• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

laatste keer dxm proberen, 5 capsules.

minn

Badass junkie
benodigheden :

k had het vorige week ookal geprobeerd (zie dxm en wiet) maar het was me niet ech goed bevallen. Aantal ervaringen waren wel leuk, maar ik was vooral helemaal kapot omdat ik die nacht niet had geslapen.
Nu probeer ik het nog 1 keer, en ga lekker in mn eentje trippen. Lekker tv kijken of schilderen etc :)

heb t nu, 21.00 ingenomen (gaaaatverdamme!) en ben benieuwd :grin:

Deranged

Badass junkie
Helemaal kapot van maar 1 nacht niet slapen? De jeugd van tegenwoordig ook, succes ermee iig. :P

minn

Badass junkie
dat kwam dus ook o.a. door dit spul, en heb waarschijnlijk pfeiffer ofzo iets :wink:
ben niet zo'n nachtmens :rolleyes: :mrgreen:

Freaky_S

Newbie
Zijn 5 capsules niet vrij weinig? ik dacht dat je er onderhand wel 10 nodig had om op plateau 2 te komen. Afhankelijk van hoe gevoelig je erop reageert natuurlijk.

minn

Badass junkie
Ik ben er aardig gevoelig voor.
Ben voor alle dingen behoorlijk gevoelig. Na bijvoorbeeld 3 hijsjes van een joint voel ik 'm al goed zitten. 3 biertjes zijn voor mij ookal lekker wazig :)
misschien is het wat weinig ja, maar dat merk k dan wel weer :grin:

minn

Badass junkie
MIjn hood wordt nu lichter,
typen word moeilijker
en k voel me goeeedd :mrgreen:
hoop btw wel dat t na n nachtje slapen weg is, morgen wedstrijd te spelen.. :rolleyes:
:smoke:

spacekonijn

Badass junkie
nou nog wakker?
ik heb wel zin om ff een joint te roken als je nog wakker bent :mrgreen:

what the fuck moet een mens op zaterdagochtend half 9 !!!!!!!! :confused:

caatje

Badass junkie
He minn, als je de vorige keer zo'n last had van het niet kunnen slapen, waarom neem je t dan niet een paar uurtjes vroeger? Lijkt mij wel handig.

Ik doe t wel eens met x. iK Weet voor mezelf hoelang k er ongeveer mee bezig ben en als ik toch niet al te laat naar bed wil dan begin ik dus vroeger.

Wortel

Bewuste gebruiker
minn zei:
dat kwam dus ook o.a. door dit spul, en heb waarschijnlijk pfeiffer ofzo iets :wink:
ben niet zo'n nachtmens :rolleyes: :mrgreen:
Je lult weer eens :grin: Als je dat heb haal je niet eens een halve nacht doorgaan :P

Hempy

Bewuste gebruiker
nee :rolleyes: hij wil zeggen dat hij negatieve vibraties waaneemt in uw posts...

Edit : VRIJWEL ALTIJD NEGATIEVE VIBRATIES

minn

Badass junkie
waarom zou ik lullen dat ik MISSCHIEN pfeiffer of iets anders onder de leden zou hebben??

Wortel

Bewuste gebruiker
minn zei:
waarom zou ik lullen dat ik MISSCHIEN pfeiffer of iets anders onder de leden zou hebben??
Als je pfeiffer heb dan praat je wel anders dan heb je niet eens genoeg energie om je PC op te starten nu zit je veel op DF etc. Met pfeifer heb je zelfs moeite om tijdens het eten wakker te blijven. Ik heb het zelf ook gehad....

Waarom je dat zou lullen? Tjah kzeg maar zo kzeg maar niks...

minn

Badass junkie
nee dat is niet waar
je hebt verschillende niveau's in pfeiffer, soms heb je het heel erg zoals jij dus hebt gehad, maar soms heb je het minder en soms merk je het niet eens dat je het hebt.
Meisje in mijn team heeft ook pfeiffer, bij haar valt t wel mee, ze is heel erg moe na een wedstrijd maar kan verder wel naar school. Ze heeft dagen waarop het erger is dan de andere dagen.

