Lachgas (samengevoegde topics)

olabi

Newbie
stadium-toeter

het gas uit zonen toeter is ni levensgevaarlijk! het is zelfs echt onlgelooflijk de moeite da gevoel!!

SperSIZEboon

Badass junkie
Doerak zei:
Zeker! :) Ik vind het niet echt een partydrug al schijnt het vroeger wel op housefeesten gebruikt te zijn. Met een ballonetje kun je nog wel staan, maar bij twee of meer hele patronen kun je echt alleen maar zitten. Vergeet niet dat lachgas een narcosemiddel is.
je moet ook lekker gaan liggen in een relaxte stoel ofzo :)

Immo

Badass junkie
Ik vind het zeker wel een party drug dit weekend op een feestje nog 3 balonnetjes genomen, Heerlijk :grin:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Re: stadium-toeter

olabi zei:
het gas uit zonen toeter is ni levensgevaarlijk! het is zelfs echt onlgelooflijk de moeite da gevoel!!

nou, je hersencellen gaan er blijkbaar wel vreselijk aan kapot aan je spelling te zien :wink:

Carlitos

Badass junkie
Hmm is toch niet echt partydrug als het maar paar minuten werkt.
Lijkt me ook niet zo lekker dan,lijkt me chil in een stoel liggen en genieten.

Wil het ook wel is proberen :mrgreen:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
met 2 mensen allebei een ballon met lachgas inademen en dan wedstrijdje doen wie het verst kan lopen, echt je komt niet meer bij xD (iedere deelnemer moet natuurlijk wel iemand bij zich hebben die je opvangt bij het omvallen :P )

Doerak

Bewuste gebruiker
maiskorrel zei:
met 2 mensen allebei een ballon met lachgas inademen en dan wedstrijdje doen wie het verst kan lopen, echt je komt niet meer bij xD (iedere deelnemer moet natuurlijk wel iemand bij zich hebben die je opvangt bij het omvallen :P )
Geniaal. Hebben we eens met een man of zes gedaan. Ik had het expres iets later genomen zodat ik kon toekijken hoe de rest een voor een tegen de vlakte ging. Uiteindelijk werd ik "wakker" in een bramenstruik. Lachen, man :P

DreamWeaver

Badass junkie
Doerak zei:
maiskorrel zei:
Geniaal. Hebben we eens met een man of zes gedaan. Ik had het expres iets later genomen zodat ik kon toekijken hoe de rest een voor een tegen de vlakte ging. Uiteindelijk werd ik "wakker" in een bramenstruik. Lachen, man :P

:tearsofjoy:

flipkonijn

Bewuste gebruiker
lachgas?

ik hoorde van een vriend die lachgas ging gebruiken
alleen wist ie niet waar hij het kan halen

ik ben geen verslaafde en gebruik niet regelmatig
dus ik heb een paar vraagjes
is lachgas gevaarlijk? kwestie van out gaan ofzo
is het verslavend, en zijn de trips lang/heftig?

en waar kan ik ergens lachgas halen?
ik heb gehoord uit een slagroomspuit maar dat haalt nix uit hoor..

caatje

Badass junkie
heb je ooit gehoord van de zoekfunctie? Zoekfunctie is een "knop" dat je linksboven in je schermpje ziet. Het gaat als volgt: je klikt op zoeken....vervolgens tik je in het het daarvoor bestemde vakje het door jou belangrijk gevonden woord en klik dan op zoeken, tadadadaddadada een hele hoop topic's met jou vraag.

teebo

Bewuste gebruiker
gewoon zo veel mogelijk gas zo lang mogelijk inhouden, opnieuw uitblazen in de ballon en dit zo lang mogelijk doen.
het is naar schijnt een volledig onschadelijke drug ( :confused: ) het effect is zeer chill en helemaal niet beangstigend, het is leuk en daarom begin je te lachen. duurt een minuutje ofzo.

knurft

Experimenterende gebruiker
Toch is het wel opvallend dat bijna niemand het bij 1 ballon houdt op een feestje :mrgreen: Die gasten met die cilinders verdienen aardig wat knaken op zo'n avond

Dissonant

Bewuste gebruiker
teebo zei:
gewoon zo veel mogelijk gas zo lang mogelijk inhouden, opnieuw uitblazen in de ballon en dit zo lang mogelijk doen.
het is naar schijnt een volledig onschadelijke drug ( :confused: ) het effect is zeer chill en helemaal niet beangstigend, het is leuk en daarom begin je te lachen. duurt een minuutje ofzo.

Volledig onschadelijk lijkt me sterk

Af en toe krijg je er hoofdpijn van, een paar uur na het gebruik

Voelt soms niet gezond

De jongen

Bewuste gebruiker
het enige wat echt ongezond eraan is is zuurstoftekort waardoor je hoofdpijn krijgt denk ik.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Op zich is lachgas onschadelijk. Het enige gevaar is volgens mij dat er een adertje in je hoofd kan knappen, door het zuurstoftekort.

GreadZ

Newbie
op zich een van de meest onschuldige manieren om 'echt' heel vet (en ook heel kort!) naar een andere dimensie te schieten.

op zich is lachgas een weinig schadelijk - het op bepaalde manieren gebruiken wel!

