Lachgas als boost

Asitis

Belezen gebruiker
Afgelopen week weer voor het eerst in een lange tijd lachgas gedaan (met 10 man.. wat een feest :')). En wij vroegen ons het volgende af;

Lachgas is kort en intens, maar na een minuutje of wat ben je weer helemaal jezelf. Als je nou truffels, of lsd op hebt, en lachgas gebruikt tijdens je trip. Krijgt het psychedelische van de truffels/lsd dan gewoon een boost van die intense lachgas hit, en galmt dat langer na?

Er zijn vast mensen hier die het ooit geprobeerd hebben. Het lijkt mij wel tof om een keer te proberen.

CrazyCake

Newbie
Als je lachgas combineert met andere psychedelica zal de sterkte van je lachgas trip enorm toenemen. Mijn eigen ervaring is dat de trip van lachgas niet langer wordt maar wel veel intenser, ik voel me verder verwijderd van de realiteit. De ervaring is een soort van droom met heel veel felle kleuren, het lijkt alsof ik door meerdere realiteiten ga tijdens de korte trip.
Als ik terug ben uit de trip heb ik een paar seconden lang hele mooie visuals met mijn ogen open. Het is ook niet ongewoon dat ik even moet denken welke dag het is, waar ik ben, en hoe laat het is. De ervaring is mooi en intens, maar de eerste keer kan het best beangstigend zijn!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Das bij mij anders dan, als ik lachgas doe onder invloed van een ander psychedelisch middel werkt lachgas veel langer en vele male intenser door en trip je daarna op een hoger tripniveau verder.

grts

Paperplane.

Wijs gebruiker
mandragora zei:
Das bij mij anders dan, als ik lachgas doe onder invloed van een ander psychedelisch middel werkt lachgas veel langer en vele male intenser door en trip je daarna op een hoger tripniveau verder.

grts
True, alleen al met wiet ga je 10 minuten spacen. MDMA/Paddo's/keta/LSD is dat ook zoeits. 10 minuten hyperspace.

justmakepeace

Belezen gebruiker
Ik heb een keer gehad dat ik nog een half uur tot een uur zwart-wit en grijstinten zag, en dan was bijvoorbeeld alleen de kleur paars in keur en daarna alleen de kleur groen. We gingen wel fucking hard en het was in combinatie met metoxetamine en een flinke bak truffels :tongueout: wat overigens niet zo aan te raden is, best wel spooky combinatie. Truffels en lachgas is echt het beste, daar zweer ik echt bij! al is het wel verstandig om je eerste keer lachgas nuchter te doen zodat je een beetje weet wat je kunt verwachten. Bij mij duurt het overigens wel iets langer dan ja en inderdaad veeel intenser, ook lijkt het terugkomen een stukje langer te duren, alles bij elkaar rond de 5 minuten denk ik, maar dan heb ik het over een harde truffeltrip, niet zo een die je in een parkje zou doen (wat overigens ook fantastisch mooi is!)

Bovenaan