Ketamine inhalator

Hoi,

Ga binnenkort voor tweede keer Ketamine proberen met twee vrienden.
Heb 1 gram gekocht.

Heb ooit es ketamine gezien in inhalator zoals op de foto in bijlage.
Werkt met hendeltje dat je kan openzetten en dan kleine hoeveelheid in bovenste
gedeelte laten lopen?

Heb gezien dat ze dit ook in smartshops verkopen.

Kan iemand me vertellen hoe zo een inhalator werkt? Hoeveel kan je dan doseren per keer?

Lijkt me in ieder geval makkelijker dan het doseren van lijntjes!

Thanks voor de info !

Bijlagen

• ke.JPG
    ke.JPG
    14,3 KB · Weergaven: 1.822

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Maar je inhaleert het natuurlijk niet. Je snuift het gewoon uit dat potje. Gekut met zo'n ding lijkt me vet onhandig, na een fijne dosis keta kan ik de lijntjes al niet meer vinden, laat staan dat ik met zo'n apparaat overweg kan :þ

Heb het ooit aantal jaren geleden gebruikt, maar is even geleden.
Is natuurlijk geen echte inhalator! Snuifbuisje is betere benaming :)
Beetje vrij vertaald van '"inhaler"'

Je doet poeder onder in het reservoir en laat dan klein beetje in het bovenste
gedeelte lopen en dat snuif je dan op.

Maar weet niet wat de hoeveelheden zijn die je dan in het bovenste gedeelte laat lopen
en vroeg me af of het beter en makkelijker was dan het doseren van lijntjes.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb zelf precies dezelfde bullet als op de foto. Ik heb het zelf voor ketamine gebruikt, maar nu zit er dex in. Het werkt beide fijn.

Het werkt zo:
Als het pijltje naar beneden hangt moet je de bullet op de kop houden, nu komt er dan keta in een heel klein resevoir, ik denk zo'n 20mg. Dan draai je het pijltje omhoog en gelijk ook het frame, anders valt je keta eruit. En dan snuiven maar.

Ik vind het echt handig, je hebt namelijk altijd dezelfde dosis. Alleen als je voor de k-hole gaat is het niet alles, te kleine doseringen en met wat keta in je lichaam gaat het veel moeilijker. Kortom de neuspray blijft de shit.

Vigilante

Wijs gebruiker
Bullit is geniaal op een feestje ofzo. Je pakt het 'pijltje' beet, draait de rest van de bullit 1x rond, neus erboven, sniff, klaar :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Exceptional Insight zei:
Maar je inhaleert het natuurlijk niet. Je snuift het gewoon uit dat potje. Gekut met zo'n ding lijkt me vet onhandig, na een fijne dosis keta kan ik de lijntjes al niet meer vinden, laat staan dat ik met zo'n apparaat overweg kan :þ
Hier kom ik op terug, ik heb er nu één en het is m'n nieuwe beste vriend.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
proton zei:
als je gewoon met een dun buisje wil opsnuifen, waar haal je dan zo'n buisje?

Bij mac donalds verkopen ze milkshakes,daar zitten vaak rietjes bij.
je moet alleen niet zeggen dat het is om drugs mee te gaan gebruiken,anders geven ze géén rietjes meer mee tegenwoordig... :grin:

Drientje

DF-koning
Exceptional Insight zei:
Exceptional Insight zei:
Hier kom ik op terug, ik heb er nu één en het is m'n nieuwe beste vriend.
Nog een fan.

Nice.

Bovenaan