Laag Niveau Dealer's (BE)

Ik had viavia een telefoonnummer gekregen van een gast die zogezegt heele goede coke had (Ben namelijk al eeuwen op zoek naar goede coke (50-60%)). Ik bel dus naar die kerel vraag of ie wat kan regelen en wat de prijzen zijn enzo . Hij zegt ja 65 euro voor 1 gram echt goede 100% zuiver , ik zeg ja 100% zuiver kan niet jongen . Hij bleef dus beweren dat het wel kon. Ik dacht van nou ja maybe is het wel 50-60 shit dus vraag ik zijn het flakes ? Reageert hij van huh? flakes? Wat is dat nou? Het is in ieder geval goede coke . Op dat moment dacht ik ja laat maar zitten en zo is het niveau van bijna elke dealer omgeving Turnhout-Antwerpen . De enige begrippen die ze kennen zijn : sos , coke , pillen , speed
Maar als je dan over je pillen vraagt welke mdxx stof erin zit en de hoeveelheid gaan ze allemaal van huh ? Wat is MDMA ? Ik vind dit persoonlijk zeer storend en blijf geduldig wachten op een goede dealer . Hebben jullie dezelfde ervaringen (Hier in belgie) ? En ik persoonlijk heb het gevoel dat in NL het niveau veel hoger ligt of lijkt dat alleen maar zo ? Misschien nog tips om goede dealers te vinden ? Wantja ik ben de straatmannetjes een beetje beugehoord .

Angramar Temenos

Badass junkie
Pikachu zei:
Je mag ook geen dealgedrag uitlokken.

Uhm, jawel. Je mag niet naar dealers of om drugs vragen. Dat wil zeggen, als ik zeg "kan iemand me PMen om me coke te verkopen", dan doe ik iets bannables. Als iemand je PM't of je drugs wil kopen, kun je hem reporten, hoeft niet maar je kunt het doen als je je eraan stoort. Als iemand je PM't of je drugs wil kopen, en je wil echt drugs kopen, heb dan wel godverdomme het fatsoen om je idioterie op MSN of zo te doen, zodat dit forum geen problemen krijgt.

Ik wil niet dat ons DF gezeik krijgt omdat een of andere sukkel van 14 niet normaal aan z'n drugs kon komen.

Wacky

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik wil niet dat ons DF gezeik krijgt omdat een of andere sukkel van 14 niet normaal aan z'n drugs kon komen.

Daarom zeik ik ook vaak mensen af die op een manier als deze proberen wat te krijgen. Als we ze allemaal maar lekker laten doen proberen ze steeds verder te gaan. (ik ga ervan uit dat velen toch eerst een beetje op het forum lezen en zo de pogingen van voorgangers tegen komen)

Angramar Temenos

Badass junkie
Laat ze lekker, is binnen de regels. De politie kan niet zeggen dat onze regels niet duidelijk zijn; en we zijn ook consequent. Er wordt vast wel een beetje gehandeld; We hoeven geen no-tolerance beleid, maar als we wat zien, BAN! :). Net als in het echt.

azgaza

Badass junkie
Dit valt nog wel binnen de regels, maar als dit topic toch een verkeerde kant op gaat neigen sluit ik het alsnog, zonder ban dan. Bij deze even een officiele alleen tekst waarschuwing dat dealen via het forum dus écht verboden is.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb een keer iemand leren kennen via het forum die aan allerlei dingen kon komen. Maar de reden dat ik met die persoon begon te praten waren uitsluitend redenen die niks met drugs te maken hadden. Dat gepraat over "regelen" hebben we dus ook uitsluitend op MSN gevoerd, en zeker niet op DF, ook niet PM.

Debris

Bewuste gebruiker
Een vrij goeie speeddealer kwam toch gewoon naar mij toelopen :grin:.
*Hij kwam niks aanbieden ofzo, pas na een paar keer kwam ik erachter dat hij verkocht*

Debris zei:
Een vrij goeie speeddealer kwam toch gewoon naar mij toelopen :grin:.
*Hij kwam niks aanbieden ofzo, pas na een paar keer kwam ik erachter dat hij verkocht*
Ja kijk dan heb je gewoon geluk gehad :) maar ik bedoel waar kom je zoon mensen nu tegen ? ik ga kom alleen maar mensen tegen die helemaal uit de haak zijn van de dope en daar ga ik dan dus echt niks aan vragen

Ewie

Belezen gebruiker
Loop gewoon door de stad/disco, whatever en houd je ogen een beetje open en durf te vragen.

Tot aan donderdag kwam ik ook nooit zo makkenlijk aan drugs, behalve coke maar das mij te duur. Vrijdag even rondgevraagd en meteen 3 nummers gekregen welke allen goed lijken te weten wat ze verkopen tegen leuke prijzen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Het enige waar ik echt reliable aan kan komen is MDMA (geen pillen, kristallen, ja pillen ook) en coke. De genoemde coke is 68% puur (dus, bijna 100%, sinds maximum dat coke chemisch puur kan zijn is 72%) omdat de dealer het zelf uitwast en tegen idiote prijzen verkoopt (en ja, het is getest). Ook verkoopt die "gewone" coke voor 50 (40 voor mij omdat ik een vriend ben, maar ik gebruik zelf geen coke dus ik heb er bar weinig aan). De uitgewaste pure coke noemt die "witte" coke, de andere "grijze" coke.

