Kwaliteit

lotske1984-

Wijs gebruiker
Ik vind dat de (sommige) dealers eens naar het geluk van de mensen mag gaan zien inplaats van hun zelf gelukkig te maken met winst..
Jullie mening graag..

leipebaviaan

Wijs gebruiker
En wat bedoel je met het geluk? Dat jij vrijuit kan gebruiken tegen lage kosten? Zo werkt dat nou eenmaal niet in die wereld, iedereen is op eigen winst uit. Het is eigenlijk inherent aan drugsgebruik. Je zou deze stellingen op heel wat onderwerpen in de maatschappij kunnen projecteren. (politiek, banken, zorgverzekeraars) Vrijwel iedereen is uit op eigen gewin en het geluk van een ander wordt vaak terzijde geschoven. Zo was iedereen in de middeleeuwen, tegenwoordig is er niets veranderd, en dat zal wel altijd zo blijven. :wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja zolang mensen het blijven kopen werkt het. Ik heb ook wel eens versneden zooi gekocht terwijl mijn dealer zij dat het volledig puur was. Laten testen en het bleek zwaar versneden. Toen heb ik hem aangegeven dat ik nooit meer bij hem koop en al mijn vrienden die bij hem kochten ook gezegd dat ze niet meer bij hem moeten kopen.

Paar maanden later kreeg ik een berichtje van hem dat ie nu beter spul had. Bleek dat ik hem best wat klanten gekost had omdat iedereen het ging doorvertellen...

Het is nu wel duurder bij hem maar wel kwaliteit :)

Ik kan het ook niet waarderen als mensen rommel verkopen als kwaliteit, maarja... Zolang zo'n markt niet gereguleerd wordt kan iedereen doen wat ie wil.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dealers die het voor de mensen doen zijn er maar weinig helaas. Wellicht vind je er nog een paar die in psychedelica handelen ofzo, maar verder gaat het gewoon puur om de winst. Legalisatie en regulatie zou het antwoord zijn. Niet dat de farmaceutische industrie niet op winst uit is, maar die verkopen in ieder geval geen versneden zooi.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Das idd het probleem blijve kopen..ze zoude allemaal is wat harder moeten worden inplaats die rotzooi te kopen..zo triestig allemaal.,@ smartie ben jaloers op jou.. :) betaal ook liever meer alst ma kwaliteit is.. :rock: overlaats onder half uur gereden (enkel) bijna voor pep 63% maar doet niks he..mijn vrienden zeggen het ook jammer natuurlijk nu hope op betere kwaliteit he..

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
Das idd het probleem blijve kopen..ze zoude allemaal is wat harder moeten worden inplaats die rotzooi te kopen..zo triestig allemaal.,@ smartie ben jaloers op jou.. betaal ook liever meer alst ma kwaliteit is.. overlaats onder half uur gereden (enkel) bijna voor pep 63% maar doet niks he..mijn vrienden zeggen het ook jammer natuurlijk nu hope op betere kwaliteit he..

63% is toch aardig kwaliteit hoor. Heb je dat percentage zelf mogen horen van een testcentrum? Of is het dealerpraat? :rolleyes:

Alles boven de 60% is gewoon goed spul. 65% en hoger is helemaal top.

Wat verwacht je dan van de pep die je snuift? Behalve dat je wakker blijft? Misschien verwacht jij wel iets totaal anders.

Mijn laatste uitslag was 73% :rock: Daar blijf ik wakker van, krijg heerlijke rillingen en tintelingen in mijn lichaam. Fijn spul blijft dat toch.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Kwam van dealer..maar als je speed gebruik moet je toch ok en effect voelen als je lijntje binne snuift ,vrolijk worden ,voor dingen zin krijgen..enz dat verwacht ik van goede speed..(lekker gevoel)@dubbel als jij lijntje snuift van die 73% blijf je dan in zetel ofzo zitten of wat doe jij dan.?

