Lagere dosering 4-fa

danielc1

Newbie
Over een maand ga ik weer eens naar een festival toe, en dan ga ik weer genieten van 4-FA!
Heb inmiddels redelijk wat ervaring met 4-FA en tot nu toe heb ik altijd een startdosis genomen van 200mg. Meestal als ik 4-FA gebruik pak ik na 2/3 uur nog eens 100mg bij, zodat ik lekker lang door kan gaan en niet aan het eind van het feestje geen energie meer heb.

De laatste keer dat ik dit deed pakte het echter niet zo goed uit. Ik stond superstrak, terwijl ik daar andere keren dat ik dezelfde dosis bijnam helemaal geen last van had. Om dit te voorkomen zit ik eraan te denken om een wat lagere startdosis te nemen en capsules van 150mg te bestellen. Dan zou ik na 2/3 uur nog een halve capsule bij kunnen pakken.

Nu vraag ik me af of de ervaring tegen zou kunnen vallen omdat ik eigenlijk altijd met 200mg begon? Of zou 150mg + 75mg ook prima zijn om de hele dag lekker te gaan? Ben benieuwd naar jullie meningen :)

Pante

Belezen gebruiker
150 + 75 zou ruim voldoende moeten zijn, het is zelfs nog wat aan de hoge kant. Dat je zo strak stond is zeer waarschijnlijk aan de dosering te wijten inderdaad.

Veel plezier alvast :)

danielc1

Newbie
Oke, fijn om te horen, dat gaat wel goed komen! :grin: Ja ik denk het ook, maar wel vreemd dat ik diezelfde dosering al een aantal keer eerder had gehad en dat ik toen niet zo strak stond. Maar goed, daarom ga ik ook iets lager zitten, dan weet ik zeker dat het niet meer gebeurd!

Bovenaan