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
Het enige waar ik echt reliable aan kan komen is MDMA (geen pillen, kristallen, ja pillen ook) en coke. De genoemde coke is 68% puur (dus, bijna 100%, sinds maximum dat coke chemisch puur kan zijn is 72%) omdat de dealer het zelf uitwast en tegen idiote prijzen verkoopt (en ja, het is getest). Ook verkoopt die "gewone" coke voor 50 (40 voor mij omdat ik een vriend ben, maar ik gebruik zelf geen coke dus ik heb er bar weinig aan). De uitgewaste pure coke noemt die "witte" coke, de andere "grijze" coke.

made me laugh!

Angramar Temenos zei:
Waarom wast ie het uit ? Kan ie beter een kilo direct van de boot kopen zal hem heel wat moeite en centjes besparen

Debris

Bewuste gebruiker
Hardstylelover zei:
Waarom wast ie het uit ? Kan ie beter een kilo direct van de boot kopen zal hem heel wat moeite en centjes besparen
Koop jij maar een kilo van je Hardstylevriendjes.

Hardstylelover zei:
Ja kijk dan heb je gewoon geluk gehad :) maar ik bedoel waar kom je zoon mensen nu tegen ?
Niet op hardstyle feestjes, daar hebben ze alleen coke en pillen.

Hardstylelover zei:
ik ga kom alleen maar mensen tegen die helemaal uit de haak zijn van de dope en daar ga ik dan dus echt niks aan vragen
Waarom niet, ze zullen vast niet bijten (daarvoor staan de kaken te strak) :grin: .

Angramar Temenos

Badass junkie
Het is een beetje zo'n idealistisch type, daarom wast die het uit. Weet ik veel... Hij heeft geen connecties voor "van de boot kopen" of zo, het is geen grote jongen.. Hij heeft meestal maar 15-40 gram in huis of zo.

Debris zei:
Hardstylelover zei:

Hardstylelover zei:
Ja kijk dan heb je gewoon geluk gehad :) maar ik bedoel waar kom je zoon mensen nu tegen ?

Hardstylelover zei:
ik ga kom alleen maar mensen tegen die helemaal uit de haak zijn van de dope en daar ga ik dan dus echt niks aan vragen
Waarom niet, ze zullen vast niet bijten (daarvoor staan de kaken te strak) :grin: .
Ik deal niet dus wat zou ik met een kilo moeten ? Ja alsof iedereen die naar hardstylefeestjes gaat aan de drugs zit en niets anders kent als coke en pillen ok er is een groot deel die gewoon drugsmisbruiken maar ik gebruik nooit buitensporig veel drugs op een hardstylefeestje en ik geniet er evenveel van om gewoon thuis op de bank te spacen :) En waar kom jij dan je bronnen tegen ? In de C1000 Ofzo ? Als jij daar een pak cornflakes staat te kiezen komt er plotseling een kerel opgedoken die aan jou vraagt of je wat andere flakes moet hebben ?

Angramar Temenos

Badass junkie
Hardstylelover zei:
Debris zei:
Hardstylelover zei:

Hardstylelover zei:

Hardstylelover zei:
Ik deal niet dus wat zou ik met een kilo moeten ? Ja alsof iedereen die naar hardstylefeestjes gaat aan de drugs zit en niets anders kent als coke en pillen ok er is een groot deel die gewoon drugsmisbruiken maar ik gebruik nooit buitensporig veel drugs op een hardstylefeestje en ik geniet er evenveel van om gewoon thuis op de bank te spacen :) En waar kom jij dan je bronnen tegen ? In de C1000 Ofzo ? Als jij daar een pak cornflakes staat te kiezen komt er plotseling een kerel opgedoken die aan jou vraagt of je wat andere flakes moet hebben ?

Ik moest echt vet lachen om die uitspraak, geweldig :tearsofjoy:

Debris

Bewuste gebruiker
Hardstylelover zei:
Als je een beetje nadenkt zou je moeten weten dat je niet "zomaar ff" een kilo coke kunt kopen. Dan moet je toch al even bezig zijn (+ 't geld hebben).

Ik ben al eens naar een hardstyle feestje geweest, als je vraagt naar MDMA krijg je als antwoord "Wat is dat?", en iedereen is wel opzoek naar pillen. Wie wilt dat nou? :grin:

Zoals ik net al zei is er al een keer iemand uit 't niets opgedoken.
Verder gewoon goed zeveren, zeveren is mijn hobby en mijn gave. Ik heb al véél te danken aan 't zeveren.

Debris zei:
Hardstylelover zei:
Als je een beetje nadenkt zou je moeten weten dat je niet "zomaar ff" een kilo coke kunt kopen. Dan moet je toch al even bezig zijn (+ 't geld hebben).

