Ksalol (alprazolam) 1mg

MR_CHIP

Badass junkie
Dat klopt maar ik wilde aangeven dat die handelaren en koks alles doen om te verkopen en ethisch moreel besef is niet en nooit een factor. Daarom ben ik zo skeptisch. Alleen al die pyrrros die net ietsjes anders worden, dat is echt waanzin als je erover denkt. Wat krijgen we binnenkort, M&Mdma? GHBeter? Amfetamega?

Die mensen zijn geen empathische wezens.
nee tuurlijk niet en die vendor van mij deed er ooit als sample (had ik toen nog nooit geprobeerd ) een paar mdphp pellets bij hupakkeee nog een verslaving stukje erbij

OtherShore

Badass junkie
Naja je zou dat kunnen doen door naar een jellinek test centrum te gaan lijkt me.
Jellinek werkt samen met het DIMS. Daar testen ze geen medicijnen en dus ook geen benzodiazepines. Je kunt jouw Ksalol daar dus niet laten testen.
Mijn vraag naar jullie is vooral waarom werkt ksalol niet?
1 mg alprazolam is normaal gesproken een flinke dosis die je angst stevig zou moeten dempen. Het kan zijn dat jij er anders op reageert, maar dat is dan atypisch. Het zou ook kunnen dat jouw pillen een andere stof bevatten dan alprazolam, een stof die minder goed werkt.
Is het gewoon toevallig dat ik daar een hoge tolerantie voor heb?
Waarom zou je tolerantie hebben? Je hebt nog nooit benzodiazepines of aanverwanten stoffen gebruikt, toch? Dan heb je ook geen tolerantie.
Of is het gewoon dat er eerst een enige tijd dit medicijn geslikt moet worden voordat je de positieve effecten ervan krijgt?
Nee zo werken benzos niet. Die werken gewoon meteen.

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Het staat hier op DF overal.
Waarschuwingen om met benzo's te beginnen die ik volledig onderschrijf!
De afkick is iets wat je niet gauw zult vergeten, dat kan ik als ervaringsdeskundige
wel min of meer garanderen....

De Kale

Experimenterende gebruiker
Je kan bijna voor elke soort benzo een testkit kopen (urinetest).
Gewoon even zoeken.
Je moet ze dan wel eerst slikken.....
EZ test heeft testen voor een paar benzo producten. (Testbuisjes)

Brakka Mang

Badass junkie
Je kan bijna voor elke soort benzo een testkit kopen (urinetest).
Gewoon even zoeken.
Je moet ze dan wel eerst slikken.....
EZ test heeft testen voor een paar benzo producten. (Testbuisjes)
Lijkt me de omgekeerde volgorde, eerst slikken en dan maar kijken op basis van een urinetest of het een benzo is 🤣

Raver

Badass junkie
Ook ben ik me van de risico’s bewust van langdurig gebruik.

Dat ben je niet. Je hebt geen idee wat benzodiazepine ontwenning inhoudt.

Middelen inzetten zonder medische begeleiding tegen faalangst is een slippery slope.

Bovenaan