Het is dus echt niet altijd zo dat je onder t eten in slaap valt of niet eens achter de pc kan.
Kheb van de week mn bloed laten prikken, ben benieuwd

Deranged

Badass junkie
Is het nou eigenlijk leuk dan? Hoe komen mensen er uberhaupt op, hoestcapsules als drugs. Niet mijn ding dit, ik neem zo gewoon nog een lekkere simpele streep.

caatje

Badass junkie
caatje zei:
He minn, als je de vorige keer zo'n last had van het niet kunnen slapen, waarom neem je t dan niet een paar uurtjes vroeger? Lijkt mij wel handig.

Ik doe t wel eens met x. iK Weet voor mezelf hoelang k er ongeveer mee bezig ben en als ik toch niet al te laat naar bed wil dan begin ik dus vroeger.

Hoe was t deze ronden eigenlijk, je rapport was niet verder afgemaakt, je was ineens vd radar

minn

Badass junkie
Ik heb verder heeeerlijk in mn bed gelegen, alles was lekker warm, en heb heerlijk tv gekeken, waarnaar weet ik echt niet meer, maar ik zat middenin het tv programma :)
daarna heerlijk geslapen, ik liep op een wolk of iets... rond half3 snachts werdk wakker gebeld door Elektronik Dynamite, met zn zatte kop :wink: :grin:

en daarna weer verder geslapen, en ook heerlijk gedroomd over allemaal kleurige bloemen :)
de volgende ochtend weer enooorme puppillen, en moest een wedstrijd spelen, en ik keepte. Stond te tollen in het goal, maar was wel lekker chill en warm :)

maar k raak het spul niet meer aan, tis te goor, en echt heftig.. persoonlijk vind ik het net iets té heftig :)

Deranged

Badass junkie
Vanochtend om 6 uur nog een zatte mongool en een speedfreak aan de deur hier, alcohol natuurlijk weer allemaal geluid maken allemaal heel erg aanwezig zijn en mij behoorlijk para maken in me eigen garage.

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Vanochtend om 6 uur nog een zatte mongool en een speedfreak aan de deur hier, alcohol natuurlijk weer allemaal geluid maken allemaal heel erg aanwezig zijn en mij behoorlijk para maken in me eigen garage.

whahaha leuk is dat he :wink: :wink: :wink:

melissa

Wijs gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
minn zei:
rond half3 snachts werdk wakker gebeld door Elektronik Dynamite, met zn zatte kop :wink: :grin:
ach zo zat was ik nou ook weer niet :rolleyes:

whahaha waar hadden jullie t zoal over dan,rond die tijd :wink:
die minnetje was behoorlijk vaag op msn vrijdag :grin: :grin:
aan t eind van t gesprek wist ik pas waarom :wink:

Freaky_S

Newbie
Ik ben juist zo'n persoon die er niet snel onder te krijgen is. Ik moet veel drinken om zat te worden, veeel hijsjes nemen om stoned te worden etc. Desondanks was ik toch met 5 capsules begonnen, ivm met resten op gevoeligheid en ik voelde er niet veel van toen ik het deed. Ik lag in mijn bedje en toen ik naar mijn bureau keek leek het wel of het intenser was en toen ik ging lopen had ik toch zoiets van, ik ben niet meer 100% Maar het was maar iets héééél lichts. En ik zie het niet eens als drugs.

caatje

Badass junkie
boels zei:
welke caps gaan jullie halen, ik heb wat opgezocht en "darolan" zou het beste zijn?

:beer:

Dat is de naam die ik het vaakst voorbij zie komen. Anders vrag je het toch gewoon aan de drogisterijmedewerkster :wink:

Skippy

Wijs gebruiker
5 capsules maar? daar voelde ik ook helemaal niks van,je heb minimaal 1 heel pakje nodig , ik red het wel met 10 tot 15 capsules! :grin:
5 Capsules geeft vrij weinig effect vind ik zelf

Skippy

Wijs gebruiker
boels zei:
welke caps gaan jullie halen, ik heb wat opgezocht en "darolan" zou het beste zijn?

daro retart capsules , die had ik, en die waren vrij goed voor anderhalf pakje...

boels

Belezen gebruiker
caatje zei:
boels zei:

Dat is de naam die ik het vaakst voorbij zie komen. Anders vrag je het toch gewoon aan de drogisterijmedewerkster :wink:

ja maarja, ik zie mezelf al bij den apotheker staan vragen welke pillen het meeste dxm bevatte...
ze zien zo al raar naar mij alsk erges binne kom + da der nog is bij... hehe :grin:

Bovenaan