kwaliteit pillen

snakey

Newbie
hallo ik gebruik ongeveer al 8 jaar pillen maar ik moet zeggen dat de kwaliteit sterk is afgenomen.als je de playboytjes of sammies van toen vergeleikt met de pillen van nu dan is het tegenwoordig gewoon rotzooi.de prijs is dan ook wel erg gezakt 8 jaar geleden betaalde ik voor een goede pil ongeveer 20 gulden nu betaal je ongeveer 3 euro voor een pilletje.ik hoor nog wel mensen die zeggen dat ze nog wel de goede pillen hebben die dan ook duurder zouden zijn rond de 8 euro maar op het einde van het verhaal is het dus weer niks.

Denk je niet dat het aan jezelf ligt i.p.v. de pillen. Als je 8 jaar hebt geslikt verliest MDMA als het ware zijn magie en je hebt zelf natuurlijk een hoge tolerantie (gewenning) i.v.m. je lange gebruik.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Nee ligt niet aan hem vroeger bevatten de pillen nog veel meer MDMA dan tegenwoordig, nu stoppen ze er meer bindmiddel en andere zooi zoals pma, dxm of speed of andere zooi bij omdat het gewoon veel goedkoper is om te produceren. De prijzen van pillen zijn daardoor ook omlaag gegaan de dealers verdienen wel meer, maar de kwaliteit is echt verslechterd.

looyke

Experimenterende gebruiker
Mind_Movie zei:
Denk je niet dat het aan jezelf ligt i.p.v. de pillen. Als je 8 jaar hebt geslikt verliest MDMA als het ware zijn magie en je hebt zelf natuurlijk een hoge tolerantie (gewenning) i.v.m. je lange gebruik.

Nee ligt niet aan hem vroeger bevatten de pillen nog veel meer MDMA dan tegenwoordig, nu stoppen ze er meer bindmiddel en andere zooi zoals pma, dxm of speed of andere zooi bij omdat het gewoon veel goedkoper is om te produceren. De prijzen van pillen zijn daardoor ook omlaag gegaan de dealers verdienen wel meer, maar de kwaliteit is echt verslechterd.

Jullie hebben alle2 gelijk :wink:
Het ligt aan de kwaliteit en je hoge tolerantie...

[/quote]

Valentino

Newbie
Iid, kwaliteit is omlaag gegaan :cry:, maar XTC kent ook een snelle tolerantie :cry:.

Gelukkig kent wiet geen tolerantie... lekker :stoned: dan maar...

needlefreak

Bewuste gebruiker
de kwaliteit sterk is afgenomen

Ja, vind ik ook. vroeger had je hier die 'eva' pillen waar veel MDMA inzat. van 1 zo'n pil kreeg je echt vlinders in je buik. dat waren echte love-pillen.
en die fisherman pillen die zo groot waren als mentos en je in 4 stukken kon kraken. en die super kleine 'groene appeltjes', 'klavertjes' of 'dubbele groene RNen'...... damn, zulke goeie pillen dat da waren. :openmouth:
waar is die tijd gebleven...

dietie

Newbie
needlefreak zei:
de kwaliteit sterk is afgenomen

Ja, vind ik ook. vroeger had je hier die 'eva' pillen waar veel MDMA inzat. van 1 zo'n pil kreeg je echt vlinders in je buik. dat waren echte love-pillen.
en die fisherman pillen die zo groot waren als mentos en je in 4 stukken kon kraken. en die super kleine 'groene appeltjes', 'klavertjes' of 'dubbele groene RNen'...... damn, zulke goeie pillen dat da waren. :openmouth:
waar is die tijd gebleven...

zwijgt ik krijg heimwee :( :( :wink:

Bovenaan