kotsen door blowen

Heb je wel eens gekotst omdat je geblowd had

• Ja

Stemmen: 2 100,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ben je wel eens over je nek gegaan doordat je geblowd had? En zo ja hoe kwam dat dan. Ik heb het wel eens gehad, ik had teveel gedronken en dacht dat een joint nog wel kon. En toen stond ik een paar minuten daarna te nekken. Niet voor herhaling vatbaar dus. Als ik nu misselijk zou worden dan zou ik suiker in nemen dat helpt (bij mij).

dirtbag

Bewuste gebruiker
nope ik ook niet.
wel een keer extreem hard gehoest ineens.
was bij een pure joint, maar ik had haast en beetje te snel doorgerookt denkik. ik was na de hoestbui wel in een keer knettertjestoned.

azgaza

Badass junkie
Nooit gehad. Ik heb sowieso al 12 jaar niet gekotst mag ik trouwens wel toevoegen. Maar ook niemand die ik ken heeft van alléén wiet ooit gekotst denk ik.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Purple haze zei:
Ben je wel eens over je nek gegaan doordat je geblowd had? En zo ja hoe kwam dat dan. Ik heb het wel eens gehad, ik had teveel gedronken en dacht dat een joint nog wel kon. En toen stond ik een paar minuten daarna te nekken. Niet voor herhaling vatbaar dus. Als ik nu misselijk zou worden dan zou ik suiker in nemen dat helpt (bij mij).

De oorzaak van het kotsen was heel waarschijnlijk de drank en niet de wiet.

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Ik heb van alleen jonko al meerdere keren moeten kotsen, maar dat was in de tijd dat ik elke dag blowde, we hadden met 6 man een enorme knots gedraaid en na de helft hoefde niemand meer en toen heb ik de rest opgeroookt.. was geen succes, was er zo vanaf dat ik gesprekken niet meer kon volgen en daardoor werd ik zwaar misselijk en moest ik HARD kotsen, en een andere keer had ik met een neef/vriend van me een 2vloeier gedraaid en die hadden we opgemact en toen ben ik ook te hard van de kaart gegaan.. was echt grenzen opzoeken en eroverheen gaan die tijd :stoned:

Jaimie

Belezen gebruiker
1 Keer een heel klein beetje gekotst, maar dat komt omdat ik soms bij het sleuren moet kokhalzen, en 1 keer moest ik te hard kokhalzen, nog nooit gehad omdat ik ''te stoned was'', ksnap eigenlijk dat je zoiets kan tegenkomen

Als er nog drank aan te pas komt is dat een andere zaak, maar dan is de drank wel altijd de oorzaak van het kotsen

Moker

Bewuste gebruiker
ook 1 keer mee gemaakt zaten we uit een puur pijp te roken die rook begon behoorlijk te branden in mijn keel, en werd daarna steeds miselijker heb toen ook moeten kotsen :openmouth: was wel een apart iets heb het gelukkig nooit weer gehad

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Eén keer gebeurd, heel beschamend aangezien een goede vriendin van me erbij was die nog nooit wat heeft gebruikt...

Verder is het nog wel eens gebeurd toen ik erbij had gedronken :smilingimp:

Flitskikker

Experimenterende gebruiker
nog nooit moeten kotsen van een joint alleen, al wel eens ineens een stevige hoestbui . Maar dat heeft hier niks mee te mken :stoned:
Al wel van weed en alcohol :beer:

W0ut

Newbie
Heb ik één keer gehad (was een joint met hasj en tabak). Was daarna die hele avond ook heel moe en was tijdens een film in slaap gevallen :). En dat lag niet aan de film.

