Ketamine is een tripmiddel

Ella

Experimenterende gebruiker
Ketamine staat hier onder de catogorie "Verdovend" maar is toch echt een tripmiddel.

Het wordt gebruikt bij narcoses maar dan in veel hogere doseringen. En dan nog is het een slaaproes en geen diepe narcose. (Waarbij de ademhaling overgenomen wordt.)

Judas

Wijs gebruiker
Ella zei:
Ketamine staat hier onder de catogorie "Verdovend" maar is toch echt een tripmiddel.

Het wordt gebruikt bij narcoses maar dan in veel hogere doseringen. En dan nog is het een slaaproes en geen diepe narcose. (Waarbij de ademhaling overgenomen wordt.)
Schiet maar eens met een blaaspijp een ketapijltje in iemands butt en kijk wat er gebeurt. :openmouth:

Ella

Experimenterende gebruiker
Leuk die wetenschappelijke benaming en gebruik van ketamine.

Maar als partydrug (Zoals hij door de mensen hier gebruikt wordt.) is het echt een tripmiddel en geen downer.

In de drugswereld worden drugs toch onderverdeeld in Uppers, Downers en Stars?

Uppers zijn dan Speed, Xtc, Cocaïne, Meth, Efedrine, Herbal, Red Bull enz

Downers zijn alle opiaten/ opioïden (zoals heroïne, morfine, codeïne, thebaïne, papaverine en noscapine, metadon, tramadol etc) en alle benzodiazepines, barbituraten, GHB, alcohol etc etc.

En Stars zijn Lsd, Paddenstoelen, Ketamine, THC, 2CB enz..

Oom Klaas

Badass junkie
Ella zei:
Leuk die wetenschappelijke benaming en gebruik van ketamine.

Maar als partydrug (Zoals hij door de mensen hier gebruikt wordt.) is het echt een tripmiddel en geen downer.

In de drugswereld worden drugs toch onderverdeeld in Uppers, Downers en Stars?

Uppers zijn dan Speed, Xtc, Cocaïne, Meth, Efedrine, Herbal, Red Bull enz

Downers zijn alle opiaten/ opioïden (zoals heroïne, morfine, codeïne, thebaïne, papaverine en noscapine, metadon, tramadol etc) en alle benzodiazepines, barbituraten, GHB, alcohol etc etc.

En Stars zijn Lsd, Paddenstoelen, Ketamine, THC, 2CB enz..

Er word toch ook gezegd dat het een trip middel is,
alleen geen "gewoon" trip middel maar een verdovend dissociatief tripmiddel.
En van die "stars" heb ik nog nooit gehoord, ik noem lsd, paddo's, 2cb en dmt ed. gewoon hallucinogenen.

Soma

Bewuste gebruiker
Stars.. Lijkt mij iets voor kleine meisjes die nog met barbiepoppen spelen :rolleyes:

Noem ze toch gewoon tripmiddelen :)

Soma

Bewuste gebruiker
Oh nee he, ik hoop nu niet dat iedereen op het forum "stars" begint te zeggen want dan wordt ik gek :grin:

Sarori

Bewuste gebruiker
Stars doet mij veel teveel denken aan de stars 'n stripes...
doe mij maar tripmiddelen of hallucinogenen...
al die k*t Engelse woorden altijd.

J0rrit

Badass junkie
Ligt er ook totaal aan he. In het ziekenhuis geven ze naar mijn weten geen racemisch mengsel, en vooral de verdovende isomeer. Heb ook wel eens zoiets gehoord van de combo valium + keta in het ziekenhuis, valium om de trip tegen te gaan.

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik vind thc meer downer dan iets anders :P

En van ketamine trip ik m ook niet echt, moet meer snatzen denkik.. meer meer meer meer.. snatz snatz snatz snatzzz meer

SperSIZEboon

Badass junkie
Vigilante zei:
Ik vind thc meer downer dan iets anders :P

En van ketamine trip ik m ook niet echt, moet meer snatzen denkik.. meer meer meer meer.. snatz snatz snatz snatzzz meer
totdat je goeie ketamine hebt,daar kan je nl. echt wel van gaan trippen hehehe

Bovenaan