3 kwartiers tot een uur ofzo "weg"Mr.jiho zei:als je een sleutelpuntje insnuifd hoe lang ben je dan weg?
Frisko zei:zeker wel voor bij iemand zn thuis geschikt!!!!
maar pas er ma mee op,volgens mij niet minder verslavend als coke!!!![]()
oppassen dat je er niet invalt dan! :PDeranged zei:Uitkijken geblazen meneer Jiho, je weet nooit welke beerput je opentrekt.
Deranged zei:Uitkijken geblazen meneer Jiho, je weet nooit welke beerput je opentrekt.

Mac... zei:Nja je kunt er dus goed tegen, maar er zijn meer mensen die er niet tegen kunnen dan wel.
beetje uitleg?spacekadet zei:ketamine is whhhhhhhhhhooooooooooooooowwwwwwwwwwww jong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spacekadet heeft gelijk...zeker hoe hij er toen uitzag is het whooooooooowwwwwww jongspacekadet zei:ketamine is whhhhhhhhhhooooooooooooooowwwwwwwwwwww jong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

IK WIL OOKmathijs zei:YEAH! Over 2 weken ketamine!!!!!!
moehahaha ja hij zag er fris uitFrisko zei:spacekadet heeft gelijk...zeker hoe hij er toen uitzag is het whooooooooowwwwwww jongspacekadet zei:ketamine is whhhhhhhhhhooooooooooooooowwwwwwwwwwww jong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind wel nie echt da het iets met trippen te maken heeftAquilta zei:zekers dat ik nu ook maar een grammetje ga halen. Nooit ketamine gebruikt. Wel lsd, dmt, salvia en andere trippers. SOS ben ik mee gestopt na langdurig gebruik maar ook alleen tijdens avonduren ( werkte in discotheek) en in het weekend. Ik vind SOS ontzettend lekker maar nu ( 5 maanden verder) heb ik geen 1 lijn meer aangeraakt en ook geen behoefte meer aan. Ik heb niet het idee dat ik verslaafd aan coke was maar ik wilde het wel graag. En nu zal ik nog steeds geen nee zeggen als ik het aangeboden krijg maar ik koop zelf iig niet meer.
Iig, ketamine is nieuw voor mij maar ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen. Ik leer van tripmiddelen heel veel over mijzelf en wat mijn minder sterke kanten zijn. Ik heb alleen het gevoel dat veel mensen hier het voor het effect en gevoel gebruiken maar niet om dingen te bestuderen en jezelf/leven te leren kennen. Zijn hier meer psychonauten?

iddedpep zei:2 x gehad
maar niet echt mijn ding
dan weet je pas echt wat "vaag zijn" is, als je dat hebt gehad

Waar haal je die ketanestketanest zei:Volgens mij is er in Nederland alleen (legale) ketamine in injectievloeistof te krijgen, deze heet ketanest.
![]()
Dit is een injectie vloeistof, die kan je eventueel ook oraal tot je nemen, maar werkt dan wel minder als in je beenspieren geinjecteerd.
Per ml vloeistof zit er 25 mg pure ketamine in.
Als ik hier lees dat er 1 of meer gram ketamine gesnoven wordt, vraag ik me af hoeveel echte ketamine daar dan in zit. (en wat is de rest?)
Als je een echte trip wil maken moet je deze ketanest hebben. Beginnen met 1 a 1,5 ml per keer, dat ben je 1 a 1,5 uur aan het spacen.
Kijk ook maar eens op deze link:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/ketamine.htm
slipperman89 zei:Waar haal je die ketanestketanest zei:Volgens mij is er in Nederland alleen (legale) ketamine in injectievloeistof te krijgen, deze heet ketanest.
![]()
Dit is een injectie vloeistof, die kan je eventueel ook oraal tot je nemen, maar werkt dan wel minder als in je beenspieren geinjecteerd.
Per ml vloeistof zit er 25 mg pure ketamine in.
Als ik hier lees dat er 1 of meer gram ketamine gesnoven wordt, vraag ik me af hoeveel echte ketamine daar dan in zit. (en wat is de rest?)
Als je een echte trip wil maken moet je deze ketanest hebben. Beginnen met 1 a 1,5 ml per keer, dat ben je 1 a 1,5 uur aan het spacen.
Kijk ook maar eens op deze link:
http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/ketamine.htm![]()
Psycho_Chrono zei:Aan die Ketanest is dus alleen maar aan te komen via recept?
Kun je 'snuif' ketamine spuitbaar maken ?