Aking

Wijs gebruiker
jaartje of 8 geleden...

ik rook niet, toen ook niet en had nog nooit geblowd...
ik pak die joint en neem een gigantische hijs
wat volgde was een hoestbui van 2 minuten die eindigde in een kotspartij

mn groepsgenootje bij wie ik op zijn kamer zat vond het alleen niet erg leuk dat ik zn hele vensterbank onderkotste en toen snel naar mijn kamer rende :mrgreen:

Suntablet

Bewuste gebruiker
ik heb wel al eens moeten kotsen van een joint, in het begin
maar ik heb zo een gevoel dat het deels kwam door de tabak, waar ik in het begin duizelig van werd.

is bij mij ook zo als ik teveel gedronken heb: draaierig = kotsen bah :(

teebo

Bewuste gebruiker
bah, badtrip door wiet raad ik niemand aan
khebbet wel een paar keer gehad, meestal door de kilo's koeken die boefkickten.
ma na het gekotst voelde ik me altijd weer top

Hype

Bewuste gebruiker
wel gekotst, maar dat was door drank of beetje ziek zijn en toch blowen. Nooit dat ik me gewoon lekker voelde en alleen blowde dat ik ging kotsen.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Damn dat haalt weer een zwarte bladzijde uit m'n smoke verleden naar boven...Een vriend van me was jarig geweest en 't weekend daarop gingen hij en 2 vrienden (waaronder ik) dat goed vieren...Dus we spreken af in schagen gaan naar een leuk uitkijk-torentje en hij trekt een mooi metalen doosje open, zitten 8 dikke joint in met ieder zo'n 0,6 tot 0,7 gram white widow, geteelt door een vriend van em en flink chemisch bewerkt...nou alles opgesmookt met z'n 3en en naar de macdonalds gegaan...lekker gegeten en daarna op naar 't station (we waren in totaal zo'n 4 uur kwijt) want ik begon aardig slecht te gaan...ik ging zitten op 't station helemaal weg te druipen van de realiteit en ging op in een lichte vorm van wat leek op een delerium achtig iets...en toen 7 keer kotsen, roze 1 huge plas echt plaatstelijk record hoeveelheid kots volgens mij....dus ja het kan :P

ZI09

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
gekotst niet wel misselijkgeworden
Same here.

De wiet viel verkeerd ofzo. Ik snap nog steeds niet waarom. 2e keer dat het me overkwam. Beide keren niets gedronken en wiet gerookt waar ik in de loop van de maand vaker van het gerookt.
Heel raar dus.

Iig; misselijk, draaierig en een gedachtengang van 400 per uur.
Niet gekotst though.
Al 11 jaar niet meer volgens mij.
Maar het voelde alsof het erg dichtbij zat^^.

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
noppe, zelfs al drink whisky, bier, vodka, malibu, pasoa etc etc te samen, kots ik niet, maar dan doe ik wel heel, heel stom , (mag wel op verlof)
en de ochtend erna voel ik me dan ook niet echt goed (wat normaal is)

maar ik ken wel paar mensen die kotsen van deze mengeling

meestal bij overdreven alcohol

Azazel

Newbie
Ik voel me altijd een beetje misselijk bij het smoren, maar dit lijkt me ergens wel normaal =) rechtopzitten moet ik ook niet proberen, en soms, als ik m'n ogen toe doe, draai ik dan zo hard dat ik wel het gevoel krijg dat ik moet kotsen als ik m'n ogen niet zou opendoen. Maar ik drink gewoon véél teveel cola tussen het blowen door om erdoor te moeten kotsen, geloof ik =) nee dus, nooit gekotst van wiet

Telefoon

Wijs gebruiker
ja in combinatie met veel drank ( eerst veel drank ,.. ( zo zat dat ik mijn telefoon niet eens meer kon lezen >_< ) toen Iso-later gerookt ( Goede hasj soort in tilburg

en nekken

jcp

Bewuste gebruiker
Ik heb nog maar 2 x in m'n leven gekotst van iets wat ik gebruikt had, en in allebeide gevallen was dit drank en drank alleen :)

Overcome

Belezen gebruiker
Ik snap serieus niet hoe mensen kunnen kotsen van blowen.

je voelt het effect al behoorlijk snel, waardoor je dus eigenlijk ook wel weet wanneer je op je grens zit, en dus ook wanneer je moet stoppen?

ik denk dat de meeste mensen kotsen bij de 1e paar keer blowen, en dan niet omdat ze echt gewoon misselijk zijn maar meer omdat ze bang zijn om misselijk te worden, zegma een self fulfilling profecy.

