Klein zwart puntje.

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb juist een afbeelding van een microdot gezien en het deed me denken aan iets raar.
Iemand die ik ken had een klein zwart puntje, en zei dat je het in je ...waar je tranen uit komen in moest steken en dat je dan heel hard begon te flashen(spacen) of zo iets.

Kan er iemand vertellen of het wel bestaat of er meer info over geven?

davie

Wijs gebruiker
Bedoel je dit plaatje, of zoiets?

buzzy zei:
3 Jointjes
3 Micodotjes :mrgreen:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Echt waar joh?
Maar dan moet dat met zegeltjes dus ook kunnen.

Is het niet zo dat het in je speeksel sneller wordt opgenomen dan in je maag?

spacekonijn

Badass junkie
zou best kunnen dat het sneller inkickt als je het in je mond laat liggen , maar zon dotje doorslikken werkt iig net zo goed.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
Echt waar joh?
Maar dan moet dat met zegeltjes dus ook kunnen.

Is het niet zo dat het in je speeksel sneller wordt opgenomen dan in je maag?

Yep,er gaat zeker wel "wat" verloren door de maagzuren,bovendien treedt de trip sneller in werking als je een dot of zegel op laat lossen in de mond.

Met truffels en paddos precies hetzelfde als je een papje maakt in de mond met thee of speeksel ...what ever, en dit ff tijdje in de mond houdt trip je binnen een kwartier,als je het gewoon eet kan je soms wel 3 kwartier moeten wachten.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Heb juist een afbeelding van een microdot gezien en het deed me denken aan iets raar.
Iemand die ik ken had een klein zwart puntje, en zei dat je het in je ...waar je tranen uit komen in moest steken en dat je dan heel hard begon te flashen(spacen) of zo iets.

Kan er iemand vertellen of het wel bestaat of er meer info over geven?

Het is niet raadzaam om wat dan ook in je traanbuis te porren en bovendien heel gevaarlijk ivm infecties en dergelijke..

Don't fuck with ur eyes.....

Ik ken die persoon natuurlijk niet maar als je dit tegen iemand zegt ben je volgens mij wel wat verknipt.. :wave:

Deranged

Badass junkie
Nee, een junk sloeg het cd hoesje waar alles op lag uit mijn handen omdat hij dacht dat ik alles al op had.

Bovenaan