Kratom en vliegenzwam

Oblomov

Newbie
Ik ben van plan kratom en vliegenzwam-extract te kopen via het Internet, maar ik ben niet zeker of ze in België wel legaal zijn. Van kratom ben ik dat bijna zeker dat het hier legaal is (het zou enkel illegaal zijn in Thailand, Myanmar en Australië), maar na de problemen die ik heb gehad met de douane na een verzending melatonine (!), wil ik helemaal zeker zijn. Van vliegenzwam weet ik al helemaal niet of het legaal is.

Dank bij voorbaat.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
vliegenzwam is niet legaal in belgie, maar je kan het natuurlijk altijd proberen! Ken genoeg mensen die in belgie wonen en gewoon hun pakketje paddo's netjes aangeleverd krijgen.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zou me daar echt geen zorgen over maken hoor.
Als we het hier over dezelfde online-smartshop hebben, kan ik je verzekeren dat hun pakjes steeds zeer neutraal en keurig afgeleverd worden. :wink:
De kans op douane-interferentie binnen de EU-grenzen is overigens quasi-nul.
Als je dit soort producten van buiten de EU bestelt, dan is de kans op controle al een stuk groter.

Ga ervoor zou ik zeggen.
Kratom vind ik fijn voor een weekdag. Maar neem zeker een dubbele dosis dat wat de smartshop voorschrijft; anders zal je er niets van voelen.
Een soort van high berijk je na 15 minuten, maar niets dat stoort bij je dagtaken. :P

Het vliegenzwam-extract is dan weer wat anders. De kans dat je daar ook echt iets van voelt, is klein. De Amanita Muscaria laat zich maar moeilijk extraheren en zou ook snel vervliegen.
Ik heb eerst een (voorgeschreven) halve ampul genomen en toen ik na 30 minuten nog niets voelde; de andere helft ingenomen.
Maar helaas niets gevoeld... :rolleyes:

Oblomov

Newbie
Alvast bedankt voor de antwoorden. Het zou inderdaad kunnen dat er binnen de EU minder controle is, die melatonine kwam van de VS. Maar ik denk dat ik het toch tot legale dingen houd (kippengeluid in achtergrond).

Als we het hier over dezelfde online-smartshop hebben, kan ik je verzekeren dat hun pakjes steeds zeer neutraal en keurig afgeleverd worden.

Welke site zou dat dan zijn? Kun je de URL geven?

Bovenaan