Hallo allemaal,
Afgelopen vrijdag heb ik op 4-HO-MET met ongeveer 20 a 25mg getript met een goede maat van me.
Ik had een behoorlijke lege maag want 15:30 's middags voor het laatste twee broodjes gegeten en pas om 19:15 genomen.
Echter kreeg ik een kleine anderhalf uur later behoorlijk last van mij blaas wat mij trip best verpeste. Ik ging op een geven moment naar de wc wat toen al redelijk lastig ging. Moest van erg ver komen zeg maar. Maar dat ben ik best wel gewend want ben altijd al een lastige plasser geweest vooral met vele soorten middeltjes. Maar wat wel opviel was dat ik nog geen 15min later weer moest met ontzettende drang. Maar ook deze keer duurde het een eeuwigheid (ja ook in werkelijkheid) en deed bijna pijn. Nog geen 15min later moest ik weer heel nodig met weer het zelfde liedje.
Daarna had ik mezelf voorgenomen het een half uur op te houden, wat me met veel moeite lukte. Want eigenlijk moest ik gewoon weer na 10 a 15 min, stiekem eigenlijk meteen al na het plassen. Maar omdat er toen haast niks meer uit kwam, ben ik maar veel water gaan drinken zodat er bij mijn volgende plasbeurt er tenminste wel wat uit zou komen. Deze toestanden ging eigenlijk wel de hele avond zo door. Ondanks wat fruit, chocola, koek en chips gegeten te hebben. Eten helpt wel eens namelijk.
Echt tegen het einde van de avond, wanneer alles bijna uitgewerkt was, werd het minder. Vanaf een uurtje of 00:00 a 00:30uur ofzo.
Ik kan dit bijna alleen maar koppelen aan de 4-HO-MET want was eigenlijk alleen maar tijdens de trip, zo lijkt het wel.
Anderen hier misschien ook vaker last van? Misschien een verklaring? Tips om dit tegen te gaan of te stoppen zijn natuurlijk helemaal welkom
Afgelopen vrijdag heb ik op 4-HO-MET met ongeveer 20 a 25mg getript met een goede maat van me.
Ik had een behoorlijke lege maag want 15:30 's middags voor het laatste twee broodjes gegeten en pas om 19:15 genomen.
Echter kreeg ik een kleine anderhalf uur later behoorlijk last van mij blaas wat mij trip best verpeste. Ik ging op een geven moment naar de wc wat toen al redelijk lastig ging. Moest van erg ver komen zeg maar. Maar dat ben ik best wel gewend want ben altijd al een lastige plasser geweest vooral met vele soorten middeltjes. Maar wat wel opviel was dat ik nog geen 15min later weer moest met ontzettende drang. Maar ook deze keer duurde het een eeuwigheid (ja ook in werkelijkheid) en deed bijna pijn. Nog geen 15min later moest ik weer heel nodig met weer het zelfde liedje.
Daarna had ik mezelf voorgenomen het een half uur op te houden, wat me met veel moeite lukte. Want eigenlijk moest ik gewoon weer na 10 a 15 min, stiekem eigenlijk meteen al na het plassen. Maar omdat er toen haast niks meer uit kwam, ben ik maar veel water gaan drinken zodat er bij mijn volgende plasbeurt er tenminste wel wat uit zou komen. Deze toestanden ging eigenlijk wel de hele avond zo door. Ondanks wat fruit, chocola, koek en chips gegeten te hebben. Eten helpt wel eens namelijk.
Echt tegen het einde van de avond, wanneer alles bijna uitgewerkt was, werd het minder. Vanaf een uurtje of 00:00 a 00:30uur ofzo.
Ik kan dit bijna alleen maar koppelen aan de 4-HO-MET want was eigenlijk alleen maar tijdens de trip, zo lijkt het wel.
Anderen hier misschien ook vaker last van? Misschien een verklaring? Tips om dit tegen te gaan of te stoppen zijn natuurlijk helemaal welkom