Kruistollerantie LSD en DMT

azgaza

Badass junkie
Ik vroeg me af gezien DMT chemisch zo nauw verwant aan psilocine is, en die laatste kruis tollerantie op kan leveren met LSD, of DMT roken een kruis tollerantie geeft met LSD. Daarnaast vroeg ik me af of de middelen eventueel te combineren zijn in de comedown van de LSD, als dat inderdaad te doen is en de moeite waard is, heeft het dan een aanhoudende invloed op de sfeer en vorm van de LSD trip?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De Guru rookt dikke dmt joint na de trip op de ruigoord.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, dat je LSD trip beinvloed wordt is zeker.
Maar in de uitloop is dat mss wel prettig.

Bonnie

Funky Monkey

Badass junkie
Je hebt geen last van kruistollerantie. Als je LSD trip nog maximaal is zou je zelfs DMT kunnen doen. Het is zelfs zo dat je DMT trip langer blijft hangen als je LSD op hebt. Ook word het verdere verloop van je LSD trip niet beïnvloed tot zover ik me kan herinneren, al is het voor mij alweer een tijdje geleden :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Oke, dat is mooi om te horen. Ik denk gezien ik geen ervaring heb met DMT ik sowieso wacht tot de comedown van de LSD duidelijk is begonnen en ik in ieder geval voor mijn gevoel nuchter kan nadenken, of in ieder geval effectief doen alsof. Ik wil vooral niet veel langer wachten dan de comedown van de LSD omdat ik geen zin heb om het te doen als ik al moe wordt, liever als ik nog een beetje trip maar wel nog lekker veel energie heb (ook van de trip natuurlijk dan).

Vind het wel erg spannend en leuk om te gaan proberen, ik durfde het heel lang niet ook maar te overwegen, vond alle verhalen van de DMT hoewel extreem fascinerend gewoon te eng klinken, maar ik denk dat ik me er toch maar aan ga wagen :)

Acetyllysergic

Experimenterende gebruiker
Als je de chemische structuur bekijkt lijken ze inderdaad op elkaar.
Ik denk dat de OH en N het verschil maken tussen tryptamines en psylocines en zo voor niet-verwante tollerantie zorgen.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb ook nog nooit last van kruistollerantie gehad. Ik merk eerder dat de DMT beter werkt tijdens een LSD trip !

Gewoon doen, kijken, en genieten :)

Bovenaan