Schiet maar eens met een blaaspijp een ketapijltje in iemands butt en kijk wat er gebeurt.Ella zei:Ketamine staat hier onder de catogorie "Verdovend" maar is toch echt een tripmiddel.
Het wordt gebruikt bij narcoses maar dan in veel hogere doseringen. En dan nog is het een slaaproes en geen diepe narcose. (Waarbij de ademhaling overgenomen wordt.)
EFFECTS CLASSIFICATION
Dissociative Anaesthetic; Psychedelic
Ella zei:Leuk die wetenschappelijke benaming en gebruik van ketamine.
Maar als partydrug (Zoals hij door de mensen hier gebruikt wordt.) is het echt een tripmiddel en geen downer.
In de drugswereld worden drugs toch onderverdeeld in Uppers, Downers en Stars?
Uppers zijn dan Speed, Xtc, Cocaïne, Meth, Efedrine, Herbal, Red Bull enz
Downers zijn alle opiaten/ opioïden (zoals heroïne, morfine, codeïne, thebaïne, papaverine en noscapine, metadon, tramadol etc) en alle benzodiazepines, barbituraten, GHB, alcohol etc etc.
En Stars zijn Lsd, Paddenstoelen, Ketamine, THC, 2CB enz..
ExceptionalInsight zei:Ik ben normaal ook van de gewone benamingen, maar stars vind ik cool

Soma zei:Oh nee he, ik hoop nu niet dat iedereen op het forum "stars" begint te zeggen want dan wordt ik gek![]()

Dat zegt meer over jou dan over dat woord hoor, haha.Sarori zei:Stars doet mij veel teveel denken aan de stars 'n stripes...
Die klinken allebei heel erg Nederlands, ja (:Sarori zei:doe mij maar tripmiddelen of hallucinogenen...
al die k*t Engelse woorden altijd.
Klopt. Ik heb er alleen geen last vanExceptionalInsight zei:Dat zegt meer over jou dan over dat woord hoor, haha.Sarori zei:Stars doet mij veel teveel denken aan de stars 'n stripes...
Vigilante zei:Ik vind thc meer downer dan iets anders :P
totdat je goeie ketamine hebt,daar kan je nl. echt wel van gaan trippen heheheVigilante zei:Ik vind thc meer downer dan iets anders :P
En van ketamine trip ik m ook niet echt, moet meer snatzen denkik.. meer meer meer meer.. snatz snatz snatz snatzzz meer
Angramar Temenos zei:Soma zei:Oh nee he, ik hoop nu niet dat iedereen op het forum "stars" begint te zeggen want dan wordt ik gek![]()
Volgende goa weer eens aan de stars![]()