anoniem391
Newbie
goeie dag.
zal me even voorstellen.
Ik ben anoniempje 28 jaar en woon in nb.
ik slik nu 3 jaar met mate xtc of mdma poeder.
soms.is het 2 x per jaar soms 1 x in de week voor n maand lang
tis nog al verschillend.
ik merk de laatste tijd dat het niet meer zo lekker gaat als voorheen.meestal voor het piek moment meteen te warm. tintelend gevoel en wil ik overgeven. nu heb ik gedacht dat dit altijd normaal was omdat daarna die piek.komt en ik me eige super voel.
maar Nu is het zo dat na dat 1e keer overgegeven die piek niet zo lekker meer is. ik krijg het dus weer warm en weer overgeven tot wel 6 keer laatste keer. mischien ligt t aan de kwaliteit ik weet t niet. ik eet goed en drink voldoende maar blijf het dus te warm krijgen.
Afgelopen weekend was het een beetje teveel denk ik
ik had van te voren toch wel 7 lijnen speed op vanaf 5 uur 1e xsmidags. 12 flessen bier op zoiets.
om 9 uur coke gehaald. daar heb ik miss 4 lijne van op.
rond 2 uur snachts 1 xtc 140 mg
die ging wel goed maar ik pak altijd n 2e soms meer maar had al genoeg andere op
om half 5 een 2e.
en toen bleef ik maar kotsen etc.
tot ik het zo warm kreeg dat ik naar de badkamer toe rende. en ineens schrok ik trillend wakker op de vloer wist nie waar ik was.
mn maat zij je bent knock out gegaan
ff schrikke dus want ben nog nooit knock gegaan.
heeft dit nou te maken met slechte kwaliteit of dat je lichaam t niet meer aankan? door die combi.
twas wel maar 10 seconden ofzo dat ik er nie was maar kan me nie herinderen hoe ik op de vloer lag.
wat ik ook raar vind als ik een pil van 220 pak voel ik me eige veel chiller en hoef dan meestal maar 1 of 2 x naar wc
pak ik lager dan meestal vaker.
ok.
wouw dit ff met mensen delen.
vriendelijke groet. Anoniem
zal me even voorstellen.
Ik ben anoniempje 28 jaar en woon in nb.
ik slik nu 3 jaar met mate xtc of mdma poeder.
soms.is het 2 x per jaar soms 1 x in de week voor n maand lang
tis nog al verschillend.
ik merk de laatste tijd dat het niet meer zo lekker gaat als voorheen.meestal voor het piek moment meteen te warm. tintelend gevoel en wil ik overgeven. nu heb ik gedacht dat dit altijd normaal was omdat daarna die piek.komt en ik me eige super voel.
maar Nu is het zo dat na dat 1e keer overgegeven die piek niet zo lekker meer is. ik krijg het dus weer warm en weer overgeven tot wel 6 keer laatste keer. mischien ligt t aan de kwaliteit ik weet t niet. ik eet goed en drink voldoende maar blijf het dus te warm krijgen.
Afgelopen weekend was het een beetje teveel denk ik
ik had van te voren toch wel 7 lijnen speed op vanaf 5 uur 1e xsmidags. 12 flessen bier op zoiets.
om 9 uur coke gehaald. daar heb ik miss 4 lijne van op.
rond 2 uur snachts 1 xtc 140 mg
die ging wel goed maar ik pak altijd n 2e soms meer maar had al genoeg andere op
om half 5 een 2e.
en toen bleef ik maar kotsen etc.
tot ik het zo warm kreeg dat ik naar de badkamer toe rende. en ineens schrok ik trillend wakker op de vloer wist nie waar ik was.
mn maat zij je bent knock out gegaan
ff schrikke dus want ben nog nooit knock gegaan.
heeft dit nou te maken met slechte kwaliteit of dat je lichaam t niet meer aankan? door die combi.
twas wel maar 10 seconden ofzo dat ik er nie was maar kan me nie herinderen hoe ik op de vloer lag.
wat ik ook raar vind als ik een pil van 220 pak voel ik me eige veel chiller en hoef dan meestal maar 1 of 2 x naar wc
pak ik lager dan meestal vaker.
ok.
wouw dit ff met mensen delen.
vriendelijke groet. Anoniem