je moet ook lekker gaan liggen in een relaxte stoel ofzoDoerak zei:Zeker!Ik vind het niet echt een partydrug al schijnt het vroeger wel op housefeesten gebruikt te zijn. Met een ballonetje kun je nog wel staan, maar bij twee of meer hele patronen kun je echt alleen maar zitten. Vergeet niet dat lachgas een narcosemiddel is.
olabi zei:het gas uit zonen toeter is ni levensgevaarlijk! het is zelfs echt onlgelooflijk de moeite da gevoel!!
Radeon915 zei:olabi zei:het gas uit zonen toeter is ni levensgevaarlijk! het is zelfs echt onlgelooflijk de moeite da gevoel!!
nou, je hersencellen gaan er blijkbaar wel vreselijk aan kapot aan je spelling te zien![]()
Fuck that. Feestje+schommels+lachgas=heavenJapi-10 zei:Hmm is toch niet echt partydrug als het maar paar minuten werkt.
Lijkt me ook niet zo lekker dan,lijkt me chil in een stoel liggen en genieten.
Geniaal. Hebben we eens met een man of zes gedaan. Ik had het expres iets later genomen zodat ik kon toekijken hoe de rest een voor een tegen de vlakte ging. Uiteindelijk werd ik "wakker" in een bramenstruik. Lachen, man :Pmaiskorrel zei:met 2 mensen allebei een ballon met lachgas inademen en dan wedstrijdje doen wie het verst kan lopen, echt je komt niet meer bij xD (iedere deelnemer moet natuurlijk wel iemand bij zich hebben die je opvangt bij het omvallen :P )
Doerak zei:Geniaal. Hebben we eens met een man of zes gedaan. Ik had het expres iets later genomen zodat ik kon toekijken hoe de rest een voor een tegen de vlakte ging. Uiteindelijk werd ik "wakker" in een bramenstruik. Lachen, man :Pmaiskorrel zei:met 2 mensen allebei een ballon met lachgas inademen en dan wedstrijdje doen wie het verst kan lopen, echt je komt niet meer bij xD (iedere deelnemer moet natuurlijk wel iemand bij zich hebben die je opvangt bij het omvallen :P )

teebo zei:gewoon zo veel mogelijk gas zo lang mogelijk inhouden, opnieuw uitblazen in de ballon en dit zo lang mogelijk doen.
het is naar schijnt een volledig onschadelijke drug () het effect is zeer chill en helemaal niet beangstigend, het is leuk en daarom begin je te lachen. duurt een minuutje ofzo.
GreadZ zei:* tip twee: zet nooit, maar dan ook nooit je mond rechtstreeks op een cilinder of slagroomspuit, daar je longen anders gruwelijk kunnen verbranden (!) - gebruik dus altijd een ballon...
let come zei:btw: voor de mensen die ervaring hebben met lsd, paddo's... Komt een "trip" van lachgas in de buurt met een trip van lsd of paddo's? Ik zag geen dingen die er niet waren, maar ik zag alles wel anders.

acidboy zei:Zeker dat je wel 'high' wordt van aanstekergas, maar tis niet echt goed voor je ofzo, dus lachgas is een betere optie.