Koningsdag 2025

Kiikiin

Experimenterende gebruiker
Wat zijn jullie plannen aankomende Koningsdag? Waar gaan jullie heen en hebben jullie nog aanraders wat te gebruiken op een festival?

Tinus Teelbal

Bewuste gebruiker
Met Koningsdag blijf ik tegenwoordig hier in het dorp. Op diverse plekken muziek en bandjes en kom dan veel oude en nieuwe bekenden tegen. Zie wel veel leuke festivals voorbij komen, maar op zo’n dag is het hier gewoon gezellig. Festival pak ik wel in het weekend.

Haha je hebt dus echt niets aan mijn inbreng. Tenzij je ook in Katwijk je Kingsday wil doorbrengen 🤣

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wat zijn jullie plannen aankomende Koningsdag? Waar gaan jullie heen en hebben jullie nog aanraders wat te gebruiken op een festival?
Op een festival gebruik ik (wat licht aan de muziek ) MDMA of LSD of disso's etc...

Cardboard

Wijs gebruiker
Kijken of mijn overbodige spullen nog wat opleveren - als er plek is om te staan. Als het me te druk is blijf ik binnen tot er weer loopruimte is op straat.

Ik denk dit jaar niet echt wat bijzonders. Vorig jaar naar Supersized Kingsday geweest en het festival was leuk maar de terugreis met OV was echt drama. Dus we gaan liever niet op dit soort nationale feestdagen naar een festival.

Bovenaan