klieren.

whiterose

Experimenterende gebruiker
Heey,
Ik gebruik normaal wel vaker een paar dagen achter mekaar XTC, dit keer dus ook.
Ik had maar 2 dagen achter mekaar gebruikt, en niet eens veel..
De eerste dag een halfje, en de 2e dag 2 keer een halfje..
Maar dat is nou al 3 dagen geleden of 4, maar ik heb nog steeds last van me kaken EN ik heb nou last van opgezette klieren. Dat van die klieren, kan dat door de pilletjes komen?
Want ik ben van plan over paar dagen weer te gebruiken, maar zal ik er dan niet nog erger last van krijgen?
Weet iemand dit toevallig?

whiterose :wave:

SpacePack

Belezen gebruiker
kan ik niet met zekerheid zeggen, denk niet dat het door de xtc komt, je hebt ook geen bizar rare hoeveelheden geslikt dus....
Ik had ook opgezette klieren toen ik ziekte van pfeiffer had :P

thunder-droopy

Belezen gebruiker
lijkt mij niet van de xtc te komen, lijkt er eerder op dat je mischien een griepje krijgt o.i.d.
ff rust nemen een paar dagen is mijn advies. :smoke:

whiterose

Experimenterende gebruiker
Oke, naja ik denk dat ik geen pfeiffer heb (of ik hoop dan, kan altijd zo zijn) maar dit is ook eerste keer dat ik zoiets heb (heb die opgezette klieren al keer gehad maar toen was ik nog een klein kindje dat zelfs niet eens aan roken dacht :wink:).
En Ik heb inderdaad nu echt weinig gebruikt. Ik bedoel ik heb avonden gehad dat ik er 5 of 6 slikte, dus daar is dit niks bij vergeleken.. Maar in ieder geval bedankt voor de reactie :wink:

whiterose :wave:

SpacePack

Belezen gebruiker
als je ernstig ziek word deze aankomende week moet je Pfeiffer wel in gedachte houden....
Maargoed anders zal t wel meevallen :wink:

NexxtGen

Belezen gebruiker
ik weet nog wel dat ik ook een keer opgezette klieren had, en toen had een virus opgelopen. Dus misschien is dat het gewoon.

nutsss

Wijs gebruiker
Het is in ieder geval zo dat je algehele weerstand fors omlaag gaat bij regelmatig mdma of amfetaminen. Je bent dan extra vatbaar voor virussen dus zorg voor voldoende gezond eten erna en ervoor en slik ook vitamine supplementen en met name vit C.

Bovenaan