Ik ben al eens naar een hardstyle feestje geweest, als je vraagt naar MDMA krijg je als antwoord "Wat is dat?", en iedereen is wel opzoek naar pillen. Wie wilt dat nou? :grin:

Zoals ik net al zei is er al een keer iemand uit 't niets opgedoken.
Verder gewoon goed zeveren, zeveren is mijn hobby en mijn gave. Ik heb al véél te danken aan 't zeveren.
Ja ok je koopt niet zomaar ff een kilo maar als je dealt en je wilt het superzuiver lijkt het me dat je al snel op zoek gaat naar het spul dat van de boot komt :)

Ja dat van die hardstyle feestjes dat je vraagt naar mdma en dat iemand zo reageert vind ik dus echt heel vervelend en daar gaat dit topic ook over niet dat ik echt zonodig een coke dealer moet hebben :) En ok dit heb je misschien meer op hardstylefeestjes als op andere plekken maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die naar hardstylefeestjes gaat alleen maar pillen kent :) Voelde me op dat punt beetje aangevallen daarom dat ik zo reageerde , maar ik ben dus niet 1 van die tekstyle wannabe 16 jarige kindertjes die rondlopen op zoon feesten als je dat bedoelde :wink:

Judas

Wijs gebruiker
Hardstylelover zei:
ExceptionalInsight zei:
Ja maar ik bedoel geen enkele degelijke dealer gaat naar je toe komen en vragen moet jij wat coke hebben

Hier in amsterdam dus wel, daar wordt men geregeld aangesproken door vreemden die vragen of je cocaine nodig hebt. Nooit op ingaan, want deze desperado's schijnen 100% bagger te verkopen. :(
Verder is het en kwestie van geluk. In een deel van het land waar ik voorheen woonde werkte ik met een groepje antillianen als pijplasser. je raakt als collega's bevriend, komt bij die mensen thuis en op een dag is daar ook een neef aanwezig die de yayo hiernaar toe smokkelt. de eerste lijn van je leven is meteen top kwaliteit :grin: En dat bleef het ook die hele periode. echte vrienden belazeren je niet.

Het is puur een kwestie van geluk en een toevallige samenloop van omstandigheden als je iets in handen krijgt dat de naam sosa waardig is. De relatie DEALER-KLANT is geen echt gunstige verhouding om garantie op een lekkere rush te krijgen. Pas als er iets van sympathie of (beter nog) vriendschap in het spel is, dan zijn je kaarten goed geschud. Toen bovengenoemde antilianen wegvielen door detentie/afrekeningen stopte het neuspoederen voor mij. Geen betrouwbare toegang meer en toentertijd was er sowiezo geen obsessieve drang om het doen.
Jater later bevriend geraakt met een toffe kerel. Nooit vermoed dat hij snoof, laat staan dat hij dealde. Na maanden boodt hij mij op weg naar een party een snuif aan. Kreeg daarna altijd een gram per week voor niks van hem. Iets mindere kwaliteit dan van mijn antialiaanse brothers, maar zwaar OK. Toen hij kapte met dealen, nam hij me mee naar zijn leverancier. Dat klikte ook al snel op het persoonlijke vlak. En wat bleek: die oude schurk had nog veel betere (zuiverdere) coca in huis dan wat hij aan mijn vriend leverde. Vraag me niet waarom, maar hij verkoopt mij alleen maar dat superspul. En om nou te zeggen dat ik een goede klant ben die de deur bij hem plat loopt...verre van dat.

Op zoek naar the greatest yayo kan je 3 x geluk hebben of 3 x pech. Of 10 x pech...

Velen zullen mijn geluk benijden maar vanaf het moment dat het wel een obsessieve passie wordt is het maar de vraag of je inzake cocaine-aanschaf nog wel in termen van geluk kan spreken.
Eigenlijk hoeft het van mij niet meer zo.

En als ik de Almacht bezat om jullie toegang tot mijn dealer/vriend te verschaffen of jullie de trek naar cocaine, MDMA & wathever shit voor altijd te ontnemen, dan koos ik het laatstgenoemde :wink:

Everio

Bewuste gebruiker
geen last van laag niveau :)

integendeel... weten waar ze over praten en nemen niet de moeite om te versnijden!

cronos

Wijs gebruiker
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb een keer meegemaakt dat een paar lui gingen snuiven en iemand alle lijnen wegniesde. Ja, dat was wel geinig.. voor mij. Voor hen wat minder :tearsofjoy:

Everio

Bewuste gebruiker
cronos zei:
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp:

pasta gehad dus... dat moet je eerst goed laten drogen!

cronos

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik heb een keer meegemaakt dat een paar lui gingen snuiven en iemand alle lijnen wegniesde. Ja, dat was wel geinig.. voor mij. Voor hen wat minder :tearsofjoy:

ja haha,de allerkeerste keer was dat ook zo van mij...ik kreeg de speed voor niks van zwaarverslaafden,die wilden dat ik ook een speedgebruiker kwam,daar ik in mijn jeugdjaren geen geld tekort had...zodat zij ook mee konden profiteren ervan :angry: ,ik niesde en hun speed op hun tapijt...man wat waren ze pissig daar ik er zelf mee moest lachen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Bovenaan