snelgemsurfd zei:Lotske jij heb echt een probleem. Lees eens je eigen woorden terug.
Toché!
Laag.
Psychedelibee zei:Bij de eerste test was het inderdaad helemaal droog en kreeg ik terug dat het 57% was met nog enkele resten uit de productie zonder verdere versnijdingsmiddelen. Ze zeiden niet precies welke resten uit de productie er nog bij zaten, maar wel dat het veel voorkomende restmiddelen zijn. Blijkbaar lossen die dus wel degelijk in aceton op, want na het wassen waren die er allemaal uit. Nu stinkt het niet meer, blijft mooi wit en brand ook aanzienlijk minder bij het snuiven.
dat is ook de reden dat ik het was, en het is net zo snel droog, zeker als je veel hebt. eigenlijk is grote hoeveelheden drogen, wassen of wat dan ook stelen uit je eigen portemonee, maar voor eigen gebruik wel zo chill. ik haat het effect van caffeine sinds ik ook geen koffie meer drink
73% benaderen is me eigenlijk alleen gelukt na herkristalisatie. kun je eens vragen wat voor reststoffen ze dan vaak aantreffen? zelf ben ik aan de telefoon meestal wat staight to the point, is geen gepast onderwerp in sommige situaties.