Chris Pontius
Badass junkie
Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.
Chris Pontius zei:Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.
dat klopt, het wordt ook wel psychedellic heroin genoemd, maar dat is dan weer overdrijven natuurlijk aangezien er geen lichamelijk afhankelijkheid optreedt maar ik weet van mensen die keta IM doen dat ze er heel er moeilijk van af kunnen blijvenRobTrip zei:Ik lees hier dat keta ook verslavend is. Dit is voor mij zeker een factor om rekening mee te houden.
Aldous zei:dat klopt, het wordt ook wel psychedellic heroin genoemd, maar dat is dan weer overdrijven natuurlijk aangezien er geen lichamelijk afhankelijkheid optreedt maar ik weet van mensen die keta IM doen dat ze er heel er moeilijk van af kunnen blijvenRobTrip zei:Ik lees hier dat keta ook verslavend is. Dit is voor mij zeker een factor om rekening mee te houden.
Aldous zei:maar ik weet van mensen die keta IM doen dat ze er heel er moeilijk van af kunnen blijven
zeg ik dat?Sublimo zei:Aldous zei:Waarom is volgens jou I.M. verslavender dan snuiven ?
Aldous zei:zeg ik dat?Sublimo zei:Aldous zei:Waarom is volgens jou I.M. verslavender dan snuiven ?
Aldous zei:moeilijk zei ik, niet moelijker, ik maak geen enkele vergelijking
Chris Pontius zei:Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.
kwezel zei:vandaag laatste 4 amupullen laten verdampen en al aardig onderweg![]()
vandaag ff tot het gaatje gaan denk ik, echt weer eens zin in!
Bijna alles is goed te combineren met cannabis, vind ik....erikdw zei:lijkt me ook leuk om op mijn to do lijst te zetten... is de combinatie met cannabis een aanrader?
als ik jou was zou ik men hoofd gewoon is binnen steken op een paar feestjes .erikdw zei:pff ik hoop maar dat ik er hier in België rap nog eens aangeraak... als ge da nen tijd ni meer gevolgd heb is da ni zo voor de hand liggend
Het is een heel relaxed effect (of je nu r of s keta doet) zeker aan te raden.Kokosnoot zei:Wow, nog nooit keta gedaan, is het effect echt zo leuk?
![]()

TechNora zei:Bij ketamine is de dosering gewoon echt Alles. Een avondje stappen, zelfs in een normale kroeg, wordt leuker als ik een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje keta neem op heel veel bier. Als je meer neemt moet je eigenlijk al een plek hebben waar je rustig kan zitten, en is het effect heel anders. Dan ga je echt heel scheef staan, maar blijft wel leuk.
Als je dan nog grotere lijnen neemt, dan krijg je die echt enge effecten zoals hier beschreven, maar dat gebeurt alleen als je echt niet snapt hoe de dosering werkt.
Voor een klein beetje keta hoef je dus echt niet bang te zijn!!

Klopt! Deze week mijn eerste lijntje: 15 mg. Voelde weinig, toen 10 mg erbij. Was ook nog te voorzichtig...Chris Pontius zei:Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.