Kratom in capsules?

Jelkowbrow

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal heeft iemand ervaring met kratom in capsules ik vind kratom drinken zo vies namelijk en zie tegenwoordig ook pillen die heb k wel is gehad maar werkte niet voor mij nu vraag ik me af of ik kratom poeder in capsules kan en dan die gwn nemen maar werkt het dan anders dan drinken moet je bijvoorbeeld meer nemen of juist minder ik ben benieuwd naar alle antwoorden!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het is wel een flinke hoeveelheid om in capsules te slikken, maar ja, dat kan natuurlijk. Sterker nog, je kan de capsules gewoon kant-en-klaar kopen.

Persoonlijk vond ik kratom wel goed te doen met een goede schep honing erbij. Dus voor de capsules zag ik persoonlijk geen noodzaak :wink:

dogan

beetje laat maar ik prefereer capsulus zijn er wel veel uitgerekend dat 1 capsule ong 0.322 gram is dus meestal 13 stuks dat is zeg maar 4 gram werkt goed bij mij rode string wel snel gewenning

Paranoize.

Badass junkie
Je kan ook altijd nog 50/50 doen. De helft in capsules innemen en de andere helft in poeder

Dan zou je de poeder makkelijker binnen moeten krijgen, maar beide werkt gewoon goed (het licht wel aan hoe jou lichaam iets opneemt zou dus in ieder geval op lege maag innemen )

Hippie Langwaus

DF-koning
Gisteren heb ik 300 gram kratom in capsules ontvangen. Het zijn 3 verschillende Rode strains. De capsules bevatten tussen de 280 mg en 325 mg per stuk. Dus even nawegen als je de dosis wat nauwkeuriger wilt weten.

Ik vond het mond gevoel en de smaak van poeder niet fijn. Het zal met capsules vast makkelijk in te nemen zijn.

Jelkowbrow

Gisteren heb ik 300 gram kratom in capsules ontvangen. Het zijn 3 verschillende Rode strains. De capsules bevatten tussen de 280 mg en 325 mg per stuk. Dus even nawegen als je de dosis wat nauwkeuriger wilt weten.

Ik vond het mond gevoel en de smaak van poeder niet fijn. Het zal met capsules vast makkelijk in te nemen zijn.
Ja de poeder drinken vind ik zo vies maar als ik 4 gram in capsules neem voel ik er bijna niks van maar als ik 3 gram drink voel ik het gwn goed maar dat vind k zo vies haha

Cardboard

Wijs gebruiker
Heb zelf de capsules nooit geprobeerd, ben online wel capsules met geconcentreerde kratom tegen gekomen. Deze zijn een stuk duurder in verhouding, maar misschien het proberen waard?

Een alternatief is bommetjes maken met lange, brede vloei van het poeder. Dit doe ik meestal. Het werkt wel wat anders dan wanneer je het drinkt.

Een andere optie is om honing of suiker bij je kratom thee te gooien en dit, op een goede temperatuur, in grote slokken op te drinken. Eventueel een schijf gember om op te kauwen tegen de misselijkheid.

Of je meer nodig hebt met capsules weet ik niet zeker. Heb het idee dat ik met bommetjes wel wat meer nodig heb.

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik heb tot nu toe niet hoger dan 2 gram per keer gedoseerd. 7 capsules kwam ongeveer overeen met 2 gram kratom.

Ik merkte daar niet veel van, dus een volgende poging zal met een hogere dosering zijn. Het wordt dan al snel 14 capsules, denk ik.

Jelkowbrow

Ik heb tot nu toe niet hoger dan 2 gram per keer gedoseerd. 7 capsules kwam ongeveer overeen met 2 gram kratom.

Ik merkte daar niet veel van, dus een volgende poging zal met een hogere dosering zijn. Het wordt dan al snel 14 capsules, denk ik.
Ja haha klinkt zoveel maar in verhouding valt het mee mijn ervaring is ook dat als je het in capsules neemt het een stuk milder effect geeft valt dan niet zo op en 25 van die grote capsules in slikken wacht niemand op denk k

Jelkowbrow

Ik gooi af en toe een grammetje in de koffie ,met een extra klontje suiker ,het is te nassen en in 5 minuten effect bij mij ,ik neem wel omeprazol voor maag/darm problemen te voorkomen.
Oh in de koffie is een goeie mischien ga ik dat een keer proberen

Bovenaan