Klopt dit testresultaat ?

The Supplier

Experimenterende gebruiker
Beste mede Drugs Liefhebbers.

Ik heb van de week het resultaat te horen gekregen van de Amphetamine sample die ik had weg gebracht...
Nou ben ik zelf behoorlijk geintereseerd in alle soorten chemie, alleen wat drugs chemie betreft ben ik nog een leek.
Maar in ieder geval kreeg ik te horen dat de door mij weg gebrachte monster dus 70 % d-amphetamine was.

Maargoed nu mijn vraag weet iemand van jullie hierzo.. hoeveel % er word ingenomen om van Base Amphetamie naar Sulfaat te gaan ?
Lijkt mij namelijk meer dan 30% of heb ik dat fout ?

Bedankt

dfssdfde

Badass junkie
Uit de sticky van dit subforum:

"Als de resultaten tussen de 40 en de 70 procent amfetamine liggen, zonder toevoegingen als caffeine, heb je te maken met en product dat als bruikbaar beschouwd kan worden."

Zeer goed mogelijk dus :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nee je resultaten kloppen niet want je bent een oplichter je bakmeel is 100% zuiver ...

hufter

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
nee je resultaten kloppen niet want je bent een oplichter je bakmeel is 100% zuiver ...

hufter

Bespeur ik hier enige vorm van jouloezie :tearsofjoy:
schelden is nergens voor nodig hoor.

@The Supplier:

Waarom lijkt jou dat zo? Het maximaal haalbare is 74%, dat betekent dat het totaal voor 26% uit sulfaat is opgebouwd. (Dat is in het geval bij volledige zuiverheid)

3970

Wijs gebruiker
De eikel komt hier volgens mij nog wel af en toe lezen....hoe kom je achter zijn IP nummer?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Vraag of hij het volgende doet: Start --> uitvoeren --> typ "ip config" en dan zijn ip nr voorleest :wink:

p.s.
Volgens mij kunnen modjes het wel zien.

Bovenaan