Wromtraxe zei:Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!!
Dank je oprecht voor de lachkick!
Wromtraxe zei:Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
Opa zei:Wromtraxe zei:Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO
![]()
![]()
![]()
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!!
Dank je oprecht voor de lachkick!![]()
Wromtraxe zei:Opa zei:Wromtraxe zei:Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO
![]()
![]()
![]()
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!!
Dank je oprecht voor de lachkick!![]()
oke ja ik zie de vergelijking haha :P
Ze zijn gewoon sterker volgens mij.Mindgamer zei:Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen![]()
Nuttig, nuttig en nog eens een nuttige post.scenemeisjeedana zei:Knoefelen knoefelen en nog eens knoefelen
Wromtraxe zei:Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bentMindgamer zei:Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen![]()
![]()
Gevoelens... emoties... praten:![]()
Je moet slechte emoties volgens mij juist helemaal niet vermijden, maar je moet ermee leren omgaan. Daar draait therapie net om.Flugeltje zei:Vroeger tijdens mijn ghb verslaving werden mijn emoties super hard afgevlakt, ik vind mijn leven leuker met emoties, goede en kwade.
Al kan je wel slechte emoties krijgen door verkeerde gedachte en die moet je vermijden, goede emoties door verkeerde gedachten komt dan weer veel minder voor bij de mens.

scenemeisjeedana zei:daarom word emo ... word je hard van ... O__.'![]()
Lauu zei:scenemeisjeedana zei:daarom word emo ... word je hard van ... O__.'![]()
wordt je hard van? make up dragen, verwijfde muziek luisteren en 24/7 depressief zijn noem ik nou niet echt hard
Ja je hebt gelijk! Dat is echt de ideale oplossing! Jongens ik word emo!scenemeisjeedana zei:daarom word emo ... word je hard van ... O__.'![]()

Wromtraxe zei:Ja je hebt gelijk! Dat is echt de ideale oplossing! Jongens ik word emo!scenemeisjeedana zei:daarom word emo ... word je hard van ... O__.'![]()
:')![]()
Opa zei:Wromtraxe zei:Ja je hebt gelijk! Dat is echt de ideale oplossing! Jongens ik word emo!scenemeisjeedana zei:daarom word emo ... word je hard van ... O__.'![]()
:')![]()
*geeft onze pandabeer-vriend een knuffel* :P
Sorry, maar dat inkoppertje kon ik echt niet laten Wromtraxe![]()