Last-minute

neti

Badass junkie
Wat kunnen jullie versieren aan drugs tijdens een dance-party (in een donker hoekje of op de wc) als je zelf en je vrienden nix bij zich hebben.

Btw, iemand naar Trance-Energy?

matthijs

Badass junkie
Ooh op die manier :tongueout:
Hmm...ik koop zelf nooit op feesten maar bij pillen is het toch altijd: 1 voor 5, 3 voor 10?
Pep iets van 15 de gram...
(ja dealende vrienden hè :tongueout:)
Coke wordt lijkt me niet veel verhandeld...is te duur. En wiet lijkt me ook niet echt veel...
Rest zou ik niet weten.

neti

Badass junkie
goeie prijs zou ik zeggen. zit niet zo in het wereldje, dus hoe herken je een 'dealer'?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Enesteene zei:
goeie prijs zou ik zeggen. zit niet zo in het wereldje, dus hoe herken je een 'dealer'?

waarom moet je persee een dealer zoeken....

als je een paar scheven koppen ziet op een feest dan vraag je gewoon of ze nog wat over hebben/kwijt willen. als je er zo een paar af gaat heb je zo raak :wave:

Marklar

Belezen gebruiker
Trance Energy aanwezig :) Eerste feestje van me vriendin, wil der niet gelijk naar een hardcore feest sleuren :P Je hebt voor TE nog tijd zat, wacht niet tot je daar wat scoort, probeer het zelf eerst. Je kunt dan je zooi laten testen (http://drugs-test.nl) , en hebt tenminste zekerheid over wat je in je mik stopt

deamonique

Experimenterende gebruiker
Marklar zei:
Trance Energy aanwezig :) Eerste feestje van me vriendin, wil der niet gelijk naar een hardcore feest sleuren :P Je hebt voor TE nog tijd zat, wacht niet tot je daar wat scoort, probeer het zelf eerst. Je kunt dan je zooi laten testen (http://drugs-test.nl) , en hebt tenminste zekerheid over wat je in je mik stopt

ja, precies, tijd zat om vantevoren wat betrouwbaarder spul te halen toch? Nou heb ik ook wel eens een pilletje gekregen, maar meestal neem ik toch echt mn eigen spul mee, wil geen risico lopen/veel te veel betalen, jesus 10 of 15 euro voor pep,belachelijk

shiva

Belezen gebruiker
ik weet nie wat da is bij jullie nederlanders met het teste van jullie dope
maar hier in belgie kan dat dus niet. hebbek ook niet echt geen behoefte aan
heb zelf 3jaar ieder weekend pillen geslikt en nooit laten testen en zo, gewoon binne spelen en zien waar je terecht komt
en kben van pillen nooit slecht gegaan

deamonique

Experimenterende gebruiker
shiva zei:
ik weet nie wat da is bij jullie nederlanders met het teste van jullie dope
maar hier in belgie kan dat dus niet. hebbek ook niet echt geen behoefte aan
heb zelf 3jaar ieder weekend pillen geslikt en nooit laten testen en zo, gewoon binne spelen en zien waar je terecht komt
en kben van pillen nooit slecht gegaan

ik laat ze ook niet testen meestal, maar ik koop ze van mensne die ik al jaren ken en die ik vertrouw. Waarvan ik weet dat ze me geen levensgevaarlijke troep verkopen, en waarvan ik vaak een pilletje mag proberen voor ik er meerdere koop. Op een feest weet je nooit wat je krijgt, dat was mijn punt.

Bovenaan