Kosbor te maastricht

VonJunk

Newbie
Hejj,

wil eerst even zeggen dat dit mn eerste topic is en heb ook nog 0 berichten gepost dus enig begrip als het helemaal mislukt :flushed:

Kent er iemand de prijzen van de kosbor in maastricht?
ik laat mn weed en hasj altijd daar halen door mensen die ik aanspreek opstraat want ik ben zelf tejong en het zou handig zijn als ik de prijzen weet dan kan ik zien of de mensen me niet hebben opgelicht

alvast bedankt :stoned:

let come

Belezen gebruiker
ik ga wel eens naar de kosbor

jack widow kost er 8€ per gram (geloof dat hij pas duurder is geworden; 8,5 € nu) deze wiet vind ik dan ook wel goed :wink:

santa maria is iets van een 6€ dacht ik

afgaan (hash) was redelijk goedkoop, 4€ ofzo..

er zijn nog wel meer soorten maar die prijzen vergeet ik altijd zo vlug, de prijzen die ik hierboven gezet heb zijn ook maar ongeveer, van widow jack weet ik wel vrij zeker

maarja, als je je wiet laat halen door iemand anders dan mag deze persoon er ook een beetje winst op hebben. Niet teveel natuurlijk dus ik begrijp je wel
:wink:

VonJunk

Newbie
ja, jack widow klopt ik heb vorige week een zakje laten halen door iemand en ik had 2.4 gram voor 20 euro ik heb toen nog een jointje gerolt voor hem omdat ik dacht dat hij wel eerlijk was en ik vind wel dat je toch iets moet geven als iemand het haalt en eerlijk is met je :P

let come

Belezen gebruiker
2,4 gram is wel een vreemd gewicht om wiet te kopen, is het normaal niet gewoon 2 of 3 gram?
Of kan het dat ze gewoon 0,4 gram gratis hebben gegeven in kosbor?
Dat zou wel mooi zijn dan :P

DreamWeaver

Badass junkie
let come zei:
2,4 gram is wel een vreemd gewicht om wiet te kopen, is het normaal niet gewoon 2 of 3 gram?

Je kunt iets in grammen kopen, maar ook voor een bepaalde hoeveelheid geld. Dus bijvoorbeeld 'tientjes' of 'twaalfjes' (zak wiet van 10 of 12 euro). De grootheid is dus het geld, niet het aantal grammen.

Mister Sosa

Experimenterende gebruiker
DreamWeaver zei:
let come zei:

Je kunt iets in grammen kopen, maar ook voor een bepaalde hoeveelheid geld. Dus bijvoorbeeld 'tientjes' of 'twaalfjes' (zak wiet van 10 of 12 euro). De grootheid is dus het geld, niet het aantal grammen.
Vroeger was een vijfhondertje( Belgische frank) gelijk aan zo'n 2,4gr. Dus zo'n 12€ voor 2,4 gram...

VonJunk

Newbie
het was 2.4 gram ik heb het gewogen ik heb namenlijk een weegschaaltje zoals deze ongeveer

http://www.azarius.nl/headshop/scales/scale_ashtray/#

maar weet wel niet zeker of het jack widow was mss was het ook een aanbieding? ik ben zelf in denhaag in een coffeeshop geweest een tijdje geleden en daar was 2.4 gram northen lights voor 15euro mss was het in kosbor nu 2.4gram jack widow voor 20euro?

ik weet het natuurlijk niet aangezien ik niet zelf ben binnengegaan

maar alvast bedankt voor de antwoorden ik weet nu ongeveer wat het kost zodat ik weet dat ze me niet gaan oplichten, beetje verdienen mogen ze eraan maar niet te veel:tongueout:

Osi`

Bewuste gebruiker
Santa maria kost daar eigenlijk 8.5 euro de gram of 8 euro.
NLX rond de 7, alsook whitewidow dacht ik.

Afghaan = 3.5 euro (benk zeker van)
ketama = 2.5 euro (ook zeker)
polm of bombay was 5.5 euro.

vroeger hadde daar nog zalige super mixjes van 5 euro de gram :hearteyes:
nu nie meer, stomme toeristen, alleen belgen en nederlanders mogen daar komen vindek :mrgreen:

VonJunk

Newbie
ah belgen toch ook nog :grin:

ben een belg namelijk...

kan er ook effe iemand uitleggen hoe je de tekst van iemand anders ook nog in je eigenkadertje zet ja weet niet hoe ik het moet zeggen maar hoe doe ik dat of waar vind ik uitleg?

Dissonant

Bewuste gebruiker

Op deze knop drukken

Quoten heet dat

let come

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:

ahzo, ik vraag altijd een aantal gram :)

acidboy

Badass junkie
DreamWeaver zei:
let come zei:

Inderdaad, bij ons haal je voor 7,50 en da's dan 1 gram geloof ik, en voor 12 euro heb je 1.8 geloof ik. Wat eerst gewoon 6 voor 1 en 12 voor 2 was...

Bovenaan