MeejheM

Badass junkie
als je al langer met het spul bezig bent weet je wel waar je het moet halen, kleine hoeveelheden kopen bij mensen die je niet kent is niet echt handig. de meeste mensen die ik ken die verkopen hebben trouwens vaak 2 voorraden, 1 die ze aan jan en alleman verkopen en 1 waar ze niks bovenop gooien voor zichzelf, vrienden en mensen die groot inkopen.

versnijden is alleen maar klote, maar als je geld nodig hebt wel de manier.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
Kwam van dealer..maar als je speed gebruik moet je toch ok en effect voelen als je lijntje binne snuift ,vrolijk worden ,voor dingen zin krijgen..enz dat verwacht ik van goede speed..(lekker gevoel)@dubbel als jij lijntje snuift van die 73% blijf je dan in zetel ofzo zitten of wat doe jij dan.?

Weet niet hoeveel jij per dag snuift? En voor hoe lang al? Het is ook zo dat wanneer men "verslaafd" is aan amfetamine dat de positieve effecten verminderen en je eigenlijk alleen maar de negatieve effecten overhoud. Maakt niet uit hoeveel je snuift, hoe goed je speed is, je voelt je toch alleen maar moe en klote. En hebt het spul nodig om op de been te blijven en je humeur op te peppen.

Wanneer ik daar 2 kleine lijntjes van snuif dan krijg ik zin om wat te ondernemen. Maar ik sta niet te springen van de energie ofzo. Vroeger toen ik nog jong was wel.
Ik moet toegeven dat met de jaren het effect van speed minder wordt. Je hersens veranderen, je bouwt tolerantie op en zoals met iedere drug zijn de eerste ervaringen de beste. Daarna haal je dat nooit meer.

lotske1984- zei:
@meejhem denk dak nu goeie kwaliteit heb gevonden..

In Belgie? :wave:

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Amen :wink:

dubbel0seven zei:
lotske1984- zei:

En waarom zou er in België geen goede speed zijn?

Jammer dat er in België geen testlabo's zijn anders had ik graag eens de % resultaten vergeleken.
In ieder geval, het is er! Maar je moet de juiste contacten hebben.

Fool

Badass junkie
De enige persoon die ik erover heb horen praten kon er prima ofwel engels ofwel nederland praten, welk van de 2 het was ben ik vergeten. :wink:

ooscaar

Wijs gebruiker
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
LoveQuality zei:

dubbel0seven zei:
lotske1984- zei:

En waarom zou er in België geen goede speed zijn?

Jammer dat er in België geen testlabo's zijn anders had ik graag eens de % resultaten vergeleken.
In ieder geval, het is er! Maar je moet de juiste contacten hebben.

Zal er vast zijn dicht bij de bron. Maar ik heb er in al die jaren nog nooit iemand gehoord over goede speed in het buitenland. Zegt natuurlijk niet dat het er niet is.
En er is een testcentrum in Belgie. Net geopend.

LoveQuality zei:
ls jij dat een teslab kan noemen, je moet ten eerste franstalig zijn.. & daar wringt het al

Dat is discriminatie :tearsofjoy: Spreek je geen Frans dan? Je parle vous Frasncais ofzoiets?

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
Terjuist speed in water gedaan er zakte direct ne hoop wit na de bodem..

In plaats van het in water te gooien gooi je het beter in Aceton. Over een filtertje en je hebt je speed gezuiverd van een deel van de verontreinigingen. Daar gaat de kwaliteit flink van omhoog. :wink:

lotske1984-

Wijs gebruiker
dubbel0seven zei:
lotske1984- zei:
Terjuist speed in water gedaan er zakte direct ne hoop wit na de bodem..

In plaats van het in water te gooien gooi je het beter in Aceton. Over een filtertje en je hebt je speed gezuiverd van een deel van de verontreinigingen. Daar gaat de kwaliteit flink van omhoog. :wink:

Heb ik gedaan moet zeggen van ne hoop pep blijft er zo goed als ik niks over..tristig amaai..

lotske1984-

Wijs gebruiker
ooscaar zei:
Speculeren over de kwaliteit mocht toch niet? Rij een keertje naar een testcentrum in Nederland en ik gok zo dat er het een en ander duidelijk zal worden. Namelijk dat er niets mis is met je speed maar dat dikke vette tolerantie je fokt. :rolleyes:

Sorry oscaar heeft niks mee tolerantie te maken..

