Ketamine de beste drugs ooit!

RobTrip

Belezen gebruiker
Chris Pontius zei:
Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.

Ja klopt, dosering is erg belangrijk. Maar het is dus(zeker in kleine dosering) wel te vergelijken met lachgas? Dat vind ik namelijk heel "nep". Ik voel me soms een marsmannetje ofzo :tearsofjoy:
Echt heel veel uit dit topic herken ik in lachgas. Ook bijvoorbeeld de "Droomwereld"en de vaagheid ervan.

Aldous

Belezen gebruiker
RobTrip zei:
Ik lees hier dat keta ook verslavend is. Dit is voor mij zeker een factor om rekening mee te houden.
dat klopt, het wordt ook wel psychedellic heroin genoemd, maar dat is dan weer overdrijven natuurlijk aangezien er geen lichamelijk afhankelijkheid optreedt maar ik weet van mensen die keta IM doen dat ze er heel er moeilijk van af kunnen blijven

RobTrip

Belezen gebruiker
Aldous zei:
RobTrip zei:
Ik lees hier dat keta ook verslavend is. Dit is voor mij zeker een factor om rekening mee te houden.
dat klopt, het wordt ook wel psychedellic heroin genoemd, maar dat is dan weer overdrijven natuurlijk aangezien er geen lichamelijk afhankelijkheid optreedt maar ik weet van mensen die keta IM doen dat ze er heel er moeilijk van af kunnen blijven

Dat ben ik sowieso niet van plan. Ik moet zeggen dat snuiven al "een stap verder" is. Heb het nog nooit gedaan :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Aldous zei:
maar ik weet van mensen die keta IM doen dat ze er heel er moeilijk van af kunnen blijven

Ik vind dat juist helemaal niet, eerder het tegenovergestelde.

Waarom is volgens jou I.M. verslavender dan snuiven ?

cropp

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.

wat is een klein lijntje? 5cm?

Dan sta ik voorlopig niet meer op.

Spees174

Belezen gebruiker
Heb het nu een paar keer geprobeerd, en zeker leuk spul!

Nu lekker chille muziek op, heb de lichten gedimd en maar weer eens proberen :grin:

jammer genoeg heb ik nog nooit keta kunnen bemachtigen :P maar ben er druk mee bezig! heb al redelijk wat soorten drugs gebruikt maar deze staat nog niet op me lijstje. hopelijk heb ik binnenkort een keer het geluk om het te kunnen testen :wink: kijk er in ieder geval al naar uit. had ook gelezen dat het wel goed gaat samen met mdma.

Telpeva

Belezen gebruiker
Haha, als je van een beetje Wapheid houdt, dan is M + ket zeker pret! En ook relaxter dan helemaal van de kaart zijn op enkel MDMA!

Ketamine is sinds dit jaar ook zo hard mijn Amore di Drogas :hearteyes: numero 1 geworden O:)...

kwezel

Experimenterende gebruiker
vandaag laatste 4 amupullen laten verdampen en al aardig onderweg :rock:

vandaag ff tot het gaatje gaan denk ik, echt weer eens zin in!

Telpeva

Belezen gebruiker
kwezel zei:
vandaag laatste 4 amupullen laten verdampen en al aardig onderweg :rock:
vandaag ff tot het gaatje gaan denk ik, echt weer eens zin in!

Laat je het verdampen allemaal? Pff, veel moeite zeg, is dat omdat dat gewoon de enige manier is dat je eraan kunt komen? Of omdat het goedkoop is?
De concentratie van dat spul was niet hoog genoeg voor een neusspray I guess, right? [jaja, ik en m'n neusspray :tongueout:]

lsdisoke

Newbie
Hm ik vind keth ook zeker wel mooi, maar ik denk dat je gewoon wel met je beide benen op de grond moet blijven staan. Dat is trouwens bij alle drugs hoor. Het is waar dat je op bepaalde ingevingen bent gekomen onder drugs, maar ga nooit denken dat je dat zonder drugs niet bereikt had :wink: Misschien later, maar dan nog.

Mokum3.33

Belezen gebruiker
Afgelopen zaterdag avond, na awakefest :grin: , een super trip gehad. Was mijn eerste keer en omdat ik niet heel fit was lekker rustig aan begonnen.
We hebben de trap beklommen, steeds iets meer, steeds iets verder in de space. Eerst beetje vaag voelen en na wat treetjes omhoog gingen de itunes visuals in 3d. Steeds dubbel van t lachen, geen adem meer en tranen over de wangen echt niet normaal. De eerste keer lopen is ook super vaag, ik deed zo lichtjes dat ik als een ballerina de kamer uit kwam heheh.
Zeker dat ik vaker aan de keta ga, nu ook omdat ik weet wat ik moet voelen en het meer kan sturen. Heb er nu al zin an! :P

SpeedyGonzalis

Na al de reacties van iedereen die het een geweldige drug vind, nu moet ik het ook echt een keer gaan doen. Op zoek naar ket dus :grin:

Ella

Ik vind keta nog steeds de nummer 1 maar ik kan het echt nergens meer vinden. Zelfs in de alternatieve scene niet meer... Alleen maar een of ander spul wat er op lijkt (ook korreltjes) maar het is gewoon bagger.
:(

roteck

Phfff, op een afterparty na flink gehakt te hebben in de MDMA op een feest _o_
1 goede punt, en je bent al in the MF ketaworld:grin: Wat fijn getript weer dit weekend.
Het is echt helden spul, lekker waas lopen, wazig zichtveld:grin:
Top top top top! :hearteyes:

lovelovelove

klinkt leuk, Ik ben behoorlijk nieuwsgierig geworden ketamine is dus aan te raden zelf heb ik qua hard drugs ervaring met coke xtc en paddo's volgende stap ketamine is dus een goed plan?
groetjes

