BobG zei:
Pijn in me onderrug, constant. Het houd na een paar dagen op maar als ik mdma gebruik komt het(de volgende dag) terug.
Heb ik ook gehad enkele maanden geleden. Toen was ik nog dag xtc gebruiker. Nu ben ik overgeschakeld naar 2 wekelijks gebruik.
Die pijn in je onderrug zijn je nieren. Ik heb daarvoor naar de dokter geweest, en bij mij hebbe ze schade opgemerkt door overbelasting van de nieren. Ik moest de volgende maand weer op controle met een gezond dieet en mocht ook geen alcohol meer drinken. Die dokters wisten natuurlijk niet dat het door de xtc was. IK heb dat dieet niet gevolgd, ik heb gewoon af en toe alcohol gedronken in't weekend, maar heb geen pilletjes gegeten in die maand.
Na een kleine maand was de pijn over en ging ik terug op controle.
Er was geen schade meer te bespeuren en m'n nieren zijn goed hersteld.
Duseuh... Let op he met die pilletjes.
1 tje kan geen kwaad. 3 kan ook geen kwaad en ik durf zelfs zeggen dat 10 er geen kwaad kunnen op een maand. Maar vanaf je begint met dagelijks er 3 tot 5 te slikken dan zul je het wel merken aan je onderrug
Ben blij niet meer zo verslaafd te zijn als tijdje geleden.
Moet maar eens kijken op m'n triprapports hier op deze forum van enkele maanden geleden. Elk weekend schreef ik er stuk of 3
Xtc, paddo's, truffels, ketamine... 'k pakte het al...