Hardstylelover
Newbie
Ik had viavia een telefoonnummer gekregen van een gast die zogezegt heele goede coke had (Ben namelijk al eeuwen op zoek naar goede coke (50-60%)). Ik bel dus naar die kerel vraag of ie wat kan regelen en wat de prijzen zijn enzo . Hij zegt ja 65 euro voor 1 gram echt goede 100% zuiver , ik zeg ja 100% zuiver kan niet jongen . Hij bleef dus beweren dat het wel kon. Ik dacht van nou ja maybe is het wel 50-60 shit dus vraag ik zijn het flakes ? Reageert hij van huh? flakes? Wat is dat nou? Het is in ieder geval goede coke . Op dat moment dacht ik ja laat maar zitten en zo is het niveau van bijna elke dealer omgeving Turnhout-Antwerpen . De enige begrippen die ze kennen zijn : sos , coke , pillen , speed
Maar als je dan over je pillen vraagt welke mdxx stof erin zit en de hoeveelheid gaan ze allemaal van huh ? Wat is MDMA ? Ik vind dit persoonlijk zeer storend en blijf geduldig wachten op een goede dealer . Hebben jullie dezelfde ervaringen (Hier in belgie) ? En ik persoonlijk heb het gevoel dat in NL het niveau veel hoger ligt of lijkt dat alleen maar zo ? Misschien nog tips om goede dealers te vinden ? Wantja ik ben de straatmannetjes een beetje beugehoord .
Maar als je dan over je pillen vraagt welke mdxx stof erin zit en de hoeveelheid gaan ze allemaal van huh ? Wat is MDMA ? Ik vind dit persoonlijk zeer storend en blijf geduldig wachten op een goede dealer . Hebben jullie dezelfde ervaringen (Hier in belgie) ? En ik persoonlijk heb het gevoel dat in NL het niveau veel hoger ligt of lijkt dat alleen maar zo ? Misschien nog tips om goede dealers te vinden ? Wantja ik ben de straatmannetjes een beetje beugehoord .