Koninginnedag?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
joe

blijkbaar is het 30 april koninginnedag in A'dam...
nu heb k van iemand gehoord da de coffeeshops dan een "promotiestunt" doen, ge zou namelijk voor 10 € me uw hand in ne grote bak vol wiet moge grabbele en wa ge eruit haalt moogt ge dan hebbe...

nu, is da waar? dan wil ik daar zowiezo naartoe e!

paupie

Bewuste gebruiker
lol, ik ga dan naar a'dam. Lijkt me wel vet als dat echt zo is :grin:. Ik denk alleen dat ik dan het eind van de dag de energie niet meer heb om te lopen :tongueout:

Imke

Badass junkie
Nou dan kom ik ook. :stoned:

acidboy

Badass junkie
amsterdam is niet vet op koninginnedag vind ik, veel te druk. Veel te warm, iig de laatste paar keren, deze keer waarschijnlijk ook.
Nee daar hou ik echt absoluut niet van. En om dan waus of dronken door de stad te gaan lopen vind ik ook echt kut. Nouja drinken doe ik sowieso niet :)
Nee ik ga lekker in mn bootje op de plas een mooie joint roken met wat vrienden, veel beter :)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
de koningin komt bij mij een baap smoken, de party is dus in maastricht. Ik giet er vol alcohol en laat haar strippen voor de webcam

azgaza

Badass junkie
Niks over gehoord; maar ik woon in a-dam dus áls het zo is wel doen. Maar ik geloof het niet.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Niks over gehoord; maar ik woon in a-dam dus áls het zo is wel doen. Maar ik geloof het niet.

ik geloofde het ook nie, maar die kerel beweerde da het zo is...
maja die is nog nooit in amsterdam geweest, dusja, kdenk da je gelijk hebt... als ge er woont had ge er in ieder geval wel iets van gehoord

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
neee niet naar amsterdam gaan
maar naar rotterdam

http://www.goatrancerotterdam.nl/
amsterdam is mooi joh met koninginnedag!

Je moet inderdaad niet willen lopen (denk dat dat in elke grote stad is). Je moet gewoon naar museumplein gaan rond uurtje of 12, jezelf een mooi stukje gras toe-eigenen, je favortiete drugs te voorschijn halen en genieten van de duizenden maffe mensen om je heen, het heerlijke weer, de muziek en je vrienden :hearteyes:

Ik weet in ieder geval dat ik er wél te vinden ben :)

Stella

Newbie
Ik woon ook in A´dam en van deze actie heb ik niets vernomen. Het lijkt me ook sterk trouwens ivm de wetgeving mag een coffeeshop niet meer dan een bepaalde voorraad (ben even kwijt hoeveel) gram in huis hebben?
Bovendien al helemaal niet met je bak wiet op straat gaan staan en mensen laten graaien!
Vorig jaar mocht je toch al niet meer dan met 2 blikjes bier in de hand over straat zwalken?

K dag is leuk in A´dam alleen jammer dat er niet zo veel live muziek meer is op straat.

azgaza

Badass junkie
Amsterdam op koninginnedag is helemaal niet leuk, vorig jaar woonde ik nog vlak bij het museumplein, maar op dat punt ben ik blij dat ik daar niet woon, met ramen dicht nog die herrie van de straat, en zo veel mensen dat je niet eens naar buiten kan.
En overal is het druk, bah. Maar ik hou niet van mensen en drukte, vooral niet van grote bewegende massa's. Dus ik ga mijzelf lekker in mijn kamer opsluiten.

Bovenaan