ketamine

Frisko

Badass junkie
valt nog heel goed mee,merkte er zo goed als niks van derna eigenlijk...maar had maar 1 lijn gehad dus weet niet hoe het met grotere hoeveelheden zit!! :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ah dus je kan het eens gezellig bij iemand die alleen thuis is op een zaterdag avond doen? mss moet ik het toch maar eens proberen....of beter wat wachten :flushed:

Frisko

Badass junkie
zeker wel voor bij iemand zn thuis geschikt!!!!
maar pas er ma mee op,volgens mij niet minder verslavend als coke!!! :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Uitkijken geblazen meneer Jiho, je weet nooit welke beerput je opentrekt.

mja ik kijk wel uit, ken (bijna) niemand die het gebruikt maar kan er wel aangeraken, en wil het wel eens meemaken, ik zie wel...
het heeft ook niet echt een reputatie zoals die van c of hero: 1x gebruiken en je bent verkocht dus dat verslavende zal wel nog meevallen zeker of heb ik het mis :confused:

groeten :wave:

Mac...

Badass junkie
Niet minder verslavend dan coke??
Kan het me moeilijk voorstellen, mja van de andere kant hou ik er helemaal niet van om wazig te zijn als het niet kan (lees door-de-weeks 9muv wiet))
Maar is dat zo, meende ooit eens gelezen te hebben dat het helemaal niet zo gek verslavend is. Mja tis echt sooooow lekkah :tongueout:

zommes

Badass junkie
Verslaafden raken overal aan verslaafd. Maar cocaine is wel wat verslavender dan ketamine, omdat je dat in het begin zonder problemen de hele dag kan gebruiken.. (lees: in het begin)

Mac...

Badass junkie
Nja lees maar rond, de werking staat hier en daar wel beschreven, ik vind het iig ook behoorlijk wazig spul...

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
spacekadet zei:
ketamine is whhhhhhhhhhooooooooooooooowwwwwwwwwwww jong :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
spacekadet heeft gelijk...zeker hoe hij er toen uitzag is het whooooooooowwwwwww jong :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :grin: :grin: :grin: :stoned:
moehahaha ja hij zag er fris uit
just dieje ene van fear and loathing met zijn zonnebril op spijtig da ik daar gene foto van heb

Aquilta

Experimenterende gebruiker
zekers dat ik nu ook maar een grammetje ga halen. Nooit ketamine gebruikt. Wel lsd, dmt, salvia en andere trippers. SOS ben ik mee gestopt na langdurig gebruik maar ook alleen tijdens avonduren ( werkte in discotheek) en in het weekend. Ik vind SOS ontzettend lekker maar nu ( 5 maanden verder) heb ik geen 1 lijn meer aangeraakt en ook geen behoefte meer aan. Ik heb niet het idee dat ik verslaafd aan coke was maar ik wilde het wel graag. En nu zal ik nog steeds geen nee zeggen als ik het aangeboden krijg maar ik koop zelf iig niet meer.

Iig, ketamine is nieuw voor mij maar ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen. Ik leer van tripmiddelen heel veel over mijzelf en wat mijn minder sterke kanten zijn. Ik heb alleen het gevoel dat veel mensen hier het voor het effect en gevoel gebruiken maar niet om dingen te bestuderen en jezelf/leven te leren kennen. Zijn hier meer psychonauten?

Psykaholik

Wijs gebruiker
Aquilta zei:
zekers dat ik nu ook maar een grammetje ga halen. Nooit ketamine gebruikt. Wel lsd, dmt, salvia en andere trippers. SOS ben ik mee gestopt na langdurig gebruik maar ook alleen tijdens avonduren ( werkte in discotheek) en in het weekend. Ik vind SOS ontzettend lekker maar nu ( 5 maanden verder) heb ik geen 1 lijn meer aangeraakt en ook geen behoefte meer aan. Ik heb niet het idee dat ik verslaafd aan coke was maar ik wilde het wel graag. En nu zal ik nog steeds geen nee zeggen als ik het aangeboden krijg maar ik koop zelf iig niet meer.