Dreaming_fantasy

Experimenterende gebruiker
Niet zozeer van het blowen, maar t was ergens wel te verwachten.

Smorgens vroeg beginnen met blowen... flink hoesten, een keer de trap op en af lopen, nog meer hoesten...het effect: Kotsen.
En dit zo'n beetje iedere ochtend.

Inmiddels hoef ik de trap niet meer af *woon op mezelf in een gelijkvloers appartement* dus nergens meer last van :grin:!

shokora

Wijs gebruiker
Nog nooit van wiet alleen gekotst. Paar jaar geleden wel dronken en stoned geweest dat ik het voor elkaar kreeg om in mijn eigen capouchon te kotsen (das knap). Maar gelukkig drink ik bijna nooit meer alcohol (er zijn zoveel betere drugs :P).

Jeller

Badass junkie
nog nooit gehad van wiet alleen.. wel al een paar keer moeten kokhalzen

en met alcohol erbj wel al een keer, maar dat ligt dan meer aan de combinatie, dus ik heb nee gestemd

Kumplex

Newbie
ik eb alleen ng mr gespauwd vn afkick en vn alcool :P kben wel al is zwaar fout gegaan enk kon nimr ademe :grin: had wel n paar duvels en op mn eige een tonneke opgesmoord.. ware wa slechte dinge gebeurd die avond en khad ineens een verdoofd gevoel aan mn longe precies waardoor ik nimr kon inademe, is egt vettig wnt ik kon de rest vn mn lijf ook nimr bewege :P

Osi`

Bewuste gebruiker
Khad dit vroeger wel nooit, maar ik heb in 3 maand al 4 x zitten kotsen :confused:. 2x smorgens langs de weg onderweg naar de bushalte (kwam zomaar op, khad wel ne gewoon sigaret gerookt) maar de nacht ervoor een joint.
En dan nog na het eten een joint gerookt savonds op gemak. En toch als ik in bed lag, wassek zo misselijk in m'n maag (kvoelde me wel goe)

Maar allez, ik paf eigenlijk bijna elke dag, zijn wel is dagen dat ik zonder zit. Ma kheb iedere keer weer het gevoel dat de weed zo straf is. Ik haal ze in maastricht. Kheb nu een hasj/wiet joint gerookt, is wel een straffe. Maar allez, kvoel me echt leip en soms heb ik heel lichte braakneigingskes ..

Kvind het maar raar. Voelt niet echt zo prettig aan.

Kben vaak ook overgevoelig voor geluiden zoals piepende deuren of mensen die fluiten.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Jawel. Mijn eerste verkenningen van cannabis gingen steeds gepaard met erge maagkrampen en sporadisch braken.

Maar in zulke gevallen geldt de regel: het ligt meer aan de gebruiker dan aan de substantie. Mensen met een zwakke maag (waaronder uw dienaar) zijn daar extra vatbaar voor.

Van de combinatie alcohol-weed zwijg ik nog maar... :rolleyes: Bah!

Gelukkig doet dit probleem zich nu niet meer voor. Gelukkig maar.
Je leert jezelf kennen, hoe je lichaam erop reageert en zo kan je aanpassingen doorvoeren om het braken te vermijden.

SmokinL

Newbie
Vaak zat gehad dat ik helemaal stil was, maarja dat is vaak later op de avond of als je een drukke dag hebt gehad.. Ik voel me meestal gewoon chill en ik ben alleen een paar keer misselijk geweest toen ik flink wat achter mekaar ophad :stoned:

Carlitos

Badass junkie
Ja, in een keer gekots toen ik van buiten naar binnen ging.Geen frisse lucht meer.30 minuten boven de wc gehangen.Maar ik vind de tabak die erin zat ook erg vies.

Bovenaan