Knuffelen is gezond

Opa

Bewuste gebruiker
Wromtraxe zei:
Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!! :tearsofjoy:
Dank je oprecht voor de lachkick! :hearteyes:
 

Opa

Bewuste gebruiker
Wromtraxe zei:
Opa zei:
Wromtraxe zei:
Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROTFLMFAO :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is z'n gewicht in goud waard vriend!!! Je lijkt gargamel wel!!! :tearsofjoy:
Dank je oprecht voor de lachkick! :hearteyes:
:tearsofjoy: oke ja ik zie de vergelijking haha :P

en nu wil ik écht niet lullig doen, peace on earth, maar :tearsofjoy: vind ik ook een erg fijne emotie waar ik dagelijks oprecht van kan genieten :grin: :wink:

EDIT: bestaat de knuffelbaarheidsfactor???
 

Wakkoe

Belezen gebruiker
Wromtraxe zei:
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:

Je hebt gelijk, geen emoties hebben is geniaal, tot de muren die je om je heen hebt gebouwd bruut worden platgegooid en alles wat je onbewust hebt opgekropt ineens vrij komt...

Ik wou dat ik die muren vroeger nooit had opgebouwd..
 

Flugeltje

Wijs gebruiker
Vroeger tijdens mijn ghb verslaving werden mijn emoties super hard afgevlakt, ik vind mijn leven leuker met emoties, goede en kwade.
Al kan je wel slechte emoties krijgen door verkeerde gedachte en die moet je vermijden, goede emoties door verkeerde gedachten komt dan weer veel minder voor bij de mens.
 

buzzrider

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Vroeger tijdens mijn ghb verslaving werden mijn emoties super hard afgevlakt, ik vind mijn leven leuker met emoties, goede en kwade.
Al kan je wel slechte emoties krijgen door verkeerde gedachte en die moet je vermijden, goede emoties door verkeerde gedachten komt dan weer veel minder voor bij de mens.
Je moet slechte emoties volgens mij juist helemaal niet vermijden, maar je moet ermee leren omgaan. Daar draait therapie net om.
 

Lauu

Badass junkie
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:

wordt je hard van? make up dragen, verwijfde muziek luisteren en 24/7 depressief zijn noem ik nou niet echt hard
 

Opa

Bewuste gebruiker
Wromtraxe zei:
scenemeisjeedana zei:
daarom word emo ... word je hard van ... O__.' :rolleyes:
Ja je hebt gelijk! Dat is echt de ideale oplossing! Jongens ik word emo!


:') :rolleyes:

:tearsofjoy: *geeft onze pandabeer-vriend een knuffel* :P

Sorry, maar dat inkoppertje kon ik echt niet laten Wromtraxe :grin:
 

Supervlieg

Wijs gebruiker
Kennen we deze nog?

 
Bovenaan