Kotsen van paddos

Goanaut

Bewuste gebruiker
Sommige soorten slangengif zijn bij bepaalde microgrammen al dodelijk, en van water moet je zo'n 8-9 liter in een keer wegdrinken (osmose) om dood te kunnen gaan. Alles is giftig.
Ben nog nooit misselijk geweest van paddo's, wel 2 maanden terug toen ik best veel had gedronken en geblowd, toen gooide ik 2 pilletjes achterover (geen goede combinatie, ik weet het :flushed: ). Dat heb ik dus ook geweten.. moest kotsen en heb een half uur gehurkt gezeten. Gek genoeg sloegen de pillen wel volle bak aan en stond ik daarna strak en heb ik uitgebreid staan dansen.

ZI09

Bewuste gebruiker
En baksteen tegen je hoofd is ook al dodelijk, kan je nagaan wat er gebeurd als je hem inneemt.

azgaza

Badass junkie
Goanaut zei:
Sommige soorten slangengif zijn bij bepaalde microgrammen al dodelijk, en van water moet je zo'n 8-9 liter in een keer wegdrinken (osmose) om dood te kunnen gaan. Alles is giftig.
Ben nog nooit misselijk geweest van paddo's, wel 2 maanden terug toen ik best veel had gedronken en geblowd, toen gooide ik 2 pilletjes achterover (geen goede combinatie, ik weet het :flushed: ). Dat heb ik dus ook geweten.. moest kotsen en heb een half uur gehurkt gezeten. Gek genoeg sloegen de pillen wel volle bak aan en stond ik daarna strak en heb ik uitgebreid staan dansen.

5-6 liter is het trouwens, dat water. Binnen 24 uur met inname van relatief weinig zout. Ikw eet niet hoe weinig.

-spaceman-

Badass junkie
je lichaam kots niet voor niets...er zit iets wat er niet hoort...wat hoort er niet, paddo's...tja dat zou niet kunnen, niet giftig, niet nodig om te kotsen zou je zeggen... bij mij dus niet mijn lichaam vind die shit niet chill (ik word fucking bleek, zweten, kotsen) voor mij werk het gewoon als vergif!
Ik begrijp dat je er nooit aan dood zal gaan maar tja... toch vind ik paddo's harstikke chill want na een half uurtje is de misselijkheid over, en kan ik gewoon genieten van de space!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
-spaceman- zei:
je lichaam kots niet voor niets...er zit iets wat er niet hoort...wat hoort er niet, paddo's...tja dat zou niet kunnen, niet giftig, niet nodig om te kotsen zou je zeggen... bij mij dus niet mijn lichaam vind die shit niet chill (ik word fucking bleek, zweten, kotsen) voor mij werk het gewoon als vergif!
Ik begrijp dat je er nooit aan dood zal gaan maar tja... toch vind ik paddo's harstikke chill want na een half uurtje is de misselijkheid over, en kan ik gewoon genieten van de space!

Maar zo kun je je ook voelen van een broodje shoarma, maar ook dat is niet als 'giftig' verklaard

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Yep ik moet altijd kotsen van paddo's...

Eerste keer was een bad trip samen met 3 vrienden (toch nog wat samenhorigheid tijdens een bad trip :rolleyes: )

Ehhm dat was de eerste keer.... flink gekotst toen... en ik denk dat dat altijd is bijgebleven.... na de weeïge smaak...
Dus toen ben ik thee gaan zetten... beetje honing dr bij... was erg goed op te drinken maar alsnog een half uurtje nadat het ingewerkt was kotsen... (zal wel een zwak maagje hebben ofzo :openmouth: )

Maar goed alsnog veel plezier :P :mrgreen: !!

Greetz

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Ow dan nog even toevoegen (de keren na de bad trip) was het niet als negatief ofzo... Dat kwam omdat we toen wél buiten waren.

Het voelde als een soort reiniging van het lichaam. Ik voelde het nauwelijks opkomen... binnen 5 sec moest ik zeg maar en toen het eruit was merkte ik er al niets meer van na een slok water :)

Jeller

Badass junkie
van paddo's heb ik wel al bijna moeten kotsen, dit vind ik minder kantje er aan.. maar het is niet giftig idd.. net zoals lsd wordt het als een non-toxische stof beschouwd

azgaza

Badass junkie
Ik heb dus echt 12 trips gehad en nog nooit gekotst van paddo's, gek dat jullie dat allemaal wel doen; of zo veel van jullie dan.

-spaceman-

Badass junkie
Mr.jiho zei:
mja paddo's kunnen soms heftig aankomen op de maag, net al veel andere drugs

ja precies.. waardoor komt het heftig aan dan... omdat het hartstikke goed voor je is...lijkt me niet... omdat het per persoon verschilt of z'n lichaam het giftig of niet giftig inschat, lijkt me logischer.. je kots omdat je lichaam het inschat als niet gezond/giftig... aangezien alles in bepaalde dosis giftig kan zijn blijf ik hier bij!

Qocaïne

Badass junkie
Het komt niet heftig aan.

Ik denk eerder dat het de visuals/belansverstoringen/inslag zorgen voor een vervelend gevoel in de maag.. dan werkelijk de 'giftige' stoffen.

Heb zelf overigens (en gelukkig) nog nooit last gehad van een misselijk gevoel.

Flitskikker

Experimenterende gebruiker
Ik zelf heb nog maar 1X paddo's gedaan
Dat was een halve portie mckenzie's :grin:
Wel last gehad van maag, zowat vervelend maar niet moeten overgeven!
En een heel goede avond gehad! :grin:
Wat door het donkere bos gestapt wat hemelsnaam mooi was! :)

Bovenaan