hardere coke, gewoon dat er met meer oppeppende stoffen is versneden?

berten

Belezen gebruiker
zou dat nie kunnen dat door het productieproces de ene coke wat relaxer is dan de andere ongeacht de versneden zooi of geeft alle coke oorspronkelijk hetzelfde relaxe gevoel?

Frisko

Badass junkie
bullshit,coke is coke imho...

wel kunnen versnijmiddelen een ernstige invloed hebben om het ware coke effect...

ik heb maar 1 goeie raad.
als je kutcoke hebt.
clean your blow!!

Serenity

Badass junkie
berten zei:

Als je er nerveus van wordt, of effecten krijgt die niet kloppen, dan is je coke dus versneden. Coke is eingelijk ALTIJD versneden, de kunst is dus om het zo min mogelijk versneden te krijgen. Naar wat ik weet heb je ontzettend geluk met 50%/60% pure coke. Net als dat je dat bij speed hebt zo rond de 70%/80%.

arno050

Newbie
Serenity zei:
berten zei:

Als je er nerveus van wordt, of effecten krijgt die niet kloppen, dan is je coke dus versneden. Coke is eingelijk ALTIJD versneden, de kunst is dus om het zo min mogelijk versneden te krijgen. Naar wat ik weet heb je ontzettend geluk met 50%/60% pure coke. Net als dat je dat bij speed hebt zo rond de 70%/80%.

Iemand die eerlijk is. Al dat gezever over degenen die hun coke over de 80%... halen. Bullshit, voordat je het krijgt is het al veeeeeel personen gepasseerd en telkens wordt er winst op gemaakt en voor hen liefst zoveel mogelijk.

Judas

Wijs gebruiker
Je valt er snel van af.

Hoe bedoel je dat, coke heeft toch altijd dezelfde productiebron, daar wordt toch geen extra stof bij gevoegd dat je zogenaamde "hardere coke krijgt" :confused:.. of bedoel je met hardere coke, gewoon dat er met meer oppeppende stoffen is versneden?

Ik kan je vertellen dat dit wel degelijk kan. Hoe dit gedaan wordt is heel simpel, ze gebruiken een plantenspuit met wederom chemicaliën en spuiten dit op het poeder. Vervolgens wikkelen ze het in en gaan er op zitten, voila, het hardend en wordt een brok. Je kan zien dat dit gedaan is door te kijken naar de structuur, dat soort brokken hebben vaak glimmende kristalletjes of gewoon een glinstering over zich heen. Een brok die versneden is voor dat het de straat op gaat met Lidocaïne of Levasimol, want van pure coke ga je gewoon basically dood, geeft daarentegen een matte kleur.

WAZA

Belezen gebruiker
Elke cocaine is anders ook al is het zo zuiver mogelijk het is altijd chemisch bewerkt vanuit bladeren

रति

Wijs gebruiker
Testen en dan je coke bekijken met de testresultaten er naast. Dan leer je meer dan het lezen van bovenstaande antwoorden op je vraag...

Conjo

Bewuste gebruiker
Iemand die eerlijk is. Al dat gezever over degenen die hun coke over de 80%... halen. Bullshit, voordat je het krijgt is het al veeeeeel personen gepasseerd en telkens wordt er winst op gemaakt en voor hen liefst zoveel mogelijk.
LoL uit welk gat kom jij?

Bijlagen

• 0C5FC425-2A5D-4A85-A0EB-8C1D4311625B.png
    0C5FC425-2A5D-4A85-A0EB-8C1D4311625B.png
    2 MB · Weergaven: 40

Arisen

Belezen gebruiker
Blijft zitten met de vraag hoe je aan goede kwaliteit komt... Als je het test is het te laat....

om goeie te krijgen zul je altijd moeten investeren bij verschillende dealers kopen en laten testen op het gegeven moment
vis je wel uit wie constante kwailiteit heeft meestal is dat iemand die veel klandisie heeft

रति

Wijs gebruiker
om goeie te krijgen zul je altijd moeten investeren bij verschillende dealers kopen en laten testen op het gegeven moment
vis je wel uit wie constante kwailiteit heeft meestal is dat iemand die veel klandisie heeft
Waarom mensen überhaubt nog spullen kopen bij een huisdealer is me een raadsel. Ik koop het alleen nog op het web en heb betere kwaliteit dan ooit tevoren. Echter ik heb hoe dan ook bij niemand het blinde vertrouwen (huisdealers of webdealers) dat hun kwaliteit constant zal zijn in de toekomst. Misschien zakken ze niet door de ondergrens maar het is altijd afhankelijk van de batch. Bovendien weet je nooit wat er in kopjes om gaat. Misschien heeft ie wel ineens een geldprobleem en besluit ie dingen te versnijden. Dan kan hij nog 100 x goed spul hebben geleverd, maar die ene keer...

Bovenaan