Jamais_Vu

Newbie
erikdw zei:
lijkt me ook leuk om op mijn to do lijst te zetten... is de combinatie met cannabis een aanrader?
Bijna alles is goed te combineren met cannabis, vind ik....
Maar gister weer keta :hearteyes: gebruikt en had tijdens het trippen bijzonder weinig zin in jointjes...

erikdw

Newbie
pff ik hoop maar dat ik er hier in België rap nog eens aangeraak... als ge da nen tijd ni meer gevolgd heb is da ni zo voor de hand liggend

KetaKop

Newbie
Keta is naast lsd toch mijn favoriete drug.
Doe het nu toch al een jaartje of twee en merk er in tegenstelling tot speed niet echt gevolgen van. :grin:

KetaKop

Newbie
erikdw zei:
pff ik hoop maar dat ik er hier in België rap nog eens aangeraak... als ge da nen tijd ni meer gevolgd heb is da ni zo voor de hand liggend
als ik jou was zou ik men hoofd gewoon is binnen steken op een paar feestjes . :wink:

KetaKop

Newbie
Re:

TechNora zei:
Bij ketamine is de dosering gewoon echt Alles. Een avondje stappen, zelfs in een normale kroeg, wordt leuker als ik een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje keta neem op heel veel bier. Als je meer neemt moet je eigenlijk al een plek hebben waar je rustig kan zitten, en is het effect heel anders. Dan ga je echt heel scheef staan, maar blijft wel leuk.
Als je dan nog grotere lijnen neemt, dan krijg je die echt enge effecten zoals hier beschreven, maar dat gebeurt alleen als je echt niet snapt hoe de dosering werkt.
Voor een klein beetje keta hoef je dus echt niet bang te zijn!!

Zelf als ik een avondje weg ga neem ik zo goed als altijd keta mee en drink er niet op, ik doe meestal om het uur a anderhalf uur een lijntje van 3 a 3,5 cm denk ik ongeveer en voel me dan echt lekker en de muziek zorgt er bij mij voor dat ik niet echt moe word of ga hangen. Ben zelf al is onder de keta naar een hardcore/mental feestje geweest en heb heel de nacht gegaan (wel beetje mdma er bij :wink: ) maar ga er toch eens een tijdje met stoppen want ondertussen worden het al 2lijntjes om het half u om het echt nog goed te voelen :( (doe het wel al een tijdje)
Toch nog altijd een van men favorites :rock: :rock: :wave:

darkbull

Bewuste gebruiker
wat een kutspul.

ik ben heel voorzichtig geweest, had 50 mg verdeeld in 3 lijntjes, voor het eerst gesnoven (ook al niet echt een fijne ervaring), 1 lijntje maar, maar ik heb de hel gezien en weer terug, ben op mars geweest (alles groen en geel) gekotst -vreemde kots- en er was alleen maar jaloezie, haat, angst , zwart, rood, laat me niet alleen, oh wat een kutspul, hoe lang duurt dit, zwaar, waar is m'n kind, angst, laat me niet alleen, ruzie, vies, misselijk, wat duurt de tijd lang, kan niet lopen, alles draait,alles golft, mijn handen zijn zo groot, mijn mond voelt raar, net alsof mijn tandvlees heel groot is, en die tanden, vies ik wil dit niet, probeer te relaxen zegt de sitter, ik kots weer, kost van mars, alles is beweeglijk groen en geel, keith haring poppetjes, oh ik ben op mars, daar komen de mannen toch vandaan? nou dat bevalt me niet. laat me niet alleen alsjeblieft, is dit de dood, voel je dit als je dood gaat, haal dat spul weg, het spiegeltje ligt nog op tafel, gooi dat spul weg, het mag niet meer in huis.

muziek, opgezet als geruststellend, werkt op mijn zenuwen, klinkt ingeblikt. waar ik normaal heel erg van muziek kan genieten, klinkt nu niet.

al met al, ben nu wakker en weer normaal (gister had ik grote grote vraagtekens bij wat nou normaal was en kon me niet voorstellen dat je ooit nog iets normaal kon vinden) ik ga dit never nooit meer doen.

wat een kutspul.

Pieter210

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
Klopt! Deze week mijn eerste lijntje: 15 mg. Voelde weinig, toen 10 mg erbij. Was ook nog te voorzichtig... :wink:

Toen 30 mg erbij en de K sloeg in :tearsofjoy: Een lekker en waus gevoel :sunglasses: Volgende keer eens ietsvan 80 mg proberen :hearteyes:

boenkeng

Bewuste gebruiker
darkbull ben je toevallig een vrouw? Ik lees deze verhalen wel vaker bij vrouwen die ongeveer dezelfde dosis als jouw nemen. Ik heb deze drug één keer mogen proberen (helaas) en gelijk een halve gram weggewerkt in sleutelpuntjes. Ik heb dit echt als leuk en warm beleefd en kan me daarom moeilijk voorstellen dat je van zo een klein beetje zo ziek en een vervelende ervaring heb gehad.

Bovenaan