Keta over de grens

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Hallo. Mede forumleden, ik neem morgen de trein naar duitsland, vanuit venlo naar winterberg. Nu is mijn vraag is er enige drugscontrole op de treinlijnen tussen nederland en DE?
Wou namelijk een beetje keta meenemen voor de reis ? Weet zo niet of ik dit juist geposted heb maar hoor t graag

Greenrwk

Experimenterende gebruiker
op treinreizen die over de grens gaan ben ik persoonlijk nog nooit gecontroleerd! ik heb wel eens een klein stukje hasj in me koffer meegenomen op het vliegtuig naar spanje.. ik raad het absoluut niet aan enige form van illegale middelen/goederen over de grens te vervoeren!!! let al helemaal op met grotere hoeveelheden, vastzitten voor drugshandel in duitsland lijkt me geen pretje! met een 1 tot 3 gram zou je nog kunnen zeggen dat het voor persoonlijk recreatief gebruik is maar pas aub op met dit soort dingen!

caninus

Bewuste gebruiker
Hallo. Mede forumleden, ik neem morgen de trein naar duitsland, vanuit venlo naar winterberg. Nu is mijn vraag is er enige drugscontrole op de treinlijnen tussen nederland en DE?
Wou namelijk een beetje keta meenemen voor de reis ? Weet zo niet of ik dit juist geposted heb maar hoor t graag
al zou er drugscontrole zijn, dan hebben ze keta nog niet zo 123 gevonden

Bovenaan