knerte+ziektevancrohn

kaaskop

Newbie
e kan iemand mij vertellen of je nog kunt knerte als je de ziekte van crohn heb? Vriendin van mij moet da namelijk ff zeker wete dus als iemand dr iets van weet, zou fijn zijn.

ellen

Newbie
Neem me niet kwalijk hoor, maar volgens mij ben je "knerte-gek" als je die troep gaat gebruiken terwijl je zo'n ziekte hebt.
Sowieso ben ik tegen gebruik van drugs, maar om het te doen terwijl je lichamelijk al niet goed bent is volgens mij vragen om problemen.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik ben helemaal niet tegen gebruik van drugs. Maar kan je wat meer uitleggen over de ziekte want ik zou niet weten wat het is. Maar zoals hierboven al wordt vermeld. Het gebruik van drugs i.c.m. een ziekte is altijd meer risico lopen. Maar als je wat meer over de ziekte kunt vertellen kan ik je misschien meer vertellen.

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Drazzic zei:
Ik ben helemaal niet tegen gebruik van drugs. Maar kan je wat meer uitleggen over de ziekte want ik zou niet weten wat het is. Maar zoals hierboven al wordt vermeld. Het gebruik van drugs i.c.m. een ziekte is altijd meer risico lopen. Maar als je wat meer over de ziekte kunt vertellen kan ik je misschien meer vertellen.
De ziekte van Crohn is een chronische ontsteking van de dunne darm, vaak gepaard met buikkrampen. Over de oorzaak is nog zeer weinig bekend.

Bovenaan