kweken van big bang (greenhouse)

psych-out

Bewuste gebruiker
hallo ik heb zonet 5 big bang zaadjes van azarius bestelt en ik ben van plan
om deze buiten te kweken maar hoe kan ik ze beschermen tegen de kou
want de winter komt eraan

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik zou wachten tot april volgend jaar. Je plantjes zullen de winter buiten nooit overleven, tenzij je een plantenkas bouwt, maar dit is behoorlijk wat werk. Ik denk dat je dan net zo goed binnen kan kweken, of wachten dus.

psych-out

Bewuste gebruiker
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
Ik zou wachten tot april volgend jaar. Je plantjes zullen de winter buiten nooit overleven, tenzij je een plantenkas bouwt, maar dit is behoorlijk wat werk. Ik denk dat je dan net zo goed binnen kan kweken, of wachten dus.
ik heb ook nog wel een ''hok'' ter beschikking maar is niks verwarmd ofzo
ik denk dat ik 2 zaadjes ga laten ontkiemen en die dan in het ''hok'' zetten om toch wat kweek te hebben of is dit zinloos?

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Dit is zinloos ja, mits je er iets van geschikte verlichting ophangt. Om tot een redelijk resultaat te komen hebben je planten natuurlijk veel licht nodig, en in de winter is dit er gewoon niet genoeg buiten. Ook zal het binnenkort vriezen, dus iets van verwarming in dat hok is essentieel. En dan ook nog een een luchtin- en uitlaat + filter.

Neem hier anders ff een kijkje, schrik niet van de hoeveelheid informatie, om een goede kweek te draaien zal je zelf ook veel moeten lezen over het kweken.

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120

psych-out

Bewuste gebruiker
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
Dit is zinloos ja, mits je er iets van geschikte verlichting ophangt. Om tot een redelijk resultaat te komen hebben je planten natuurlijk veel licht nodig, en in de winter is dit er gewoon niet genoeg buiten. Ook zal het binnenkort vriezen, dus iets van verwarming in dat hok is essentieel. En dan ook nog een een luchtin- en uitlaat + filter.

Neem hier anders ff een kijkje, schrik niet van de hoeveelheid informatie, om een goede kweek te draaien zal je zelf ook veel moeten lezen over het kweken.

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120
bedankt voor de info

Bovenaan