* anders dan hierboven werd vermeld - blijf nooit (!!!!) lurken aan de ballon, dwz. in- en uitademen in de ballon, zonder dat je af en toe nog lucht hapt. op die manier loop je namelijk groot risico op zuurstof tekort (en ik hoop dat ik hier niet hoef uit te leggen wat dat voor gevolgen kan hebben).
dus: diep uitblazen, ballon aan je mond en inademen maar, beetje frisse lucht, uitblazen en inhaleren maar weer... ik wed dat je dat geen tien keer achter elkaar doet....

* tip twee: zet nooit, maar dan ook nooit je mond rechtstreeks op een cilinder of slagroomspuit, daar je longen anders gruwelijk kunnen verbranden (!) - gebruik dus altijd een ballon...

sabbel ze aan die ballon!

SpacePack

Belezen gebruiker
GreadZ zei:
* tip twee: zet nooit, maar dan ook nooit je mond rechtstreeks op een cilinder of slagroomspuit, daar je longen anders gruwelijk kunnen verbranden (!) - gebruik dus altijd een ballon...

is inderdaad heel erg gevaarlijk om direct uit de patroon of slagroomspuit in te ademen, je longen kunne dan bevriezen :wink:

let come

Belezen gebruiker
lachgas... hmmm
1 feestje gehad waar ze van die ballonekes hadden en ik heb echt genoten :P
vooral hele diepe teugen nemen, af en toe een beetje zuurstof erbij en als ge terug uitblaasd in de ballon hebt ge er meer aan denk ik
oja: ik vond het het fijnst om te zitten (of liggen) toen ik rechtstond had ik er echt veel minder aan (en ge kunt ook omvallen :openmouth: )

ik moest er wel niet echt van lachen, hoogstens een gelukzalige glimlach maar niet zo kapot-lachen, meer zelfs: als ik op het hoogtepunt van de "trip" was kon ik zelfs mijn mond niet bewegen ofzo. Iemand vroeg iets aan mij, ik hoorde het (vaag), wou antwoorden maar het lukte niet :grin:

btw: voor de mensen die ervaring hebben met lsd, paddo's... Komt een "trip" van lachgas in de buurt met een trip van lsd of paddo's? Ik zag geen dingen die er niet waren, maar ik zag alles wel anders.

De jongen

Bewuste gebruiker
Hmmm komt niet echt overeen vind ik. Kan soms wel op salvia lijken vind ik. Je kan als je je ogen sluit wel vanalles zien.

SpacePack

Belezen gebruiker
let come zei:
btw: voor de mensen die ervaring hebben met lsd, paddo's... Komt een "trip" van lachgas in de buurt met een trip van lsd of paddo's? Ik zag geen dingen die er niet waren, maar ik zag alles wel anders.

een lachgas 'trip' komt niet eens in de buurd van paddo's (lsd nog niet gedaan maar lijkt me ook zeer sterk)

btw je kan het ook niet echt trippen noemen lachgas, is totaal niet vergelijkbaar :wink:

De jongen

Bewuste gebruiker
Van lachgas kan je visoenen krijgen hoor, en dat is ook niet niks. In die zin heeft het wat van salvia vind ik. Maar het is niet te vergelijken.

Ik heb het vaak gedaan en steeds een leuk gevoel gehad. Maar een keer was ik echt helemaal weg en heb ik vanalles meegemaakt, daarna voelde ik me terugkeren naar men lichaam.

Toch straf middeltje, niet te onderschatten.

Tarantula

Newbie
Vraag ivm lachgas

Er was nog een ander topic over lachgas maar daar werd ik niet echt wijzer uit, waar kan je lachgas nu kopen? is lachgas hetzelfde waarmee je een aansteker mee vult?

Funky Monkey

Badass junkie
Je kan N2O patronen kopen voor een slagroom spuit, plus de slagroom spuit zelf natuurlijk... deze kan je halen bij de groothandel (sligro of iets dergelijks) Verder heb je ballonen nodig en deze moet je vullen met dit lachgas.

Pas op: Niet de slagroomspuit zelf op je mond zetten want dan kunnen je longen bevriezen :wink:

Tarantula

Newbie
en hoeveel kost zo een slagroomspuit in een gewone winkel als O'cool?

dus met gas van een aansteker heb je niet het zelfde effect?

Tarantula

Newbie
ik wil het gewoon 1mailg proberen en lijkt mij dom om zo het helegedoe aan te schaffe of een pompje daarom dacht ik aan aanstekergas voor 1 keertje zal het geen kwaad kunne denk ik, bereik je alleen een effect dat er op lijkt?

Funky Monkey

Badass junkie
ehhhh nee gewoon totaal niet :confused: dat zeg ik toch...
Misschien is er wel iemand in de buurt ofzo die het voor je kan fixen dan... Anders zou je het echt allemaal moeten aanschaffen...

acidboy

Badass junkie
Zeker dat je wel 'high' wordt van aanstekergas, maar tis niet echt goed voor je ofzo, dus lachgas is een betere optie. Relatief veilig enzo, naar het schijnt, ik geloof dat eerlijk gezegd ook niet zo. Volgens mij is dat spul echt niet goed voor je hersenen en zenuwstelsel. Maar dat zal pas bij frequenter gebruik merkbaar zijn. Zoals met nagenoeg alles.

Delirium

Badass junkie
acidboy zei:
Zeker dat je wel 'high' wordt van aanstekergas, maar tis niet echt goed voor je ofzo, dus lachgas is een betere optie.

Van een baksteen tegen je hoofd wordt je ook "high"... maargoed.

Bovenaan