Fool

Badass junkie
Het is geen verboden stof ofzo, als je dat soms bedoeld. :P

Als je aceton niet watervrij is, dan neem je speed mee in je oplosmiddel en verlies je dus extra speed. Afhankelijk van de hoeveelheid water kan dit best substantieel zijn.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Fool zei:
Het is geen verboden stof ofzo, als je dat soms bedoeld. :P

Als je aceton niet watervrij is, dan neem je speed mee in je oplosmiddel en verlies je dus extra speed. Afhankelijk van de hoeveelheid water kan dit best substantieel zijn.

100% procent aceton nagel verwijderaar dat goed of noem eens product naam..
Heb nu forever aceton..

Fool

Badass junkie
Productnaam durf ik niet te zeggen, ik weet alleen dat watervrije aceton goed werkt. :P

LilNerd

Experimenterende gebruiker
Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
dubbel0seven zei:
LoveQuality zei:
LoveQuality zei:
Als jij dat een teslab kan noemen, je moet ten eerste franstalig zijn.. & daar wringt het al

Dat is discriminatie :tearsofjoy: Spreek je geen Frans dan? Je parle vous Frasncais ofzoiets?

Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn" :tearsofjoy: Ik denk dak google translate nog beter kan!

In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan :grin:

LilNerd

Experimenterende gebruiker
Non, je ne parle pas francais et je n'aime pas les wallon donc j'utulise mon amfetamine sans "getest te zijn" :tearsofjoy: Ik denk dak google translate nog beter kan!

In ieder geval, mijne komt heel dicht van de bron (geen verkoopspraatje), het enige nadeel is dat je in het groot moet aankopen (minimum 100g) maar dat kost ook geen drol dan :grin:

Mijne is van test centrum 65% Amphetamine, MA sporen en fenyl acceton thats it, prima te pruimen(y) kan gewoon in minimaal 2gr gekocht worden.

lotske1984-

Wijs gebruiker
LilNerd zei:
Wat ik altijd doe 65% geteste amphetamine vloeibaar maken (injecteer klaar) en dan 2ml dopjes pakkeb, bn ik toch 3 nachten wakker van.

En voor de rest ook nog ander werkingen inplaats van 3 nachte wakker zijn.?

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Weet wat je doet. Als je erg verslavingsgevoelig bent dan zou ik het niet proberen.

Ik ben zelf eens zwaar verslaafd geweest aan methamfetamine oftel Pervetin. Een andere vorm dan crystal. Dat was zwaar afkickken kan ik zeggen.

Mij lijkt crystal wel een s leuk om te proberen. Gewoon om het eens gehad te hebben. :rolleyes:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Reden of niet, beter begin je gewoon niet aan methamphetamine. Als je nu al verslaafd bent aan gewone speed en dat zorgt voor problemen dan wordt het alleen maar erger als je aan de meth gaat.

En dan nog iets, persoonlijke Redenen zijn alleen maar een slechtere basis om te gebruiken, dan ontstaat eerder een verslaving.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
lotske1984- zei:
LoveQuality zei:
lotske1984- zei:
Heb eens zin in crystal meth aanrader.?

Het gaat helemaal de verkeerde kant op metjou :tearsofjoy:

Als ik lees hoe jij omgaat met drugs dan raad ik je zeker niet aan om pervitin te gebruiken :)

Als dat zo zou zijn heeft dat zijn reden wel ivm verkeerde kant op gaan..

Hahaha wat een junkiepraat :P
Ik ga toch geen moeite doen om jou te overtuigen, heb nogal moeilijkheden om op mensen in te praten met het IQ van een stoeptegel :)

Weet gwn dat als je gaat gebruiken om problemen op te lossen gwn de basis van een verslaving is.
Alleen kan ik niet begrijpen dat je verslaafd kan raken aan amfetamine als je niet aan deftige kwaliteit kan raken... Ga dan gewoon koffie drinken :wave:

lotske1984-

Wijs gebruiker
@love Hey pas op he gij.!als ze niks as rommel verkopen wat moete op den duur dan doen ja blijve zoeke idd..daarom dat de kwaliteit zo slecht is amfetamine en vervanging..maar dat zij mss zorgen voor na dinsdag..posetief blijven denke he.. :)

Bovenaan