kutflikken

Milos

Belezen gebruiker
mededrugsgebruikers,

ik heb vorige week truffels besteld via een onlinesmartshop
nu het is zondag toegekome, maar het pakje was al open :confused:
dus alles zat erin wat ik besteld had buiten de truffels
er was ook een briefje van de politie bij

nu moet ik dus straks om 13.00 naar de flikke gaan voor een gesprek of weet ik veel wat :angry:
het is niet de eerste keer.. dus wat kan ik me precies verwachten?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Relax, ze kunnen je niets maken, truffels (sclerotia) staan niet op de opiumlijst als het goed is.

Wacky

Badass junkie
Putte is in Belgie he, dus ze zijn daar wel degelijk illigaal.

Maar dan nog ist kinderachtig gedoe en zou ik me nergens druk over maken nee.

Milos

Belezen gebruiker
Wacky zei:
Putte is in Belgie he, dus ze zijn daar wel degelijk illigaal.

Maar dan nog ist kinderachtig gedoe en zou ik me nergens druk over maken nee.

dank, dat is een opluchting :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Vraag ze of ze er daarwerkelijk in hebben gezeten. je vingerafdrukken staan er immers niet op. en altijd mogelijk dat je een verkeerd artikel hebt aangeklikt.

dus. al 1 dubio en twee redenen dat ze je niet kunnen pakken erop.

Milos

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
Vraag ze of ze er daarwerkelijk in hebben gezeten. je vingerafdrukken staan er immers niet op. en altijd mogelijk dat je een verkeerd artikel hebt aangeklikt.

dus. al 1 dubio en twee redenen dat ze je niet kunnen pakken erop.

denk je dat ze zo naiëf zijn?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
volgens de wet ben je niet tot antwoorden verplicht. je hebt gewoon geen idee, waarom die er ook tussen zaten.

Martijn.

Belezen gebruiker
Wow... ik vind dit wel erg ver gaan, zomaar iemands post openmaken? :openmouth: Ik wist niet dat dat ook al kon tegenwoordig. :confused:

Intoxication

Bewuste gebruiker
verkeerd geadresseerd? gasten vergeet het, dat geloven ze zeker niet, zeker omdat je jong bent enz, je bent gwn zwaar geflikt

honingolie

Bewuste gebruiker
Ze waren niet in jouw bezit, dus ze kunnen je weinig maken. Beetje bangmakerij van de coppers.. Zeg dat ze echt nuttig werk moeten gaan doen, fucking tijdverspilling dit.

Milos

Belezen gebruiker
na een uur wachten hadde ze me gezegd dat de douane me pakje hadde opegemaakt, ik ben er gelukkig afgekomen met een waarschuwing, er werd wel een proces verbaal opgesteld en na lang gezeur mocht ik vertrekken...
zonde :(

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Re: kutlikken

ik zag geen spelfout.

Maar erg kinderachtig van de douane om t zo te doen. stel je voor. ze namen die andere dingetjes niet in beslag?

Milos

Belezen gebruiker
Re: kutlikken

loadrunner zei:
ik zag geen spelfout.

Maar erg kinderachtig van de douane om t zo te doen. stel je voor. ze namen die andere dingetjes niet in beslag?

nee, dat bleef me gelukkig gespaard,
ik koop geen truffels meer via een onlinesmartshop, maarja, iets gehoord van dat ze goedkoper zijn via internet dan in een echte smartshop..

Judas

Wijs gebruiker
De eerste optie overtreft wat mij betreft elke dopeconsumptie, maar smaken verschillen :P

Judas

Wijs gebruiker
cripple zei:
nu kan ik niet meer volgen, zeg je nu dat flikken likken kut naar truffels smaakt?

Er gaat inderdaad niets boven het insmeren van een vrouwtjesflikkenkutje met truffels en daar je gezicht in begraven...

Judas

Wijs gebruiker
Mijn zintuigen zijn bijna compleet afgestompt Milos, en female flikken doe ik alleen maar als ik minimaal een gram sos in mijn bloedbaan heb.

Judas

Wijs gebruiker
Yeah, daar zou ik ook de lichaamseigen room wel van de schaamlipjes van af willen likken alvorens alle standjes van de kama sutra met haar uit te proberen :openmouth:

Bovenaan