Iig, ketamine is nieuw voor mij maar ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen. Ik leer van tripmiddelen heel veel over mijzelf en wat mijn minder sterke kanten zijn. Ik heb alleen het gevoel dat veel mensen hier het voor het effect en gevoel gebruiken maar niet om dingen te bestuderen en jezelf/leven te leren kennen. Zijn hier meer psychonauten?
vind wel nie echt da het iets met trippen te maken heeft
beeld kan wel wazig worden daar nie van
vind da het nie echt met een soort drugs te vergelijken valdt
nu ja K_hole heb ik wel nog nie meegemaakt
maar is wel een jaap van een drugs :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Knikker

Newbie
Ik heb gisteren mijn eerste goede ervaring gehad met keta en dit was echt een van mijn leukste ervaringen met drugs!
Ik had het gecombineerd met speed.
Ik was gewoon helemaal op in een ander wereldje het is heel moeilijk uit te leggen maar het leek zeg maar dat ik en een maat van me de enigste over waren op de wereld. Op een gegeven moment werd ik weer een beetje bewust van de mensen om me heen en ik wou op staan maar dat lukte nie meer. Ik ben niet in een k-hole geweest maar dit ben ik nog wel van plan in de toekomst! :grin:

Dags

Bewuste gebruiker
Caatje, volgens mij bedoel jij Partymonster, leuke film trouwens, beeeetje vaag maar wel cool........

ketanest

Volgens mij is er in Nederland alleen (legale) ketamine in injectievloeistof te krijgen, deze heet ketanest.

Dit is een injectie vloeistof, die kan je eventueel ook oraal tot je nemen, maar werkt dan wel minder als in je beenspieren geinjecteerd.
Per ml vloeistof zit er 25 mg pure ketamine in.
Als ik hier lees dat er 1 of meer gram ketamine gesnoven wordt, vraag ik me af hoeveel echte ketamine daar dan in zit. (en wat is de rest?)
Als je een echte trip wil maken moet je deze ketanest hebben. Beginnen met 1 a 1,5 ml per keer, dat ben je 1 a 1,5 uur aan het spacen.

Kijk ook maar eens op deze link:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/ketamine.htm

Shabba

Newbie
Heb van een kennis gehoord ging in t begin lekker. Maar natuurlijk nam ie meer zoals ie bij alle drugs deed. Toen ging t ff te hard enzo hij werd helemaal leip op die party. Ik wille ook Ketamine...een van de weinigen drugssoorten die ik niet heb wete nte bemachtigen helaas.

Wartaal

Belezen gebruiker
ketanest zei:
Volgens mij is er in Nederland alleen (legale) ketamine in injectievloeistof te krijgen, deze heet ketanest.

Dit is een injectie vloeistof, die kan je eventueel ook oraal tot je nemen, maar werkt dan wel minder als in je beenspieren geinjecteerd.
Als ik hier lees dat er 1 of meer gram ketamine gesnoven wordt, vraag ik me af hoeveel echte ketamine daar dan in zit. (en wat is de rest?)
Als je een echte trip wil maken moet je deze ketanest hebben. Beginnen met 1 a 1,5 ml per keer, dat ben je 1 a 1,5 uur aan het spacen.

Waar haal je die ketanest :openmouth:

Aldous

Belezen gebruiker
slipperman89 zei:
ketanest zei:

Waar haal je die ketanest :openmouth:

in het ziekenhuis of bij de dierenarts

ketanest

Psycho_Chrono zei:
Aan die Ketanest is dus alleen maar aan te komen via recept?
Kun je 'snuif' ketamine spuitbaar maken ?

Nee, dat zou ik niet doen. Niet alle stoffen kunnen door het lichaam opgenomen worden, en kan je te maken krijgen met uitval van nieren en zo.

Bovenaan