Kwaliteit verschil GHB

Wise_1982

Newbie
Hi,

Heb een vraag omtrend de kwaliteit van GHB.

Zijn er grote verschillen in kwaliteit, en dus ook veiligheid?
Of is het zo dat GHB altijd ongeveer dezelfde kwaliteit heeft?

Niet zoals vaak met coke de kwaliteit per adres nogal verschilt omdat het in diverse hoeveelheden versneden wordt?

En wat is ongeveer een normale prijs voor GHB?

Ben er niet helemaal in thuis, maar wil het wel een keer proberen alleen wil ik wle graag weten waar ik aan toe ben..

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Als je echt wil weten waar je aan toe bent dan laat je je ghb testen in een testcentrum.
Helaas zijn er nogal wat knoeiers welke zich geen zorgen maken over ph waardes, dus je kunt nooit zeggen of de ghb die jij hebt echt van goede kwaliteit is. In ieder geval moet de PH neutraal zijn en de vloeistof stroperig en helder van kleur.

SjitHeppens

Belezen gebruiker
Helder en een beetje stroperig, dat is meestal een teken dat de GHB redelijk sterk geconcentreerd is. Drijven er witte vlokjes in, dan is hij misschien overgeconcentreerd. Of vervuild, dat kan ook natuurlijk.
Proef bij nieuwe GHB altijd eerst een heel klein beetje, prikt dat op je tong dan klopt de pH waarschijnlijk niet: meteen je mond spoelen met water. Wat azijn of citroenzuur en/of flink verdunnen helpt, maar slordig gemaakte GHB kun je eigenlijk maar beter weggooien.

De straatwaarde van GHB ken ik niet, maar "zelfbouw" kost per dosis slechts een paar cent.

joopxiv

Newbie
Je kan de kwaliteit van coke en GHB denk ik niet vergelijken, omdat het productie / distributie proces volledig anders is.

Coke wordt in grote hoeveelheden geproduceerd en zo puur mogelijk ingevoerd, om vervolgens door dealers te worden versneden om winsten hoger te maken. GHB wordt voornamelijk door kleine producenten gemaakt, en de kwaliteit hangt vooral af van de kundigheid van de producent.

Ik weet niet exact wat de straatwaarde van GHB is. Wat ik er van gehoord heb hangt de prijs ook nogal af van de afname hoeveelheid: als je het bij de dealer per buisje koopt ben je een stuk duurder uit dan per halve liter: de "transactiekosten" zijn hoger dan de werkelijke kosten van het product. Als je een indruk zou willen krijgen van de straatwaarde van GHB kan je eens een kijkje nemen op een bekende website waar dealers drugs te koop aanbieden en dit vergelijken met andere drugs die daar te koop aangeboden worden (duidelijker dan dit kan ik niet zijn, wil geen ban).

Bovenaan