Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
PEP met beleid, maar toch... alles overwegende...
grote kans dat deze jongen er niet al te ver in het nieuwe jaar serieus mee gaat stoppen. Ik heb nergens spijt van maar ik denk dat je bepaalde periodes in je leven behoefte kunt hebben aan bijvoorbeeld speed maar daar ook weer vanaf moet stappen als de tijden zich keren..
Ik heb nergens spijt van maar ik denk dat je bepaalde periodes in je leven behoefte kunt hebben aan bijvoorbeeld speed maar daar ook weer vanaf moet stappen als de tijden zich keren..
Reden ook waarom ik na oud en nieuw weer voor langere tijd stop. En waarschijnlijk zullen idd wel veel mensen denken dat dat maar praatjes zijn e.d.
Maar goed Maakt me niets uit, ben al meerdere malen voor langere tijd gestopt met alles, waaronder een keer 2,5 jaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.