Kristal achtige pep?

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb nu een grammetje aangeschaft.
Maar het raren is dat het zo een doorschijnend tintje heeft en in plaats van plak of poeder zie je kleine natte kristalletjes. En is super nat.

In plaats dat het wit en heel vochtig is ,heeft het een doorschijnend effect met kleine kristalletjes precies:tongueout:

Iemand ook al meegemaakt?

candy

Bewuste gebruiker
kristachtige pep

ja ik heb zaterdag dezelfde gekregen . men vertelde er al dadelijk bij dat het andere pep was . ge voelt het niet zo goed en de werking blijf niet zo lang . hem fijn kappen , vindt ik, is ook anders . nou ik was al aan het denken , ik ga mijn spul ergens anders halen , maar nu denk ik er is gewoon ander spul op de markt . dus oppassen . mijne is getest ,was goed , maar toch even opleten.

zommes

Badass junkie
Zit er niet gewoon suiker doorhee? Heb je al getest?.

Dit is geen grap, want ik kreeg laatst pep die er zo uit zag als je beschrijft en daar zat suiker doorheen...

nutsss

Wijs gebruiker
zommes zei:

Dit is geen grap, want ik kreeg laatst pep die er zo uit zag als je beschrijft en daar zat suiker doorheen...

En was dat smakelijker snuiven? Ik heb nu sterk spul dat me een partij goor in je holtes blijft hangen... brrr Bommetjes maken dan maar.

matthijs

Badass junkie
flash kieke zei:
Maar het raren is dat het zo een doorschijnend tintje heeft en in plaats van plak of poeder zie je kleine natte kristalletjes. En is super nat.

In plaats dat het wit en heel vochtig is ,heeft het een doorschijnend effect met kleine kristalletjes precies:tongueout:

Volgens mij hoop je gewoon dat iemand zegt dat het meth is of niet? :P

flash kieke

Wijs gebruiker
mathijs zei:
flash kieke zei:

Volgens mij hoop je gewoon dat iemand zegt dat het meth is of niet? :P

Het is geen meth volgens mij.Het is niet zo heel erg sterk en je kan degelijk speed rieken.

flash kieke

Wijs gebruiker
zommes zei:

Er zit geen suiker er doorheen.Want ik proef toch geen suiker. En als je het wilt kappen op een cd hoesje dan springe de kleine deeltjes weg :P .

Jelle Snel

Belezen gebruiker
ik denk caffeine gast...dit zelfde probleem had ik een paar maanden geleden toen ik were een lading had gehaald! Is ook erg hard zeker als je t wilt verdelen? Krast erg enz? Tja, kan natuurlijk ook 1000 andere dingen zijn maar dat wete je alleen als je t laat testen..................oooof, gewoon snoeven! :sunglasses:

flash kieke

Wijs gebruiker
Jelle Snel zei:
ik denk caffeine gast...dit zelfde probleem had ik een paar maanden geleden toen ik were een lading had gehaald! Is ook erg hard zeker als je t wilt verdelen? Krast erg enz? Tja, kan natuurlijk ook 1000 andere dingen zijn maar dat wete je alleen als je t laat testen..................oooof, gewoon snoeven! :sunglasses:

Swel goede speed.

MissParanoid

Belezen gebruiker
flash kieke zei:
Jelle Snel zei:

Swel goede speed.
groot gelijk :grin:

berbe

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
zommes zei:

En was dat smakelijker snuiven? Ik heb nu sterk spul dat me een partij goor in je holtes blijft hangen... brrr Bommetjes maken dan maar.

heb ik ook al eens gehad presies sneeuw die maar niet smelt voelde er geen reet van
nu hebk me eige mannetje waark me pep haal uitstekend spul
tollerantie lijkt ineens trug weg te zijn:confused:

smakelijk snuiven =>speed smaakt altyd !!!!!!
partij goor=>speed is niet goor !!!!
je moet ervan lere geniete van de doortrek en de smaak
maak je het jezelf pak makkelijker

Shadow Child

Experimenterende gebruiker
Mac... zei:
Caf is poeder, geen kristal en zit altijd door je pep anders zou je het niet kunnen snuiven

Klink klare onzin !!!!

Cafféine is er in een hydrochloride vorm, deze word onder meer gebruikt bij de synthese van Adrenaline.

Deze word vervolgens gebruikt voor mensen met een hartstilstand.

Greetz :wave:

Bovenaan